Tarzan vs Bænkebider

Ja…fik selvfølgelig først fundet kameraet frem efter det rigtig sjove havde foregået :cool2: men det er nu meget Tarzan-typisk det der ses på videoen her, så synes lige, jeg ville vise jer den :inlove:

Tarzan er på videoen næsten lige kommet ind fra gården, så han har sådan halvt travlt med at rengøre poter (det regnede lidt) og halvt travlt med at lege med den bænkebider, han også slæbte med sig ind :smiley:

På forhånd undskylder jeg lige på egne vegne vasketøjsrodet i baggrunden, og på Tarzans vegne, at han har gået lidt for hårdt til den med at grave i kassen :stuck_out_tongue:

[video]http://www.facebook.com/v/10150296726520913[/video]

(og jeg er som sædvanligt en skændsel at høre på, men Tarzans “drrrrrrrr” er meget sødt…det er sådan han snakker det meste af tiden :))

Fjollede Tarzan - For mig ser det altså ud, som om han i starten er bange for sin bænkebider, men den er nok ikke helt død og kilder ham på næsen :høhø:

Den ligger netop på ryggen og spræller med benene - så han blev forskrækket når han prøvede at tage den i munden, og den så bevægede sig :smiley: :smiley:

Må hellere lige tilføje, at ingen medvirkende dyr led overlast og bænkebideren blev sat ud i gården igen bagefter :tihi: :stuck_out_tongue:

Det der, det minder mig om en gammel revyvise (tror jeg) der hed noget med “det klider, det kilder, det kilder”… den fik jeg straks på hjernen da jeg så moooodige Tarzan i kamp med kildedyret der :lol:

Nååee hvor er han sød…! Jeg har også en Tarzan og han er en stor jæger… forleden aften fangede han 8 regnorme som han pænt kom ind i stuen og afleverede :smiley:

Hvor er det godt. Han er bare så skøn, når han fjoller rundt. :smiley:

Hehe, hvor er han sød… og meget atletisk! Sikke et hop han laver der på et tidspunkt!