Taske fnugrulle

Er der nogen der har en idé om hvor man måske kan skaffe en fnugrulle til at have i tasken?

Jeg er ved at være lidt træt af at have en halv Nobby med mig alle steder fordi jeg glemmer at rulle mig inden jeg går ud af døren :tihi:

Føtex har nogle silikone-nogen som er vildt goé :slight_smile:

H&M har dem her :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1049479]Er der nogen der har en idé om hvor man måske kan skaffe en fnugrulle til at have i tasken?

Jeg er ved at være lidt træt af at have en halv Nobby med mig alle steder fordi jeg glemmer at rulle mig inden jeg går ud af døren :tihi:[/QUOTE]

Årh, hvor er du sart! :stuck_out_tongue: Jeg havde en kvart plejemis med på vej til jobsamtale…

Tak for svar :smiley:

Skal vist lede igen i Føtex :slight_smile: Har kun fundet de almindelige fnugruller lavet af silikone der…

[QUOTE=Itzy Bitzy;1049483]H&M har dem her :slight_smile:

[/QUOTE]

Er det en du har købt for nyligt i H&M? Tjekkede lige deres hjemmeside, og der havde de kun en almindelig :slight_smile:

Tja… Jeg syns bare det er rarere ik at være pakket ind i hvide hår :slight_smile:

Tror aldrig jeg har set den på deres hjemmeside, men de har den jævnligt i de større H&M :slight_smile:

Så må jeg på jagt :slight_smile: Forhåbentligt har vi en større H&M her i Aalborg, selvom de har valgt der skal være 3 bare i midtbyen :tihi:

Jeg synes faktisk de fnugruller hvor man hiver papiret af efterhånden er dem der fungerer bedst, de renser selv sort tøj helt rent for fnuller. Dem fra H&M som andre også foreslår er den med papir der holder bedst (flest meter på rullen) så dem bruger jeg. En anden god ide er at støvsuge dine møbler rene for kattehår med jævne mellemrum, så bliver du jo ikke fyldt med hår bare du sætter dig på en stol

Lige med “meter pr rulle” synes jeg at Bästis fra Ikea er den hvor man får mest for pengene :slight_smile: Men den er godt nok ikke specielt transportabel.

Man kan også investere i sådan en af de “børster” med … hmm… det der røde halløjsa på. Sådan noget stof-agtigt. Den varer “evigt” og den er nem at have i tasken :slight_smile:

Men fnugrullerne er godt nok hurtigere at anvende :slight_smile:

Sofaen holder jeg skam nede - den blir furminated med jævne mellemrum :slight_smile: Problemet er generelt hvid kat og mørkt tøj - der er bare intet at gøre for at undgå det :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1049614]Lige med “meter pr rulle” synes jeg at Bästis fra Ikea er den hvor man får mest for pengene :slight_smile: Men den er godt nok ikke specielt transportabel.

Man kan også investere i sådan en af de “børster” med … hmm… det der røde halløjsa på. Sådan noget stof-agtigt. Den varer “evigt” og den er nem at have i tasken :slight_smile:

Men fnugrullerne er godt nok hurtigere at anvende :)[/QUOTE]

Sådan en børste har jeg - syns det tager en krig :slight_smile: Og samtidigt kan den ikke bruges indenfor hjemmet da Nobby er overbevist om at det der er HAM der skal ha en tur fordi det ligner en børste :dokdok: Og en kat der gnider sig op ad ens ben modvirker lissom formålet :tihi:

Kæresten er så lige kommet med det geniale forslag at jeg da kunne søge på amazon og ebay - FLOT Lykke! Jeg køber ting der konstant - og self er der da fnugruller!