Tegn oå at man har været for meget på KatteGale

Et af tegnene kunne fx. være, at man leder efter en Enig-knap, når nogen siger noget, man er enig i :ups:

Fortsæt selv listen…

At man på andre forummer sætter markøren over emnet for at se de første linier af det valgte emne -rofl

at man begynder at bruge samme forkortelser når man taler som når man skriver herinde…folk der ikke kender til denne verden fatter nada af det…

Når man overvejer at be folk om at poste billeder af det de snakker om :tihi:

Når man begynder, som i mit tilfælde, at sige “mine drenge” om sine katte. Så kiger folk også bare underligt og tror jeg har fået børn og alt muligt, men herinde er det jo åbenlyst :stuck_out_tongue:

uh, den kender jeg. Sad og talte med en kollega om katte (hun har også en). En anden kollega kommer så over og spørger om hvor gamle mine tvillinger er! :tihi:

Hihi ja præcis. For én selv er det jo logisk hvem man taler om -LOL

når man begynder sine sætninger med : “jamen Miff og Itzy Bitzy siger altså også” -høhø

eller : “ja det havde vi faktisk også lige en tråd om her den anden dag” :thumbup:

Når man checker kattegale før email :slight_smile:

Jeg har også nogle gange været ved at udbryde “LOL”, men det ville bare lyde mærkeligt -LOL

Det er ikke os der er formeget på Kattegale, det er de andre der er for lidt på.
Knus Elin

PS Jeg tjekker da altid kattegale før jeg tjekker post:o)

Det er da ganske naturligt, er det ikke :? -høhø

:tihi:

Når nogen siger noget rigtig sjovt, så tænker jeg på denne smiley -xxrotflmao

HA HA HA

Lige netop den der med LOL er lidt komisk.
Mine drenge er næsten holdt op med at grine. I stedet for siger de LOOOOOOOL -LOL
Meen okay - når jeg skraldgriner af det, kan man da godt høre, at der kan komme en klukkende latter ud af dem -LOL

Man er for meget på kattegale, når man har et faneblad åbent - når man er på arbejde :tihi:

P.s. jeg chekker også altid liiiiige Kattegale inden jeg chekker mail :rock:

Lyder somom i er ramt af samme virus alle sammen :frowning:

Og den er altså meget farligere end Kamikaze virusen -what

[quote=Annette O;101327]HA HA HA

Lige netop den der med LOL er lidt komisk.
Mine drenge er næsten holdt op med at grine. I stedet for siger de LOOOOOOOL -LOL
Meen okay - når jeg skraldgriner af det, kan man da godt høre, at der kan komme en klukkende latter ud af dem -LOL

Man er for meget på kattegale, når man har et faneblad åbent - når man er på arbejde :tihi:

P.s. jeg chekker også altid liiiiige Kattegale inden jeg chekker mail :rock:[/quote]

Jeg er endnu aldrig kommet til at sige LOL istedet for at grine - men det er nok kun et spørgsmål om tid :ups:

Jeg har osgå et faneblad åbent - lige ved siden af min gmail! Det er jo livsnerven -rofl

Måske mere en generel forum-ting, men: Jeg mangler tit at kunne citere det der skete lidt tidligere i en samtale. I en almindelig samtale glemmer man langt hurtigere det der lige er blevet sagt.

Og ja, man mangler tit lige et billede eller et link til noget info.

jo der er tilmed de heeeelt slemme dage hvor kattegale-virusen er helt oppe og toppe, der får jeg slet ikke tjekket mail fordi jeg skal jo liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiige se de første 100 ting herinde…

Åh ja… Når jeg opdager der ligger post i min postkasse - UDENFOR - og som har lagt der ihvertfald 2 dage, så ved jeg at jeg har haft for travlt med at komme ind og checke seneste nyt på Kattegale

Når manden begynder at spørge om der er stille på kattegale fordi man tilbringer en aften sammen med ham :tihi: