Teddy er en mavseblotter!

Gik lige igennem mit billedealbum af kattene, og her en brøkdel af denne type billeder jeg har af min Teddy-Bjørn :lovelove:
God lørdag derude! :slight_smile:

Og lige et bonus billede af min smukke Emma :lovelove:

Herlige billeder. De fleste katte kan denne kunst, men Teddy:hjerte: er da helt usædvanlig dejlig, når han udfører den. :smiley:

Sikke en frækkert han er :hjerte:

Hvilken blotter han er den smukke missedreng

Det er tydeligt at Teddy har forfinet kunsten i at blotte mavsen. :lovelove:

Den mavse er da lige til at nusse :wehuu:

Årh, sikke en skøn mavse :hjerte:

Nøj hvor er han da bare lækker OG kær! :smelter: Hvis jeg var dig, ville jeg også sige "“åååårrh skat, se lige Teddy” hele tiden :smiley:

I øvrigt, vi ser alt for lidt til dine katte! :regler: :smiley:

Livsnyder i stor stil :slight_smile: Han er dejlig!

Jeg tror Teddy er den kat der mest har forfinet kattediciplinen “maveblotning” :slight_smile:

Hvor ser han nussebar ud - tror også han selv ved det!

Hvordan kan du holde fingrene væk fra den mavse længe nok til at tage billeder? :høhø: :inlove:

Hvor er han skøn! :inlove:

altså det der da den mest nuttede & nusbare mave :inlove:

og nu har jeg nyt ord til katteordforrådet     :høhø:

Det må være det man kalder en livsnyder…:høhø: Er helt vild med 1. billede.

Tak for alle de søde ord om min dreng, han er virkelig god til at “spille nuttet” :lovelove:

[QUOTE=Enki;1106805]Nøj hvor er han da bare lækker OG kær! :smelter: Hvis jeg var dig, ville jeg også sige "“åååårrh skat, se lige Teddy” hele tiden :smiley:

I øvrigt, vi ser alt for lidt til dine katte! :regler: :D[/QUOTE]
Jaa jeg ved det godt :ups: Har ikke rigtig fået taget så mange billeder på det seneste, og dem jeg tager ligger jeg som regel bare på instagram :slight_smile:
Skal nok blive bedre :smiley:

[QUOTE=Musashi;1106859]altså det der da den mest nuttede & nusbare mave :inlove:

[B]og nu har jeg nyt ord til katteordforrådet[/B]     :høhø:[/QUOTE]

Ja er det ikke et godt ord? :høhø:

Det er også mit yndlings, og de bedste er at han sover :smiley:

Tænk hvis man havde sådan en dejlig mavseblotter :love2: Han er bare dejlig :hjerte: