Teknisk spørgsmål om lydbøger

Mon der er nogen der ved hvordan man gør? Gemalen har besluttet at der er en bestemt bog han gerne vil have som lydbog på sin telefon. Right… Om jeg lige kan købe den til ham på Amazon? Ja da… men hvis jeg køber den på Amazon, så ender den på min Kindle der: #1 ikke under nogen omstændigheder er til udlån, heller ikke til gemalen (jaja, jeg elsker ham skam, men det er og bliver min Kindle - jeg låner jo heller ikke hans betonboremaskine, vel?) og #2 min Kindle indeholder ikke én eneste lydfil, for jeg kan simpelthen ikke holde lydbøger ud - i hvert fald har jeg ikke fundet én eneste sample endnu, der var god nok til at kunne “komme med hjem”.
Så hvis jeg nu forbarmer mig og køber den <beep!> lydfil til ham alligevel, hvordan får jeg den så over på hans telefon? Eller skal jeg prøve at købe den et helt andet sted end Amazon, fra hans telefon for at gøre mit liv lettere?
Help…
VH
Susanne

Har han android eller mac produkt? Kindle kan i hvert fald på min ipad hentes som app, og så kan man via hans tlf gå ind på amazon og hente filen :slight_smile:

1 Synes om

Amazon Kindle kan også hentes som app til Android :slight_smile:

3 Synes om

Jeg ville installere Kindle som app på hans tlf/tablet/pc.
Derefter kan du logge ind med din profil, og nøjes med at sende lydbogen til lige præcis hans enhed.

På den måde kan i evt dele fag litterære værker.

Eller lave ham hans egen profil så der ikke er nogen krydsning. :hoho:

2 Synes om