Temple Bar B-kuld

[QUOTE=Alice;940720]Hold op hvor er det spændende, stort tillykke :slight_smile:
Så må vi hellere skynde os at blive færdig med din nye hjemmeside, når der er SÅ meget spændende nyt i vente :-)[/QUOTE]

Nemlig :wink: Jeg pillede lidt i aftes, men min internetforbindelse drillede, så jeg blev ikke færdig med min del :slight_smile:

Ihhh tillykke Mette, det bliver så spændende at se hvad der kommer denne gang. :smiley:

Til lykke, Mette :wehu:

Det bliver skønt med små potetramp i huset igen :høhø:

Glæder mig til at se, hvad hun gemmer på :slight_smile:

Jeg får sikkert ikke pillet ret meget før mandag …Men mon ikke vi kan blive færdige i løbet af næste uge ? :slight_smile:

Tak skal I have :smiley:

Ja, det vil være synd at sige, at burmeserkillinger er lydløse :tihi::tihi: og med både hendes og hans forhistorie regner jeg med nogenlunde samme antal som sidst, så der skal nok blive liv i huset :wink:

Garanteret :slight_smile:

[QUOTE=Charlotte;940685]Åh åh jeg kom lige i tanke om, at det betyder, at jeg nok allerede nu skal have fundet min NEJ-hat frem, så jeg kan nusse på killinger om nogle måneder uden at have endnu en panter med hjem i tasken! Hvor HAR jeg nu lagt den f… hat?! :gruble:

:inlove::surrender1::inlove:[/QUOTE]
den ligger ved siden af min og jeg leder osse efter dem :høhø:

Tillykke med den gravide jomfru Fanny, du tålmodige kvinde :slight_smile:

Men jeg forstår dog ikke hvorfor du ikke fik dem parret helt samtidig, så kunne du jo have slået to fluer med et slag :wink:

[QUOTE=Temple Bar;940743]Tak skal I have :smiley:

Ja, det vil være synd at sige, at burmeserkillinger er lydløse :tihi::tihi: og med både hendes og hans forhistorie regner jeg med nogenlunde samme antal som sidst, så der skal nok blive liv i huset ;)[/QUOTE]

Og så tør du godt lave et kuld mere så hurtigt efter :yikes: :høhø:

[QUOTE=BenteJ;940754]Tillykke med den gravide jomfru Fanny, du tålmodige kvinde :slight_smile:

Men jeg forstår dog ikke hvorfor du ikke fik dem parret helt samtidig, så kunne du jo have slået to fluer med et slag ;)[/QUOTE]

Huset er simpelthen ikke stort nok til at have to hold killinger isoleret - og jeg vil gerne ligesom sidst have killingerne i et rum for sig selv de første uger :slight_smile:

Man kan få billig hårfarve i Sverige :høhø::høhø::høhø:

[QUOTE=Charlotte;940685]Åh åh jeg kom lige i tanke om, at det betyder, at jeg nok allerede nu skal have fundet min NEJ-hat frem, så jeg kan nusse på killinger om nogle måneder uden at have endnu en panter med hjem i tasken! Hvor HAR jeg nu lagt den f… hat?! :gruble:

:inlove::surrender1::inlove:[/QUOTE]

Jeg kan afsløre, at jeg netop har set på Facebook, at en brun burmeserdreng, der er halvbror til din panter, er blevet returneret til opdrætter og derfor søger nyt hjem meget hurtigt :muhaha:

Nej, hvor spændende :slight_smile: Tillykke med de 2 kommende mødre

Nøj… Små Fanny babyer :wehuu:

Stort tillykke… Glæder mig meget til at se og følge dem :smiley:

Tillykke så venter vi kuld næsten samtidigt…spændende :slight_smile:

:smiley: Det er simpelthen bare sjovt men kuld så tæt på hinanden :slight_smile: Sådan var det med Kaya og Sugieh :slight_smile: MEN man er grydeklar, når sidste bette skid flytter, så nyder man VIRKELIG roen :smiley:

Tillykke med den knibske jomfru :flag:

Hvilke farver er der mulighed for?

[QUOTE=galath;941171]Tillykke med den knibske jomfru :flag:

Hvilke farver er der mulighed for?[/QUOTE]

Tak :smiley:

Der kan blive det samme som sidst. Han har netop lavet chokolade killinger og jeg vidste på forhånd, at han bar fortynding, så det giver brun, blå, chokolade og lilla :slight_smile:

Forræderiske NEJ-hatte!! De gemmer sig altid på de farligste tidspunkter :bebe: :tihi:

Du driller mig bare nu, ikke?! :uha:

Ikke i den forstand, at jeg siger noget, der ikke passer :wink: Ejeren af den hankat, der er far til din dreng, har netop fået en 4½ måned gammel brun burmeserdreng retur fra køber, angiveligt fordi han var lidt for aktiv (de har brite i forvejen). Han søger nu nyt hjem :slight_smile: Og så er han for øvrigt møglækker og udstillingsegnet :wink: