Tarzan og hans første Kylle

Jeg fik et par daggamle kyllinger med hjem til Tarzan, sidst jeg var på besøg hos Lillebrors opdrætter. Og igår aftes skulle slaget så stå :tihi: Jeg havde tænkt mig at gøre det ude i gården…men min nabo (som har vinduer ud til gården) havde sine to små børnebørn på besøg, så jeg tænkte, at det måske var et lige groft nok syn, der inden sengetid :besvimer:

Tarzan elsker kogt kylling…og vi har så gang i et lille projekt kog-kyllingen-mindre-og-mindre…i håb om, at han til sidst vil spise et råt kyllingelår. Han skal nemlig bruge sine tænder noget mere.
Det går som også fremad:

Uhm :savle:

Men tilbage til Kyllen :høhø:


Så’ der serveret!


Tarzan (der lige er stået op og ikke har fået fjernet søvnet i øjnene :cool2:) kigger dumt på mig. “Hvad havde du forestillet dig, jeg skulle gøre med dén??! :confused:


“Jeg er den, der er skredet!”

Ny taktik:


Flyyyyyyyyyyv, Kylle, flyyyyyyyv!

Og så blev den altså lidt sjovere, lige pludselig:

Måske endda lidt fristende :savle: ???

Så blev Kylle klippet lidt i…og jeg puttede en smule malt (som han elsker) ind i Kylle … :muhaha:


Snif, snif…


Smager…


Haps!!

(Og jeg var selvfølgelig meget opmærkesom på Kylles snor…)

(Og jeg vaskede selvfølgelig gulv bagefter… :stuck_out_tongue: )

Meget mere blev det dog ikke til denne gang…jeg klippede den yderligere op, hældte endda lidt snask fra noget vådfoder på den. Han slikkede meget på den, bed lidt i den…men det var så også dét. Kylle ligger nu i skraldespanden :sørger:

Men jeg har ikke givet op :muhaha:

Fed billedserie! :thumbup:
Ja det er ikke altid de bare lige kaster sig over kyllerne i første forsøg. Isis gider dem stadig ikke, men Bastian blev rigtig glad for dem - en overgang. For nu gider han dem nemlig ikke igen. Måske er det fordi han selv fanger masser af mus lige nu. Så er kyllerne nok ikke helt så spændende :ups:

He he det tager tid, og jeg håber så ikke at du får lov at undvære stuntet min første Maine Coon gjorde. Han synes at Kylle var blevet meget spændende spise, men han ville være sikker på at Kylle nu også var helt døød, så Kylle blev smidt rundt og op i luften. En dag havde han så rigtig gang i den og smed Kylle op i luften og mens Kylle er i luften får den lige sådan et dask med poten som om det var en baseball bold og SMASK var Kylle med maveblomme smattet ud på mit netop rengjorte køkkenlåge…det var virkelig smattet ud. Øj øj det var slet ikke kønt køkkenet bagefter, for Kylle var jo ikke død endnu efter den flyvetur :lol:

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Skøøøøøøøøøøøøøøøøøn serie billeder af en meget dejlig og (over)forkælet hankat…

:hjerte::hjerte:

:lol: ja det er ikke altid vores idéer bliver lige godt modtaget :slight_smile: Tarzan ser nu ikke ud til at mangle noget :slight_smile:

Fedt og totalt morbid billed :smiley: kunne ikke lade være med at grine , og samtidig synes at “sådan noget kan man da ikke grine af” … Men flot du kæmper kampen!

HVEM er den LILLEBROR ?!

Og det skal nok komme til Tarzan :smiley:

Men kæmp du kampen mere med Kylle og Tarzan :smiley:

Ja hvem er lillebror - om jeg må spøøøøøørge!!?!

Jeg siger mange tak for dagens grin :klapper:

og det er da en genial måde at prøve at få ham interreseret i kyller ved at lege med ham!!:rock:

Det her udtryk siger bare alt. :lol::lol::lol:

Genial serie - og held og lykke med projektet

Hahaha jeg er sikker på at det vil ende lissådan her. Men jeg ku’ nu godt tænke mig at prøve alligevel.

Hvor er det nogle skønne billeder! Du er så god til at fange Tarzan i sjove situationer!

[QUOTE=Lotte;681594]HVEM er den LILLEBROR ?!

[/QUOTE]

Altså hvis I er utålmodige, hvad tror I så, jeg er :smiley:

Lover at billedspamme med dejligheden, når jeg får ham hjem :slight_smile:

[QUOTE=Tine M;682030]Altså hvis I er utålmodige, hvad tror I så, jeg er :smiley:

Lover at billedspamme med dejligheden, når jeg får ham hjem :)[/QUOTE]

Nej NU ! :smiley:

Bare et lille bitte billede :smiley:

Hehe, det må lige vente til ALT er faldet på plads :slight_smile: Skulle det meget gerne meget snart gøre…det er min udlejer, der ligesom forsinker det lidt.

Gode billeder selvom jeg ik bryder mig om tanken :frowning:
Er nok meget sart når det kommer til sådan noget.

Er blevet i ekstremt godt humør af denne billedserie. Herlige billeder og beskrivelse/kommentarer, især efter, at have læst dine tanker andetsteds, om hvordan man får overbevist de små kræ om, at råt også kan være godt.

Alene det at han har smagt lidt på sagerne, og senere synes om kyllen dinglende for enden af en snor uden, at vende numsen til og forlade det dejlige måltid, er herligt at se, selvom kyllen måtte ende i skraldespanden til sidst.

Måske der alligevel er håb forude for os, der har en kat der desideret laver opkastlignende bevægelser :brækkesig: endda med lyd på, ved tilbuddet om enhver form for kød i rå/kogt eller anden form. Hvis det ikke er knastørt kan det ikke spises her - desværre. Måske man skulle forsøge sig med, at smøre en lille smule malt på de rå “godter” her i hjemmet for, at sætte gang i sagerne?. Den fidus må ihvert fald afprøves.

Mvh
Yvonne