Taske til og hænge på buret ved show

Måske nogen her inde kan hjælpe mig. Jeg har på flere show set nogle der har deres tasker med groominsting hængene på buret. Nogen der ved hvor man kan købe tasker med denne funktion ?

Gitte det er almindelige toilettasker som har en krog med strop på indvendigt, så når man lyner den op kan man hænge tasken på krog.

Den jeg bruger er fra Sturdi Products (Mysterycoons Petshop) men den kan også købes i taskeforretninger, og faktisk har Føtex sådan en toilettaske i deres taskekampagne de kører med deres guldmærke pt :slight_smile:

Okay, jamen det må jeg da lige se i Føtex så. Har ikke kunne hitte en de steder jeg har kigget

Det er Grooming Bag fra Sturdi, du tænker på, tror jeg. Den kan ofte købes sammen med en matchende sturdi.

Jeg har en fra Sturdi, den er i en lækker kvalitet.
virker uopslidelig.

Ja det er den fra sturdi - kan ikke finde den på Ann Dorits hp, men fandt den her http://sturdiproducts.com/ hvor man så får halv pris ved at bruge koden FIFTY - men jeg kan kun komme til step 2… så sker der ikke mere og feltet man skal sætte koden ind i virker heller, øv

Du skal være opmærksom på, at det er en amerikansk hjemmeside, du har fat i. Det koster potentielt rigtig mange penge i told og moms at bestille derfra. Så hellere skrive til Ann-Dorrit (hendes hjemmeside er ikke helt opdateret) eller bestil hos f.eks. www.mypetcarrier.co.uk :slight_smile:

Hej Gitte

Jeg bruger en fra Reisenthel, som jeg er rigtig glad for. Den fåes i flere farver, og den kan indeholde alt, jeg har brug for. Prisen på 150kr. er også ok :wink:

Tusind tak for linket

[QUOTE=Pernille DL;1047021]Hej Gitte

Jeg bruger en fra Reisenthel, som jeg er rigtig glad for. Den fåes i flere farver, og den kan indeholde alt, jeg har brug for. Prisen på 150kr. er også ok :wink:

Og ved lidt søgen, fandt jeg den på dansk hp til 120 kr inkl fri fragt :slight_smile:

Jeg bruger den Reisenthel og er meget glad for den :slight_smile:

Linker du ikke lige til den hjemmeside også?

Der er også nogen til tilbud hos Aldi fra imorgen af :slight_smile:

Det er først fra onsdag d. 3 april, at toilettasken kan købes (sidder med reklameavisen :wink: )

Jo da , http://www.kaza.dk/ der er 20 procent i påsken. Så rabatten fratrækkes automatisk når tingene er puttet i kurven :wink: