Gæt hvem der har fødselsdag på onsdag …
…
…
Min venindes mor … #benteforfanden
Weee internet igen…
Og Brownie er blevet hentet, men han kommer om en uges tid igen, hvor jeg skal have ham i et par uger
Katja er taget på Spejderlejr, jeg havde svært ved at kende hende…
…fordi hun har jakke på (hende der trækker vognen)
Der ser ud til at give skybrud her i Fredericia imorgen… Lige omkring hvor jeg skal til læge, og kan ikke bestemme mig for om jeg tør cykle i skybrud
Sidst der var et rigtigt skybrud var det med torden lige over os…
Seriøst BLINK og BANG lige med det samme
Tror jeg tager bussen… Har pensionist rejsekort, hvor der er penge på
Nu har naboen været her for anden gang i dag, med en bakke
Tror jeg kommer til at lave noget med jordbær i morgen … i anledning af Bentes fødselsdag
Nu er det så blevet i dag - og jeg kender en anden, der har fødselsdag Tillykke!
Det er selvfølgelig smigrende at kattene mener jeg er ansvarlig for vejret, men jeg er lige blevet skældt ud af Kolbjørn fordi det regner så kraftigt Jeg måtte forklare ham at hans vrede nok skulle rettes mod dem der har fødselsdag i dag
#benteforfanden
Normalt opfører mine to stuetigere sig nu rimeligt.
I dag er der heldagsregn og lykket dør til haven, og de opfører sig som løver i bur…
Stort tillykke med fødselsdagen , håber du har en dejlig dag
det er tordenvejr her nu
,
Den mod jeg har opbygget igennem 8 - 9 år, er total væk, og alle det små skridt frem jeg har taget er også helt glem
Måske …
Jamen så tillykke da med dagen. … jeg vil dog gerne bede om bedre vejr næste år
Snak med Bente …
(hvis have vi plyndrede for nogle år siden )
Jeg håber ikke kanonerne vækker mig imorgen…
Der er 6. Juli dage, og hvert år er der Landsoldater der fyre kanoner af kl. Bæh om morgenen
Jeg håber godt nok at “overdækket” på topmadrassen kan holde til en tur i vaskemaskinen, en af kattene (sikkert Simba) har tisset på min hovedpude og det er suget igennem topmadrassen (og lidt på selve madrassen, men det er til at leve med…)
Han plejer at tisse på mit tøj når jeg ikke lige går tur med ham (han tisser aldrig udenfor )
Men har husket at ligge mit tøj væk, så gik det udover hovedepude (og seng)
Så vil jeg næsten hellere have det er tøjet
Er det en dårligt vane han har fået?
Med venlig hilsen