Jeg kender godt nok ikke rigtigt Teresa, men hun skal da ikke snydes for et tilnavn af den grund
Håber der er nogle, der kan hjælpe med viden om Teresa, for der står intet i hendes profil
Så frem med nogle gode tillægsord og viden om Teresa
Jeg kender godt nok ikke rigtigt Teresa, men hun skal da ikke snydes for et tilnavn af den grund
Håber der er nogle, der kan hjælpe med viden om Teresa, for der står intet i hendes profil
Så frem med nogle gode tillægsord og viden om Teresa
Altvidende der ikke går på kompromis med dramatisk look
Teresa
bor i et hus på Lolland
har kattehaver
har ikke TV
avler katte med dramatisk look
ved utrolig meget
har danmarks smukkeste somalier (især var jeg vild med hendes sølvsomalier)
arbejder på færgen mellem rødby og puttgarden
For mig er Teresa indbegrebet af dansk somaliopdræt - så det bør helt sikkert indgå i navnet
Der skal altså stå et eller andet med somali… Jeg kan ikke tænke på Terese uden også at tænke på smukke somalikatte
Og jeg er som sædvanlig totalt fantasiforladt, så det bliver ikke mig, der kommer med nogen gode forslag
Altvidende der ikke går på kompromis med dramatisk somali look
Hmmmm
Sejlende Somali-mor fra sydhavsøerne (arrrrh ikke helt go’, men synes både sejleriet (ny oplysning for mig) og bopæl skal med… og så selvfølgelig det vigtigste S)
Tænker lidt mere …
katteklog somali ynder, med hang til dramalook og færgefart
Hun læser også meget.
Somalisk globetrotter med vind i sejlene
Hvad Teresa ikke ved om katteopdraet er knapt nok vaerd at vide Teresas erfaring og hendes formidable maade at formidle den paa, har jeg altid respekteret meget:bukker:
Opdraetter med et maal og en hulens bunke viden og erfaring, som hun har faaet ved at goere tingene paa sin egen maade, uden at lytte til andres kritik eller misundelse - med respekt for andres valg og holdninger, helt uden drama-queen effekter (faktisk temmelig ydmyg overfor alt det, hun ikke mener at vide noget om).
Vidensdelende Somali-Veteran med Vind i sejlene
Noget med “Grand Old Lady” måske - det kan man godt være, selv om man ikke er så gammel som mig…
opdagede lige denne tråd - kom noget bag på mig
Men jeg er da spændt på hvad I finder ud af
Teresa
grand old søstærk belæst know how Quinde med dramatiske somalier
uha bliver selv helt bange for den “titel”
Jeg ved ikke helt hvad jeg synes om det “dramatiske” - jeg får sådan “drama Queen” på nethinden og det er IKKE noget positivt (taler ikke om ham fra grand prixet men Drama Queens i almindelighed)
Jeg ved godt det slet ikke er det der tænkes på her, men jeg får alligevel nogle uheldige associationer. Men det kan sagtens være det bare er mig…
[QUOTE=TrekkieGrrrl;667873]Jeg ved ikke helt hvad jeg synes om det “dramatiske” - jeg får sådan “drama Queen” på nethinden og det er IKKE noget positivt (taler ikke om ham fra grand prixet men Drama Queens i almindelighed)
Jeg ved godt det slet ikke er det der tænkes på her, men jeg får alligevel nogle uheldige associationer. Men det kan sagtens være det bare er mig…[/QUOTE]
ALT afhænger jo af øjnene der ser…vi læser ting forskelligt…jeg får slet ikke det samme frem på min indre nethinde…der står ikke Queen men Quinde…desuden er det somalierne der er dramatiske
Det var osse kun det “dramatiske” jeg reagerede på. For mig er “dramatisk” noget der er patetisk (i den danske betydning af ordet, ikke den engelske pathetic!) altså ovedrevet på en måde. Jeg vil gå med til en dramatisk himmel med forrevne sort/gyldne skyer, men bortset fra det så ser jeg ikke “dramatisk” som et særligt positivt ladet ord
Det kan jeg jo så sagtens være den eneste der har det sådan. Jeg ville bare nævne det, for det tilfælde at Therese havde det ligesådan. Jeg ville ikke bryde mig om at få det ord klistret på MIT navn nemlig
Meningsfast somali-orakel
Dramatisk Somali look med vind i sejlende