Tegn på drægtighed?

Er den mon god nok med Anabell??

Det irriterer mig lidt at farven lissom forsvinder lidt pga. blitzen, men det sidste utydelige billed giver et bedre indtryk af farven, selvom det stadig er lidt blegt i forhold til virkeligheden.

Jeg blev forresten rådet til at veje hende, og vægten er fra d. 11/10 til i dag steget med 150g.

Læser spændt med, for håber sådan for dig, at den er i skabet:-)

Hmm hvornår blev hun parret :?

Mon ikke der skulle være gevinst. Med en vægtøgning på 150 gr. og forstørrede dievorter.

Min Cheetah som er en lille kat tog også ret hurtigt på efter parring og hendes vægtøgning var begge gange det første tegn.

Jeg :kryds::kryds::kryds: for små Anabeller indenfor 5-6 uger.

Første parring var d. 28/9

Jeg har forresten sammenlignet vorterne på Figaro og Anabell, og han plejer at have større end hende, og nu er det omvendt.

Så er der sikkert småmisser i maven :kryds::kryds::kryds:

Åh hvor jeg håber…

Jo jeg tror den er god nok :kryds:

MVH
Gitte

Det ser sådan ud, men syntes ikke de er VILDT lyserøde men det er jo forskelligt.
Så et forsigtigt tillykke med det :slight_smile:

Det er jo ikke så længe siden, jeg nærkiggede Fannys dievorter for at se, om de nu var blevet lyserøde nok :slight_smile:

Jeg kan også godt huske irritationen over ikke at kunne få det med på et billede, så andre kunne bekræfte mig i mit håb :høhø: På billedet er de ikke mere lyserøde end Fannys var, men derfor vil jeg da håbe for dig alligevel, for billedet kan snyde meget :kryds::kryds::kryds:

[quote=Temple Bar;470534]Det er jo ikke så længe siden, jeg nærkiggede Fannys dievorter for at se, om de nu var blevet lyserøde nok :slight_smile:

Jeg kan også godt huske irritationen over ikke at kunne få det med på et billede, så andre kunne bekræfte mig i mit håb :høhø: På billedet er de ikke mere lyserøde end Fannys var, men derfor vil jeg da håbe for dig alligevel, for billedet kan snyde meget :kryds::kryds::kryds:[/quote]

Ja det er møg irriterende at blitzen tager noget af farven. Håber dog på at der kommer en masse solskin i dag, så jeg kan tage nogle billeder uden blitz.

Og så har hun forresten 1 års fødselsdag i dag. :flag:

Til lykke med Anabells føs’da’ - og de kommende killinger.

Pelsen skiller fra og vorten er ligesom opsvulmet - den skulle være go’ nok:-)

[quote=Lis Dahlstrøm;470550]Til lykke med Anabells føs’da’ - og de kommende killinger.

Pelsen skiller fra og vorten er ligesom opsvulmet - den skulle være go’ nok:-)[/quote]

Tak for fødselsdagshilsen. Ja jeg mener også selv at den skulle være go nok, bare rart at få andres øjne på også.

Men så regner jeg med at vente killinger i starten af december, hvis alt går vel. :thumbup:

jeg tror den er go nok- tror det er med abyer som med vores at de er kridhvide normalt. og mine’s er heller ikke blevet skrigpink sådan som jeg har set billeder af, bare let rosa.

tillykke

[quote=kira v;470593]jeg tror den er go nok- tror det er med abyer som med vores at de er kridhvide normalt. og mine’s er heller ikke blevet skrigpink sådan som jeg har set billeder af, bare let rosa.

tillykke[/quote]

Ja de plejer at være helt blege, ligesom maveskindet.

Jeg krydser fingre for at hun er (og synes også at et ligner) :slight_smile: Ville være så spændende :smiley:
Held og lykke med det

Så er der lige nogle nye friske billeder af dutterne, og fra d. 17/10 - 22/10 har hun taget yderligere 100g på, så jeg er helt overbevist om at den er god nok. :thumbup:

Ja, den er helt sikkert god nok Kia :slight_smile:

Tillykke med det :slight_smile:

Ja, nu er man i hvert fald ikke i tvivl om den farve :thumbup:

TILLYKKE med hende - håber, alt vil gå lige efter bogen :kryds::kryds: