Tanker i September

Chili tæsker af sted fra den ene ende af huset til den anden. Frem og tilbage. Hvorfor går hun ikke udenfor på græsplænen, hvor der er 13 meters frit løb frem og tilbage, og hvor man ikke skrider ud i svingene :dokdok: Men lur mig, om ikke det der med at skride ud i svingene er en del af morskaben - tossekat :hjerte:

Overraskede en rotte i en fodertønde (så ka’ jeg vel lære at lægge låget ordentligt på… :surrender1:) - på med låget, hent en kat, bær tønden udenfor og slip rotten løs = giftfri rottebekæmpelse… :høhø::thumbup:

Nogen der vil låne Bertil?? Her er hans cv :stuck_out_tongue:

Der er normalt en græsplæne mellem hækken og bygningen først for. Men så kom der et “bette” skybrud - måske en rest af Harvey - på 30 minutter. Nu har vi så fået en sø i stedet for :uha::uha::uha: Godt jeg ikke bor i stueetagen i den berørte bygning. siger det bare:uha::uha::uha:

Findes der noget bedre som opdrætter når killingekøber kommer på besøg, for at besøge deres kat og den bare kommer og hilser velkommen og er total på og kræver deres opmærksomhed :hjerte:

Skønne Mona Lisa er solgt og skal først flytte til efterårsferien, da familien først har ferie igen til den tid og gerne vil være hjemme ved hende 24/7,når hun flytter ind

Oh, jeg kommer til at savne min kattelem nu, hvor døre og vinduer ikke længere kan stå åbne 24/7. Det huer ikke kattene. De er så småt ved at lære at være udenfor, selv om de ikke har nogen åbne indgange, men Chili kan godt sidde og mivse henne ved døren for at komme ud (tænker jeg) - for så bare at traske væk fra døren og baglæns ind i stuen, når jeg kommer og lukker op :argh: Til gengæld er hun god til at sige til, når hun vil ind - ved at tæske løs på glasset i havedøren :rolleyes: Asani er mere fredsommelig i sine fremgangsmåder, men det er jo ikke noget nyt, det er huskatten, der er til mest besvær :venter:

Jeg har sendt forespørgsel til ZooPlus ang leverancer med to forskellige firmaer :slight_smile: Jeg er spændt på at høre hvilken årsag der er til det :slight_smile:

Har sovet det meste af et døgn og i dag er jeg ikke i tvivl om at jeg har feber, mine øjne skinner så man kan spejle sig i dem :surrender1:
Må nok hellere aflyse den tid jeg har til mammografi i morgen, kan ikke rigtig se det for mig, at jeg sætter mig bag rattet i min bil og kører til Næstved … og der er vel heller ingen grund til, at brede smitten.
Gå nu væk sygdom :venter:

Simpelthen slut med at sætte GPSen til når jeg kun er en lille smule usikker på vejen! De sidste par gange, har jeg afveget fra dens idé om en rute, og kun pga. trafikken i morges fik den sin vilje med, at jeg skulle ind igennem alle mulige små gader og en fuldstændig omvej for at hente folk på banegården:dokdok:

[QUOTE=Skattekat;1315790]Har sovet det meste af et døgn og i dag er jeg ikke i tvivl om at jeg har feber, mine øjne skinner så man kan spejle sig i dem :surrender1:
Må nok hellere aflyse den tid jeg har til mammografi i morgen, kan ikke rigtig se det for mig, at jeg sætter mig bag rattet i min bil og kører til Næstved … og der er vel heller ingen grund til, at brede smitten.
Gå nu væk sygdom :venter:[/QUOTE]

Godt at du mindede mig om det. For jeg havde helt glemt at jeg også har en tid i morgen :ups:. Og mig skal du i hvert fald ikke smitte :noway:.
Rigtig god bedring.

Har købt en temmelig dyr “stormsikker” paraply i dag. Lad os få en storm så jeg kan se om den lever op til beskrivelsen :muhaha:.

Prøv Irma :muhaha:

Om en time så er jeg igang med Pawpeds G1 kursus - glæder mig til mere læring!

[QUOTE=Skattekat;1315790]Har sovet det meste af et døgn og i dag er jeg ikke i tvivl om at jeg har feber, mine øjne skinner så man kan spejle sig i dem :surrender1:
Må nok hellere aflyse den tid jeg har til mammografi i morgen, kan ikke rigtig se det for mig, at jeg sætter mig bag rattet i min bil og kører til Næstved … og der er vel heller ingen grund til, at brede smitten.
Gå nu væk sygdom :venter:[/QUOTE]

Rigtig god bedring! Snotunge :wink:

Det lyder spændende… glæder mig til at høre lidt mere om det!

Sveder og arbejder hurtigt for at få gjort elskovsreden klar til den arriverende dame :slight_smile: Imens er Hildi og Brian ovenpå og Sugieh er med Fatal i stuen. Fatal er en BISSE :klapper: og Sugieh er den gamle matriark :hjerte:
Fatal lærer på den hårde men stadig gode måde hvordan man skal omgås voksne damer :tihi: og hun afprøver ligeledes hendes burmeserbombeteknik :klapper:

Sidder og venter på at Punkt 1 kommer forbi med mit nye køleskab. De skal være her mellem 12 og 16… Den er nu 15… Kom nuuuu! :venter:

Så må I stemme! :slight_smile:

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=58334&p=1315836#post1315836

Jeg ved godt jeg ikke skal klage når man tænker på hvad andre rundt om i verden er udsat for, men: De tømrere der skal udskifte vores tag, er blevet forhindret i deres arbejde af regnvejret, så efter to uger har vi et halvt tag og presenning over resten. Samt et stillads rundt om en del af huset der gør at vi hverken kan komme ud af hoved- eller bryggersdør, men må gå gennem baghave og garage for at komme ud. Og i morges brød blæseren på vores fyr sammen. Det kan først repareres mandag, så det bliver en weekend uden varme og varmt vand :mad:.
Men som sagt: Det er jo småting sammenlignet med situationen andre steder …

I dag er det Clara’s fødselsdag…hurra hurra hurra :flag:
6 år bliver hun :smiley:
Vi er barnepige fordi mor og far skulle til høstfest:D
Så vi hygger og spiser slik og ser Disneyshow lige nu :slight_smile:

Lige et foto af hende og Merlin fra lige før…
Merlin har også fødselsdag…altså om et par dage, han bliver 13 år :smiley:

:heya: … så er jeg endelig ved at være oppe ved overfladen igen … tror jeg :kryds:
Der er lidt snot og hoste tilbage, men jeg føler mig noget friskere og har allerede været oppe mere end to timer i træk … det’ jo helt vildt :weee:
Jeg har lavet kaff’, for 1.gang siden mandag og prøver at finde ud af, hvor meget krudt der er at bruge af, for her trænger ALT! :surrender1:
F.eks. er jeg ikke færdig med at pakke ud endnu (kun de vigtige ting er fjernet fra kufferten, så som madvarer og SLIK :savle:) men ejeren af kufferten er heldigvis for bange for at blive smittet med noget, til at kræve den tilbage :muhaha: