Teas uheldige fald

[QUOTE=Tea;1312363]Har lige haft besøg af fysioterapeut. Fire uger med helt strakt ben. :uha::surrender1:
Men hun ville “selvfølgelig” have mig op at gå hurtigst muligt.
Så jeg har lige stået, med 70% vægt på det raske og resten på det syge ben.
Det gjorde ondt og det holdt ikke længe. Men det er en begyndelse!
Glæder mig sådan til at kunne komme på toilettet uden personale. :)[/QUOTE]

“Fire uger med helt strakt ben” Kan du så komme hjem, du snakkede om at du skulle kunne bøje benet for at blive fløjet hjem? :S

Puha sikke en omgang. Rigtig god bedring :trøste:

God bedring, Tea.

Føj, sikke en omgang! :frowning: Rigtig god bedring, Tea. :trøster::trøster::trøste:

Rigtig god bedring Tea :kram:

Igen, tusind tak til jer alle. :tak:

Er øget i morfindosis, så har så godt som ingen smerter - dog kvalme og svedeture.
Har haft besøg af min veninde hele eftermiddagen. Måtte dog smide hende ud, da jeg trænger til en lur.

Det lader til at jeg flyttes til Hvidovre i morgen - liggende transport over Sverige. Mangler dog endelig bekræftelse.
Sygeplejersken der kommunikerede med Hvidovre var i dagvagt, og er gået hjem. Har stadig ikke talt med en læge.
Kontinuitet og kommunikation er en by i Roskilde. :S

Hahahah, “en by i Roskilde”!?! Vi giver morfinen skylden! :høhø:
Mente selvfølgelig Rusland. :smiley:

[QUOTE=Tea;1312394]Hahahah, “en by i Roskilde”!?! Vi giver morfinen skylden! :høhø:
Mente selvfølgelig Rusland. :D[/QUOTE]

Altså lige nu er der en by i byen ( eller rettere lige syd for), så Roskilde kan godt bruges lige nu.

God bedring

[QUOTE=Tea;1312385]Det lader til at jeg flyttes til Hvidovre i morgen - liggende transport over Sverige. Mangler dog endelig bekræftelse.
Sygeplejersken der kommunikerede med Hvidovre var i dagvagt, og er gået hjem. Har stadig ikke talt med en læge.
Kontinuitet og kommunikation er en by i Roskilde. :S[/QUOTE]

Det bliver en streng tur, men det bliver godt at få den overstået og være tættere på hjemme :trøste: Så bliver det hele måske lige lidt mindre uoverskueligt.

Helt sikkert. :slight_smile:
Vi har endnu ikke hørt fra Hvidovre, så flyttes nok først i morgen. Pyt, en dag fra eller til.

Men jeg har været oppe at gå, og alene på toilettet!! :smiley: :smiley: Godt nok ved hjælp af såkaldt talerstol, men hurra! :smiley:
Det gjorde ONDT og var meget hårdt, men jeg gjorde det! :ok:

I går indrømmede Hvidovre at de på ingen måde havde bestilt transport til mig. De lovede at gøre det i dag, når patientbefordringen åbner.
Personalet her kan også mærke min frustration. Har vi ikke hørt fra dem kl 10, ringer de til Hvidovre og rykker.

Nå, de kunne kun skaffe siddende transport hvis det skulle være i dag. Og det kan ikke lade sig gøre.
Så jeg flyttes først i morgen. :frowning:

Men kører de dig så helt hjem eller kun til hvidovre?

Jeg ryger på ortopædkirurgisk på Hvidovre. Forhåbentlig kun for en kort stund.
Skal lige være lidt mere sikker på benene - og i stand til at træde de 20-30 cm op over trinnet foran hoveddøren derhjemme.

Ja okay… Det er vel fair nok. :høhø:

Nemlig. :slight_smile:
Er dælme glad for at jeg bor i stuelejlighed, har ingen anelse om hvordan jeg skulle komme op af trapper.

Det er superærgerligt at mit soveværelse er på 1. sal. Men heldigvis har jeg fået ny (brugt) sofa, som man sover godt på. :slight_smile:

AUCH, stakkels dig!!!
Håber du kommer dig i et ukompliceret forløb fra nu af!

På vej fra Ystad til Øresundsbroen.
Hvidovre here I come!

Dejligt at komme hjem :slight_smile: Hvordan går det ellers med knæet Tea?

Så skønt!
I dag har jeg relativt mange smerter. Har også været meget aktiv.
Satser på at komme hjem snart. Måske fredag?
Er på Hvidovre nu og har lige fået serveret sen frokost. Får besøg af min bror og ham den søde senere. Er ved godt mod.
Tak fordi du spørger, Carina.