Temple Bar B-kuld

Fanny var for et par uger siden på besøg hos sin grandfætter - og hun syntes, han var lækker :besvimer::hjerte::inlove: (måske fordi han ligner hende selv :p)

Jeg er jo et af denne verdens mest tålmodige mennesker, så jeg ventede hele to uger med at veje hende - og fandt ud af, at hun havde taget på - og de sidste par dage har jeg kigget dutter ved enhver given lejlighed :høhø:
:høhø:.

Her til morgen fik jeg et tydeligt kig på en af de knap så brugte og den er god nok :juhu::juhu:

Fanny venter sit næste kuld omkring Halloween og den stolte far er Chrysantemums Baltus

Ihh tillykke med det Mette!!! Hvor skønt for dig!!

Glææææder mig til at se killingebilleder når de kommer!

Wee, små bebser!

Killingenus til jul!!! :smiley:

Der bliver faktisk C-kuld til jul, hvis alt går efter planen, så der bliver ukontrolleret kaos i et par måneder :høhø::høhø::høhø:

Tillykke med det ventede kuld :slight_smile:

Mums :savle: det kan kun gå godt! Tillykke :smiley:

Held og lykke med begge kuld. :thumbup::thumbup: Det bliver vel nok spændende at følge. :slight_smile:

Tillykke og held og lykke med kuldet, glæder mig til at følge killingerne :inlove:

Åhhh hvor spændene !!! Jeg har heller aldrig kunnet vente med, at kigge dutter, og er aldrig blevet snydt nå jeg kunne se en forandring, - - - så stort TILLYKKE med B-erne!:thumbup::juhu:

( Men var det ikke Ana’s tur ?)

Cats og Conni

Så lykkedes det jomfruen!! Tillykke :smiley:

Dejligt at Jomfruen ikke er nær så knibsk denne gang :slight_smile:

Ja, det ville sgu være synd at kalde hende det :tihi::tihi: Hvis man kan tale om, at en hunkat kan fnise, så er det lige netop det, hun gjorde ved synet af ham - fuldstændigt teenageagtigt! Og så et lille rul bare for at vise ham, hvor lækker hun var :hjerte:

Jeg havde faktisk besluttet at lade Ana vente helt til næste år, men af flere årsager er det endt med, at hun også bliver parret i løbet af efteråret. Jeg ville i første omgang bare lige være sikker på, at Fanny var drægtig, for jeg vil dog ikke have kuldene lige op af hinanden :slight_smile:

Tak til alle - I skal nok få billeder, når der er noget at vise billeder af :smiley:

Ej hvor dejligt, så er det bare at tælle dagene til de små kommer :slight_smile:

Spændende :slight_smile:

Nej hvor spændende stort tillykke med de røde dutter , håber der kommer mange smukke Halloween babys i casa Temple Bar :smiley:

Åh åh jeg kom lige i tanke om, at det betyder, at jeg nok allerede nu skal have fundet min NEJ-hat frem, så jeg kan nusse på killinger om nogle måneder uden at have endnu en panter med hjem i tasken! Hvor HAR jeg nu lagt den f… hat?! :gruble:

:inlove::surrender1::inlove:

[QUOTE=Charlotte;940685]Åh åh jeg kom lige i tanke om, at det betyder, at jeg nok allerede nu skal have fundet min NEJ-hat frem, så jeg kan nusse på killinger om nogle måneder uden at have endnu en panter med hjem i tasken! Hvor HAR jeg nu lagt den f… hat?! :gruble:

:inlove::surrender1::inlove:[/QUOTE]

Ja, jeg siger det ikke :stuck_out_tongue:

Stort tillykke med det kommende kuld…det bliver garanteret nogle smukke små killinger…med DE forældre. :slight_smile:

Hold op hvor er det spændende, stort tillykke :slight_smile:
Så må vi hellere skynde os at blive færdig med din nye hjemmeside, når der er SÅ meget spændende nyt i vente :slight_smile: