Tanker i September

Kø kørsel på vej ned mod tunnelen, hvor jeg selvfølgelig skal have skiftet bane, hvis ikke jeg også vil en tur ind gennem midtbyen, der er fyldt med de nye studerende:dokdok:
Jeg fortrød måske en lille bitte smule, at jeg havde lovet at køre Claus og en kollega i lufthavnen hertil morgen!

I dag skal vi fejre Mortens farmor, som bliver 100! Det glæder vi os til og har fundet stadstøjet frem:flag:
Imens vil jeg gå med lidt dårlig samvittighed overfor de andre, som knokler løs med at stille bure og alt det andet op i Hedensted - jeg ved jo ikke rigtig, hvornår jeg kan være fremme. Sorry folks:(:wink:

Venligst
Dorthe

Det bliver nu godt at få lidt kortere hår, så af sted til frisør :slight_smile:

Sidste dag på Island i denne omgang, det har været dejligt, men det bliver også godt at komme hjem til misserne igen :hjerte:

Spørgsmålet er, om de synes, det bliver rart at få dig hjem. Du forkæler dem måske ikke lige så meget som passerne :slight_smile: Eller, vent - nå jo, det gør du nok :høhø: :hjerte:

Ny computer og Windows 10…det kan jeg ikke li’ :frowning:
Det er slet ikke til at finde ud af med mine foto :surrender1:
Rikke har lavet billeder på skrivebord…men det er slet ikke som på den gamle computer…øv…
Jeg hader nyt…

[QUOTE=Coon Danica;1315542]Ny computer og Windows 10…det kan jeg ikke li’ :frowning:
Det er slet ikke til at finde ud af med mine foto :surrender1:
Rikke har lavet billeder på skrivebord…men det er slet ikke som på den gamle computer…øv…
Jeg hader nyt…[/QUOTE]

Lige præcis den del af Windows 10, havde jeg også meget svært ved, så jeg åbner mine billeder via stifinder, og så trykker jeg på mappen med billeder, så ser det ud som før (mener ikke der er forskel, eller også er den så lille, at jeg kan leve med det). :slight_smile:

Via stifinder?
Jeg er så dum som et bræt :tihi:
Hvad er stifinder?

Jeg ved ikke, om jeg helt forstår, hvad I mener med billeder? Hvis det er, fordi startskærmen er fyldt med apps, kan man lynhurtigt slå det fra og få skrivebordet frem med sit sædvanlige udseende. Hvis det er, fordi Windows overtager visningen af fotos (for Windows 10 overtager alle tilknytninger til billeder og dokumenter m.m.), så kan man også lynhurtigt ændre det :slight_smile:

Er det denne her, I ikke bryder jer om (se bort fra baggrunden, som bare er hos mig)? Det kan være, jeres ser anderledes ud, men princippet?

Mine pseudotvillinger skal konfirmeres til maj, og jeg tror allerede, at jeg har fundet ud af, hvad jeg skal have på… :inlove:

[QUOTE=Coon Danica;1315545]Via stifinder?
Jeg er så dum som et bræt :tihi:
Hvad er stifinder?[/QUOTE]

Stifinder er en skrivebordsapp, hos mig ligger den i min værktøjslinje (den der ligger i bunden af skærmen), men jeg kan ikke huske om den lå der fra start af, eller om jeg selv har tilføjet den. Men ellers burde der ligge et “forstørrelsesglas”, altså et forstørrelsesglas du kan klikke på. Når du klikker på den, kommer der et felt frem du kan skrive i, skriver du der i og trykker enter, så burde stifinder komme frem. Håber det gav mening og var brugbart for dig. :slight_smile:

Prøvede lige at lave et billede af værktøjslinjen, med både stifinder og forstørrelsesglasset.

Stifinder ligger i værktøjslinjen som default.

Jeg har aldrig været utryg ved tanken om at en veninde, der ikke før har passet kattene skal passe dem, når vi skal til Wien, men er alligevel mere tilpas ved tanken i dag:D Hun har som hundemenneske stor respekt for Jeppe og hans signaler, fordi de er så anderledes end ved en hund, så hun spørger altid til om hun læser han rigtig:thumbup: I går, da hende og jeg sad med vores håndarbejde i hver vores ende af sofaen, bekræftede Jeppe at hun var absolut godkendt, ved lægge sig midt så lang han er midt i mellem os, med hovedet mod hendes ben og sove, det overbeviste også min veninde om at hun er god nok til ham:tihi:

Hjemme hos misserne igen :hjerte:
Var kommet hjem allerede kl. 8 i morges, men gik på hovedet i seng, for havde ikke sovet siden i går
Kattene er glade for at have mig hjemme igen og især B’erne har brug for at putte sig ind til mig og blive nusset og kysset på :love2:
Min bror har ikke længere en kat og jeg har kun rørt ved én kat på Island (en tilfældig kat på gaden), så jeg er i underskud for kattehår på både mit tøj og i øjne og næse … arbejder på sagen :klappekat:

En snegl på vejen er tegn på regn i Spanien… Eller i dette tilfælde på Monza banen :ups:

[QUOTE=Enki;1315552]Stifinder er en skrivebordsapp, hos mig ligger den i min værktøjslinje (den der ligger i bunden af skærmen), men jeg kan ikke huske om den lå der fra start af, eller om jeg selv har tilføjet den. Men ellers burde der ligge et “forstørrelsesglas”, altså et forstørrelsesglas du kan klikke på. Når du klikker på den, kommer der et felt frem du kan skrive i, skriver du der i og trykker enter, så burde stifinder komme frem. Håber det gav mening og var brugbart for dig. :slight_smile:

Prøvede lige at lave et billede af værktøjslinjen, med både stifinder og forstørrelsesglasset.

[/QUOTE]
Mange tak:D

Jo, begge ligger her kan jeg se :slight_smile:
Men jeg skal ikke have trykket på noget :tihi:
Næste gang Rikke kommer herud skal hun få lov ( jeg skal snart passe Gusse og Clara…så…noget for noget :høhø:)

[QUOTE=Coon Danica;1315578]Mange tak:D

Jo, begge ligger her kan jeg se :slight_smile:
Men jeg skal ikke have trykket på noget :tihi:
Næste gang Rikke kommer herud skal hun få lov ( jeg skal snart passe Gusse og Clara…så…noget for noget :høhø:)[/QUOTE]

Lige de to, burde være rimelig ufarlige at trykke på, men kender godt den følelse. :slight_smile:

Hvorfor melde sin mis/misser til i konkurrencer her…og ALDRIG afgive en stemme på de andre som er med her…DET har jeg aldrig helt forstået…:surrender1:

Jeg tror, at nogle folk glemmer at stemme. :?

Jeg glemmer faktisk ofte at stemme. Ikke af ond vilje, men simpelthen fordi mine weekender ofte er så optagede af andet end Kattegale.