Taske til garn

Er der nogen, der kender til denne taske til garn?

http://www.nethobbyvest.dk/produkter/1393-opbevaring--plastaesker/24712-artbin-taskegarntromle-moerkeroed-6934sa/

Overvejer at købe den…

Næ, men den ser fin is…

Der er jo lidt Sturdy over den …måske det er det, der tiltaler mig :høhø:

Det var min første tanke… Garn sturdi :tihi:

Tjo… men den er for lille til mine projekter… måske derfor jeg er en smule forbeholden.

Bortset fra det… lad være med at bruge sturdi toten til garn. Kattene graver i garnet, gør de!! :argh:

Tjo… men den er for lille til mine projekter… måske derfor jeg er en smule forbeholden.

Bortset fra det… lad være med at bruge sturdi toten til garn. Kattene graver i garnet, gør de!! :argh:

[QUOTE=Ann K;1289085]Tjo… men den er for lille til mine projekter… måske derfor jeg er en smule forbeholden.

Bortset fra det… lad være med at bruge sturdi toten til garn. Kattene graver i garnet, gør de!! :argh:[/QUOTE]

Hvis de i det mindste kun graver :wink:

Jeg syns tasken ser rigtig lækker ud! Kan godt lide, man kan have flere nøgler med på en overskuelig måde.

Men umulig at bruge her, for stikker garnet ud, så æder Muffe det :venter:

[QUOTE=Ann K;1289085]Tjo… men den er for lille til mine projekter… måske derfor jeg er en smule forbeholden.
[/QUOTE]

Hmmm, jeg er ved at hækle primulatæppet, og jeg monterer det løbende, dvs. blomst for blomst. Så du tænker, at tasken hurtigt vil blive for lille til et tæppe? :høhø:

Ja, det tror jeg den vil…
Min "projekt-taske er en rund fodertaske til rejser, ca 35 i diameter og vel omkring 45 cm høj…
Den lån lige med nød og næppe klare et af mine tæpper, altså forudsat at jeg kun har tæppet og enkelt nøgle går deri, når tæppet begynder at fylde. :slight_smile:

Min "projekt-taske er en rund fodertaske til rejser, ca 35 i diameter og vel omkring 45 cm høj…
Den lån lige med nød og næppe klare et af mine tæpper, altså forudsat at jeg kun har tæppet og enkelt nøgle går deri, når tæppet begynder at fylde. :slight_smile:

Min "projekt-taske er en rund fodermulepose beregnet til rejser, ca 35 cm i diameter og vel omkring 45 cm høj…
Den kan lige med nød og næppe klare et af mine tæpper, altså forudsat at jeg kun har tæppet og enkelt nøgle garn deri, når tæppet begynder at fylde. :slight_smile:

Ja, jeg har jo udover tæppet 12 forskellige farver garn, som jeg er nødt til at have med.

Jeg har prøvet at google billeder af tasken, og der kommer nogle frem, hvor en kvinde har den over skulderen, og der ser den da ok stor ud, hmm :gruble:

Køb nu bare den Sturdi til dig selv :høhø:

Den ville være ALT for lille til mig :tihi: