Teas uheldige fald

Tea, der må da være nogen der kan køre dig? Du kan da umuligt klare den opgave selv! Jeg ved godt du ikke vil være til besvær, men spøøøørg nu folk omkring dig. Havde jeg boet tæt på… Og havde jeg haft bil ( :tihi: ) havde jeg hentet og afleveret dig uden du skulle bede om det :hjerte: At det går lidt bedre på nogle fronter, er jo bare skønt. Da jeg brækkede 2 lændehvirvler og min skulder (jaja - i samme uheld) var jeg også ved at blive bims af “små almindelige” ting, som man tager for givet i hverdagen - indtil man pludselig ikke kan dem længere :ups: Og det der med at trappe ud af morfin. Puha for filan - det er en hård nyser. Pøj pøj med det :hjerte:

Kan du ikke blive godkendt til FlexTrafik, mens det her står på :?

Jeg ved bare ikke hvem jeg skal spørge. Alle er jo på arbejde eller på ferie. Men tak for det teoretiske tilbud. :wink: :hjerte:
Og du var da godt nok uheldig! :uha:

Måske? Det varer heldigvis kun en uge endnu, så ryger skinnen.
Så det kan vel dårligt betale sig at søge… Men tak for tippet. :slight_smile:

Var ved at oprette mig som flexturskunde, men man skal åbenbart have dankort. :frowning:

Jeg har fået lov at låne min venindes dankort. :slight_smile:

Nå, Flextrafik betjener ikke Københavns kommune med flexture.
Kun handicapbefordring, man skal visiteres til.

Det bliver offentlig transport. :frowning:

Måske andre vil være med til at splejse om en taxa til dig. Du ved i hvert fald at jeg gerne spæder til, selv om jeg ikke kan betale det hele. At skulle med offentlig transport er ikke optimalt, når det er første gang du skal ud. Især ikke med skinne på og med risiko for at andre bliver mast ind i dig.

Du er simpelthen så sød. :hjerte:

En af mine venner har givet til taxa, frem og tilbage. :slight_smile:

:hjerte:

:kram:

Så røg hæfteklammerne, hurra!

Kloge Tea her, havde glemt at tage smertestillende i formiddags, inden jeg tog til lægen.
Så turen op og ned fra 2. sal var ekstra interessant. Men det gik! :slight_smile:

Og jeg ved ikke hvad jeg tænkte … havde aldrig klaret den med offentlig transport.
Så har takket min ven en ekstra gang i dag. :slight_smile:

Og min læge gav mig ret i at det er et meget langt snit kirurgen har lagt,
og at han havde været ekstraordinær gavmild med hæfteklammerne. :høhø:

Der er en aaanelse infektion, men ikke noget slemt. Lægen mente det kunne tages med vask med sæbe to gange daglig.

Jeg har taget smertestillende da jeg kom hjem, fået mig en lang lur

  • og måtte desværre aflyse med min veninde. Det har været en hård og begivenhedsrig dag
    sammenlignet med de seneste tre uger. Så jeg skal vidt nok sove lidt mere nu. :slight_smile:

Og tak til alle der læser med og kommenterer, det betyder meget for mig. :tak:

:kram:

Rigtig god bedring til dig :slight_smile:
Sådan her ser min datters ud efter ca 2 mdr
Det er en drøj omgang at komme igennem…
Men det skal nok gå :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;1313334]Rigtig god bedring til dig :slight_smile:
Sådan her ser min datters ud efter ca 2 mdr
Det er en drøj omgang at komme igennem…
Men det skal nok gå :)[/QUOTE]
Det er da blevet rigtig fint! :slight_smile:

Og tak. Synes godt nok også det er træls.
Er for før blevet opereret i foden, men det var et meget kortere og ikke nær så smertefuldt forløb.

Det går langsomt fremad. :ok:
Kan nu gå på toilettet med kun én krykke, og tage få, humpende skridt helt uden.
Har nææsten ingen smerter i hvile, og kun 2½ (1-10) ved gang. Får dog også stadig morfin.

Skinnen skal af på fredag - nøj, jeg glæder mig. :smiley:
Håber ikke de snupper krykkerne samtidig. Nok er skinnen irriterende, men den holder trods alt mit ben på plads.
Så at blive sendt hjem helt uden hjælpemidler, er en noget skræmmende tanke.

Har mistet praktisk talt al sårskorpen, lige bortset fra to steder, hvor det er som om sårkanterne ikke har været på højde med hinanden, og såret derfor er større/dybere.
Men ellers titter der et fint lyserødt ar frem. Er stadig ret hævet, så knæet og såret bølger og bugter. Det ser lidt mærkeligt ud.

Jeg er lidt imponeret over hvor lidt mit humør har været påvirket. Ud af tre uger, har jeg vel haft tre dage, hvor jeg syntes hele verden kunne rende mig.
Ikke dårligt, når man tænker på hvor handicappet jeg egentlig har været.

Nå, det var bare lige en lille opdatering herfra. :slight_smile:

Dejligt at du opdaterer. Det har godt nok været noget af en omgang sy gennemgår.

:tak:

Ja, det var ikke lige det jeg regnede med, da jeg skvattede på skovstien. :høhø::uha:

Og det er først nu jeg opdager at min telefon åbenbart ikke kan lide ordet du… :surrender1:

Det var heldigvis forståeligt alligevel. :slight_smile:

Jeg har sovet på siden!! Ganske vist kun 1½ time, men nøj, det var skønt.
Tager det som et tegn på større mobilitet og styrke samt færre smerter, at jeg var i stand til at vende mig. Fremskridt, hurra!
Før uheldet sov jeg altid på højre side. De seneste tre uger har jeg kun kunne sove på ryggen - så de halvanden timer var i den grad tiltrængte! :slight_smile:

Jeg var i Netto i går aftes. 300 meter hver vej.
Ifølge Google Maps tager det 8 minutter i alt. - Det tog mig 50 minutter! :surrender:
Til trods for at jeg havde bare ben og ærmeløs kjole, kampsvedte jeg. Nøj, det var hårdt.
Jeg måtte tage “akut” morfin da jeg kom hjem, og igen inden sengetid. Det plejer jeg ellers ikke at tage længere.

Men jeg gjorde det!! :smiley:

Føler mig dog knapt så sej i dag. Alt gør ondt, hahah. Knæet, selvfølgelig - men også ca. alle muskler fra hoften og ned.

Og hvor er jeg dog glad for nemlig.com! Tænk hvis jeg fra da jeg kom hjem fra hospitalet, havde været nødt til at tage den tur. :uha:
Det havde jo slet ikke kunne lade sig gøre. Jovist, jeg har også haft gæster til at handle lidt for mig. Men ja, jeg er endnu større fan af nemlig nu. :slight_smile: