Temaudstillinger?

Gizzemissens flotte eksempler i tråden om at låne burgardiner fik mig, sammenholdt med at de to id af de tre udstillinger jeg hidtil har været på, til at tænke på om det sådan er typisk at der er et tema for udstillingerne?

For det kan jo godt gå hen og blive lidt smådyrt hvis man gerne vil være med på moden og ha’ f. eks. burgardiner der matcher :tihi:

Mit Halloween-bursæt kan selvfølgelig sagtens bruges igen i år og de par småting jeg købte til westerntemaet kan også genbruges, men … hvad bli’r det næste? :slight_smile:

(Det er IKKE brok, jeg synes det er fantastisk sjovt med temaudstillinger, særligt hvis jeg kan komme til at klæde mig ud :wink: ) men… af planlægningsmæssige årsager er det rart at vide om man skal påregne specielle burgardiner sådan mange gange i løbet af et år eller ej? :slight_smile:

Jeg ved, at der også er en juleudstilling :wink:

En af de sjællandske klubber har juleudstilling hvert år.

Katteklubben har Halloweenudstilling hvert år.

Jyrak ser ud til at have fået en tradition for en årlig Wild West udstilling.

Og samtlige Viking Cats udstillinger har et H.C. Andersen eventyr som tema.

Fælles for alle er at der er præmier til bedste temabur så der er lidt at komme efter.

Apropos halloween…så fik jeg i forgårs fingrene i noget rigtigt flot halloweenstof. Sættes det sammen med noget matchende stof så får man et superflot temaburgardin. Jeg købte forøvrigt hele rullen…altså det der var tilbage

Nej, ikke normalt, men som Tina Gizzemissen skriver, så er der nogle udstillinger der er noget lidt “særligt” med tema :slight_smile:

Juleudstillingen der nævnes plejer vist i øvrigt at være på sjælland i december? :slight_smile:

På TICA udstillingerne er der næsten altid et tema. Men det behøver ikke være så dyrt for du kan købe mange billige ting eller lave dem selv og pynte med dem.
Og så kun have et par “basis” gardiner du bruger som baggrund til temaet.

Jeg har så lidt en tendens til at køre mine egne temaer :tihi: jeg har jo altid
været lidt “egen” :klapper: så jeg bruger som regel årstiderne som tema, har dog også et til Halloween, fastelavn, jul, samt SNE.