Teas uheldige fald

[QUOTE=Tea;1312243]Nøj, hvor jeg nyder livet på Bornholm!
Havde udsigt til dådyr og fasaner under morgenmaden. :smiley:

Savner nu allerede kattene skrækkeligt meget.
Var det ikke for dem, blev jeg herovre! :høhø:[/QUOTE]

Ligger nu på hospitalet i Rønne med overreven knæskal. Skal opereres i morgen.
Det var så den ferie. :frowning:

[QUOTE=Tea;1312269]Ligger nu på hospitalet i Rønne med overreven knæskal. Skal opereres i morgen.
Det var så den ferie. :([/QUOTE]
Fåååårk! Øv og av og :trøste: Rigtig god bedring til dig!
VH
Susanne

[QUOTE=Tea;1312269]Ligger nu på hospitalet i Rønne med overreven knæskal. Skal opereres i morgen.
Det var så den ferie. :([/QUOTE]

Nej da :uha: Sikke noget møg :frowning: Rigtig god bedring :trøste:

[QUOTE=Tea;1312269]Ligger nu på hospitalet i Rønne med overreven knæskal. Skal opereres i morgen.
Det var så den ferie. :([/QUOTE]

:trøste: :knuser:

[QUOTE=Tea;1312269]Ligger nu på hospitalet i Rønne med overreven knæskal. Skal opereres i morgen.
Det var så den ferie. :([/QUOTE]

Av, for pokker, det gør nas … been there - done that! :S
God bedring :trøste:

[QUOTE=Tea;1312269]Ligger nu på hospitalet i Rønne med overreven knæskal. Skal opereres i morgen.
Det var så den ferie. :([/QUOTE]

Åh nej, jeg fik slet ikke indtryk af, at det var så slemt ud fra det, du skrev på FB. Det var da en trist udgang på det hele :trøste:

[QUOTE=Tea;1312269]Ligger nu på hospitalet i Rønne med overreven knæskal. Skal opereres i morgen.
Det var så den ferie. :([/QUOTE]
Åh nej din stakkel! Hvordan kunne det dog ske?? :S
Rigtig god bedrig til dig

[QUOTE=Tea;1312269]Ligger nu på hospitalet i Rønne med overreven knæskal. Skal opereres i morgen.
Det var så den ferie. :([/QUOTE]
Puha. Rigtig god bedring

[QUOTE=Tea;1312269]Ligger nu på hospitalet i Rønne med overreven knæskal. Skal opereres i morgen.
Det var så den ferie. :([/QUOTE]

Åh føj for den altså, Tea-pigen :frowning: Hvor er det bare ærgerligt. Rigtig god bedring :hjerte:

Tusind tak for alle jeres beskeder. :slight_smile:
Kan ikke lige overskue at svare enkeltvis, men de er alle læst og værdsat.

Da jeg skrev på FB, troede jeg seriøst bare det drejede sig om en mindre skade, støttebind, is og ro.
Jeg troede vitterligt lægen tog pis på mig, da han sagde “vi åbner op…” og så en masse andet, jeg ikke husker.

Og det skete på vej hjem fra grusgravssøen, på en smal, mudret skovsti.
Min fod glider ud, jeg prøver at korrigere - får vredet om på knæet, i en sådan grad at musklen rev et stykke knæskal af.

Jeg blev opereret her før middag. Ved ikke noget endnu - venter på at snakke med kirurgen og en fysioterapeut.
Er spændt på hvordan i alverden jeg kommer hjem til København.

Og så er jeg SÅ ked af at gå glip af min venindes dimission, fernisering og den efterfølgende fest. :frowning:
Savner også kattene ekstra meget nu. Kunne virkelig godt bruge en firbenet sygepasser. :hjerte:

[QUOTE=Tea;1312299]Tusind tak for alle jeres beskeder. :slight_smile:
Kan ikke lige overskue at svare enkeltvis, men de er alle læst og værdsat.

Da jeg skrev på FB, troede jeg seriøst bare det drejede sig om en mindre skade, støttebind, is og ro.
Jeg troede vitterligt lægen tog pis på mig, da han sagde “vi åbner op…” og så en masse andet, jeg ikke husker.

Og det skete på vej hjem fra grusgravssøen, på en smal, mudret skovsti.
Min fod glider ud, jeg prøver at korrigere - får vredet om på knæet, i en sådan grad at musklen rev et stykke knæskal af.

Jeg blev opereret her før middag. Ved ikke noget endnu - venter på at snakke med kirurgen og en fysioterapeut.
Er spændt på hvordan i alverden jeg kommer hjem til København.

Og så er jeg SÅ ked af at gå glip af min venindes dimission, fernisering og den efterfølgende fest. :frowning:
Savner også kattene ekstra meget nu. Kunne virkelig godt bruge en firbenet sygepasser. :hjerte:[/QUOTE]

Øv, noget møg :frowning:

:kram:

[QUOTE=Tea;1312299]Tusind tak for alle jeres beskeder. :slight_smile:
Kan ikke lige overskue at svare enkeltvis, men de er alle læst og værdsat.

Da jeg skrev på FB, troede jeg seriøst bare det drejede sig om en mindre skade, støttebind, is og ro.
Jeg troede vitterligt lægen tog pis på mig, da han sagde “vi åbner op…” og så en masse andet, jeg ikke husker.

Og det skete på vej hjem fra grusgravssøen, på en smal, mudret skovsti.
Min fod glider ud, jeg prøver at korrigere - får vredet om på knæet, i en sådan grad at musklen rev et stykke knæskal af.

Jeg blev opereret her før middag. Ved ikke noget endnu - venter på at snakke med kirurgen og en fysioterapeut.
Er spændt på hvordan i alverden jeg kommer hjem til København.

Og så er jeg SÅ ked af at gå glip af min venindes dimission, fernisering og den efterfølgende fest. :frowning:
Savner også kattene ekstra meget nu. Kunne virkelig godt bruge en firbenet sygepasser. :hjerte:[/QUOTE]

Ud over “av av AV! :blegne: Og sikke noget skodlortemøg!” Så er jeg rigtig ked af det på dine vegne, at du går glip af venindes dimission, fernisering og den efterfølgende fest, som jo er hele grundet til du er der lige nu. Sikke noget *indsæt selv passende meget grimme ord" :censur::censur::censur:Håber virkelig du kommer dig, så hurtigt som man kan komme sig oven på sådan en omgang, og så tænker jeg, kan din bror eller ham den søde evt. hente dig når du når til København, og få dig hjem i en taxa? Hov prøv at spørge på sygehuset, om du kan få sygetransport hjem?

[QUOTE=Tea;1312299]Jeg blev opereret her før middag. Ved ikke noget endnu - venter på at snakke med kirurgen og en fysioterapeut.
Er spændt på hvordan i alverden jeg kommer hjem til København.[/QUOTE]

Tea, har du en ulykkesforsikring? For så er det nok en idé at tjekke den (eller få nogen til det) og se, om du har mulighed for at få hjælp den vej fra. Også hvis du får brug for andet end hjemtransport. Du har jo nok ikke din police ved hånden, men så kan du sikkert tjekke på nettet - eller bare ringe til dem.

Jeg skal tale med læge og fysioterapeut i morgen. Så spørger jeg til hjemtransport. Har desværre ingen forsikring.

[QUOTE=Tea;1312299]Tusind tak for alle jeres beskeder. :slight_smile:
Kan ikke lige overskue at svare enkeltvis, men de er alle læst og værdsat.

Da jeg skrev på FB, troede jeg seriøst bare det drejede sig om en mindre skade, støttebind, is og ro.
Jeg troede vitterligt lægen tog pis på mig, da han sagde “vi åbner op…” og så en masse andet, jeg ikke husker.

Og det skete på vej hjem fra grusgravssøen, på en smal, mudret skovsti.
Min fod glider ud, jeg prøver at korrigere - får vredet om på knæet, i en sådan grad at musklen rev et stykke knæskal af.

Jeg blev opereret her før middag. Ved ikke noget endnu - venter på at snakke med kirurgen og en fysioterapeut.
Er spændt på hvordan i alverden jeg kommer hjem til København.

Og så er jeg SÅ ked af at gå glip af min venindes dimission, fernisering og den efterfølgende fest. :frowning:
Savner også kattene ekstra meget nu. Kunne virkelig godt bruge en firbenet sygepasser. :hjerte:[/QUOTE]

Damn it Tea, hvor er du bare uheldig. God bedring!!

Igen tak for al jeres respons. :slight_smile:

Tænkte at det ville være rart for mig, med en separat tråd, så jeg kan opdatere som jeg lyster, uden at være nervøs for at fylde.

Fik lagt en lokalbedøvende blokade lige efter operationen. Den holdt op med at virke ud på aftenen. Har virkelig haft ondt i nat, og sovet max to timer, usammenhængende.
Tror klokken blev 4, før jeg gjorde personalet opmærksom på det. Vil jo hverken pive eller være til besvær. :S
Fik alm smertestillende, samt en depottablet der også er ved at virke nu. Så nu har jeg bare en del ondt. :stuck_out_tongue:

Glæder mig godt nok til at tale med læge senere, så jeg kan få bare lidt info om situationen.

Min bror er i øvrigt klar på at blive hos kattene så længe det kræves. :hjerte:

Fy da føj da - rigtig god bedring :kram:

Du skal nu ikke være nervøs for at fylde, uanset hvor indlæggene ligger. Vi vil selvfølgelig gerne høre, hvordan det går med dig!

[QUOTE=Tea;1312355]Igen tak for al jeres respons. :slight_smile:

Tænkte at det ville være rart for mig, med en separat tråd, så jeg kan opdatere som jeg lyster, uden at være nervøs for at fylde.

Fik lagt en lokalbedøvende blokade lige efter operationen. Den holdt op med at virke ud på aftenen. Har virkelig haft ondt i nat, og sovet max to timer, usammenhængende.
Tror klokken blev 4, før jeg gjorde personalet opmærksom på det. Vil jo hverken pive eller være til besvær. :S
Fik alm smertestillende, samt en depottablet der også er ved at virke nu. Så nu har jeg bare en del ondt. :stuck_out_tongue:

Glæder mig godt nok til at tale med læge senere, så jeg kan få bare lidt info om situationen.

Min bror er i øvrigt klar på at blive hos kattene så længe det kræves. :hjerte:[/QUOTE]

God bror :thumbup: Men sikke noget med de smerter, du skal altså ikke have unødvendige smerter, så husk at spørg efter smertestillende når du har ondt, du er på et sygehus, personalet er det for at behandle og hjælpe de indlagte. :kram:

Har lige haft besøg af fysioterapeut. Fire uger med helt strakt ben. :uha::surrender1:
Men hun ville “selvfølgelig” have mig op at gå hurtigst muligt.
Så jeg har lige stået, med 70% vægt på det raske og resten på det syge ben.
Det gjorde ondt og det holdt ikke længe. Men det er en begyndelse!
Glæder mig sådan til at kunne komme på toilettet uden personale. :slight_smile: