Tegn oå at man har været for meget på KatteGale

Når man ser sit snit til at få taget et godt billede af sine katte og tænker “dét må jeg lægge på kattegale” -høhø

-rofl Man vender altid tilbage hertil :smiley:

-høhø-høhø-høhø

Men det lyder da til, at han kender sin plads :tihi:

[quote=Skattekat;101403]-høhø-høhø-høhø

Men det lyder da til, at han kender sin plads :tihi:[/quote]

ja ikke :tihi:

-LOL -LOL -LOL

Når man taber interessen for det ens samtalpartner siger og tænker “nyt indlæg”

men den der “det var der forresten også en tråd om på kattegale” - DEN kender jeg også…

og så er der “der var en på kattegale der sagde”

og “jamen inde på kattegale er der mange der har det sådan for vi har faktisk haft en tråd om det”

jeg tror det kan sammenfattes til når meget af ens argumentation begynder at stamme fra kattegale

… det er den bedste afhængighed jeg har haft endnu - og HELT klart den sjoveste :slight_smile:

Det sker SÅ tit at jeg liiiiige skal sidde og læse højt for både Lars og kattene om alle de ting man kan blive klog på…og min første kommentar da feliway ikke virkede på Ninjas toiletproblem røg det også bare ud af mig: “amen for pokker da også!!!..nå jamen så er hun da ikke stresset…”

Når man snakker i telefon med en veninde og hun pludselig siger: " Du virker langt væk, SIG MIG LIGE, er du på kattehalløj igen???" og man så svarer: " Det hedder KatteGale, og jeg skulle bare lige se det her med…"

N¨år kattegale bare tager for meget af ens tid.

når.man.er.træt.af.at.de.andre.forum.sider.ikke.har.en citat.knap.

Når man bakker sin pointe med; på kattegale siger de også…
Når man bruger så meget tid herinde, at kæresten finder det mistænktsom og vil læse hvad man skriver-LOL