Tanker i september

Afleverede Fiona hos Nordre her til morgen til indsættelse af suprelorin chip.

Håber at dæmpe damen et årstid, så jeg dels kan få noget sul på hende og ikke mindst kan få hende tilbage i flokken hjemme hos mig selv.

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

og som en forhåbentlig sidegevinst få hende med på udstillingen i Esbjerg, der kunne jeg så nemlig have 3. generationer med :slight_smile:

8 Synes om

Fik denne opdatering her til morgen - ca 24 timer efter indsættelse af den lille suprelorin chip

“Hvad har der været i det, Fie fik i går? Tro det eller ej: her til morgen har hun tumlet med killingerne, Belkis jagtede hende gennem alle rum til begges store fornøjelse og høje lyde, til gengæld var jeg stum af overraskelse. Bagefter skulle hun “fange mus”, da jeg redte senge. Kugleskør.!”

Det ser ud til der er håb for at få Fiona tilbage i flokken hjemme ved mig selv :kryds:

12 Synes om

Skal hun bruges til flere kuld, siden du chipper i stedet for snipper?

(Sorry, det rim lå lige til højrebenet)

1 Synes om

Njaaa måske har en halv plan men det kommer anpå om jeg kan få hende hjem igen.

Så chippen er mest for at se om hvordan hun ville fungere som kastrat og så hvis jeg ombestemmer mig også til endnu et kuld

Jeg kan stadig ikke lide tortier, men altså, hende her :wehuu:

https://www.dyrenesbeskyttelse.dk/adopter/kat/fuglebjerg-internat/19dk-0696

I det hele taget, er det internat fyldt med lækre katte lige nu :besvimer:

6 Synes om

Mon ikke desværre det er sagen for alle internater på denne årstid, altså at de er fyldt til randen?

Vedr. tortier du ender med at overgive dig til tortierne ,-)

1 Synes om

Jeg er nu mere til denne lille dame:
https://www.dyrenesbeskyttelse.dk/adopter/kat/fuglebjerg-internat/19dk-0663

6 Synes om

De er søde begge to, men rigtige tortier er uden hvid :wink:

1 Synes om

Men når vi nu er ved det, internaterne bugner af, så er hende her da helt uimodståelig:

3 Synes om

Du mangler også en huskat, så afsted med dig … :bil:

4 Synes om

I second that!

Afsted med dig, Dorthe :cat:

2 Synes om

Jamen hun er jo striwet… :wink:

1 Synes om

Jo, men desværre har jeg nogle dårlige erfaringer med at have huskattepiger sammen med racekattedrenge, så det tør jeg ikke rigtig :cry:

1 Synes om

Men de har også en korthåret Mide-wannabe :wink:
https://www.dyrenesbeskyttelse.dk/adopter/kat/fuglebjerg-internat/19dk-0785

Ja, men han kan åbenbart ikke med andre katte …

Det havde jeg lige overset … så var det godt jeg ikke susede ud og hentede ham :flushed:

1 Synes om

Mja, mja… mht. om pigerne er drægtige, Hippy er helt sikkert anderledes i sin opførsel. Meget mere morsyg og kælen end hun plejer :bebe:. For tidligt endnu at se noget som helst på hende. Mira synes jeg ikke umiddelbart der er nogen ændringer ved

2 Synes om

Hvor dejligt, vores plejer at gå i en monster løbetid inden for den første uge efter de har fået chippen og falder derefter til ro :slight_smile:

Jeg maler … … en væg, men kunne ikke finde smiley for det :crazy_face:
I morgen får jeg reoler op og så kan jeg komme videre med mit ‘‘få nu lidt styr på dit hjem, før der kommer gæster i næste uge’’ projekt :ok:

5 Synes om

Har lige brugt 10 min på at fange to frøer som hoppede rundt i stuen :flushed: Om det var gaver fra Sigga eller om de var på frivilligt besøg ved jeg ikke, men det behøver altså ikke blive et fast aftenritual :nauseated_face:

4 Synes om