Tanker i september

Hvordan bærer de sig overhovedet ad med at komme ind i din have i første omgang? Det må da kræve en vis vilje at finde et sted?

Storken :sunglasses:

1 Synes om

Ja hvis ikke de ligefrem kan hoppe over det to meter høje hegn - og så store var de heller ikke - så må eneste mulighed være under havelågen, hvor nettet ikke er gravet ned. Hvad mon sandsynligheden er for at de selv kan finde den vej ud igen? :thinking: Pludselig ser jeg en frøkoloni for mig! :uha:

2 Synes om

tænker det er katten, her kommer de med flere hver dag :face_vomiting:

Her undre jeg mig over det samme, vores er lukket med en plade på 30 cm ved og i jorden og regnet er kyllingetråd, vi undre os til stadighed over hvordan de store frøer kommer ind :huh::huh:

Nope her har den flyveforbud :hoho:

jeg ville hellere vide hvordan de kommer ind i mit fyrrum…de kommer vel næppe ind som haletudser

2 Synes om

Jeg har købt nye t-shirts. :cool:

21 Synes om

Hvor er de fine :smiley::smiley:
Det er obligatorisk at man har dem på når man er på udstilling :wink:

2 Synes om

Naturligvis :thumbup:

Jeg kunne godt bruge en Dirty Fritzz t-shirt til Rune :joy:

1 Synes om

‘‘Nogen’’ har målt forkert op, så der er ikke plads til den ene reol, der hvor den skulle stå … :dohdoh:

1 Synes om

Hey…hvor længe har i været i gang med juleforberedelserne ?..
er gået i gang med asierne…
har oss bestilt 1/4 øffer…:nissevink:

3 Synes om

Jeg har købt de første to julegaver, så deeet… :julevindue:

1 Synes om

Nu kan jeg så spørge jer som min mor spurgte mig, dengang jeg var aftenvagt og glad stået op før kl 7… Er der noget i vejen med dig? :smile:

2 Synes om

Jeg har købt min egen kalendergave til 1 december…en billet til Volbeat i royal arena :metal:

3 Synes om

Jeg begynder at tænke og kun tænke på julegaver første søndag i advent :slight_smile:

4 Synes om

Jeg har købt de første julegaver. Jeg går altid tidligt i gang, for to af mine fire børn har fødselsdag i december, og det kræver en vis gaveplanlægning.

2 Synes om

For mig er det årets højtid, juleaften er nemlig også min fødselsdag. Dog starter jeg altså ikke så tidligt og at pynte op til jul er næsten umuligt pga. orientalere i huset :tihi:

Øhhh…jaah…men det har ikke så meget at gøre med at det er sæson for asier lige nu…og svinedrengen slagter kun en gang om året…men seriøst forbander min ryg mig allerede…gonnok kommer øffe finparteret, men der skal pakkes om og mærkes…og så skal der laves måskedødpost …og og og og…

Eftersom min mor ønsker sig hæklede karklude, min nevø en sangkuffert og min svoger strømper, så er jeg i gang med julegaverne :slight_smile: Jeg ville ikke have en chance for at blive færdig, hvis ikke jeg startede i august, da jeg fik ønskerne :tihi:

3 Synes om

Sorry - men WTF er en sangkuffert…? :thinking: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om