Tequila drinkene OSH + SIA

Jeg vil gjerne vise mine 4 sjarmtroll. Denne gangen ble det Tequila som ble emnet ved valg av navn. Dem er 16 dager blitt på bildene.

Desert Daisy er brunticket.Hun har en veldig god hake,veldig flotte kontraster.Så har hun sjarmert meg langt inn i hjertet.Hun blir så glad for å se meg,at hun gjerne “løper” ut av hulen dem sover i,og har ingen hast med å måtte inn igjen til sin tålmodige,snille mamma.
Type kan jeg ikke si så mye om enda,men jeg tror hun blir veldig ok som fremtidig avlskatt. Hun er fredlig,harmonisk sjarmerende :inlove: Trolig den som blir værende igjen hos meg,og er veldig verdifull da jeg syns et godt mønster er viktig i mitt avlsarbeid. Dårlig typet er hun ikke,men hun har en søster som er mye mer lovende.

Så kommer søsteren som også er brunticket.Men mye lysere i fargen. Hun har fått navnet Shady Lady. Hun er en virrehøne som ikke kan få bestemt seg.Også et veldig friskt og lykkelig sinn. Hun sier høyt og tydlig klart i fra hva hun vil og ikke vil. Typemessig tror jeg hun lover best. Jeg er veldig spent på utviklingen. Jeg er helt forelsket i hennes rene vakre ansikt -love
Grunnen til at denne jenta trolig er den som får flytte hjemmefra er, at eier,som er blitt en nær god venninne av meg går mye på utstillinger.Det gjør ikke jeg. Ikke jobber vedkommende med å forbedre mønsteret heller.

Så var det gutta boys.
Begge siamesere,og begge er bruntabby masket.

Denne gutten har fått navnet Sombrero. Han kan ikke aldri få bestemt seg om han skal være en føyelig geleklump eller holde igjen.Det kommer an på hvor sulten han er :klapper: Bare han er mett,så er det fritt valg hvor mange susser og nusser man får lyst å gi han. En riktig godklump :hjerte:
Typemessig sier meg det svært lite,for han er så tykk. Han må være en liten kryssning av en schæfer og siameser tror jeg…

Så var det sistemann. Han har fått navnet Vesuvius. Han er like tung som sine søsken, nærmer seg snart 300 gram.Det syns jeg er supert i forhold til alderen deres. Men han har superkort pels,og er så stram i hodet at jeg ikke heller klarer å se for meg hvordan han muligens kan bli. Han er en skikhals som trives best i melkebaren. En ekte mammagutt er han. Personligheten hans har ikke kommet så godt frem enda. Men jeg tror han blir en liten mann med godt ordforråd :hjerte:
Det blir ikke mer enn 1 bilde på han,da de andre ble veldig suddige.Det er ikke enkelt å bruke kamera uten blitz på en regnværsdag:

Åh de er smukke og søde:-)

Nåårh de er søde -wehuu

Hvor er de dejlige :iloveyou:

SUUUUK hvor er de dejlige, jeg glæder mig til at se billeder af dem efterhånden som de vokser.
Bare jeg havde plads til sådan en lille bitte siameser.:wehuu::wehuu::wehuu:
Mon Mogens ville opdage det mellem alle de store katte?:tihi::tihi:
Knus Elin

Nååå, hvor er de kære

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Nååårh, hvor er de søde :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Ååååååårh, hvor er dem bare dejlige…

:tak:

Nååå hvor ser de dejlig ud :wehuu:

Kææææft de er nuttede :wehuu: :wehuu: :wehuu: