TEST: Hvor god er du til at aflæse ansigtsudtryk

30 ud af 36 :slight_smile: men synes man gættede på nogen af dem?

28 rigtige, det er jo fint. Men vil give jer ret i at nogle af billederne var ret utydelige. Og så er det bare rigtig svært, når man kun kan se øjnene, synes jeg :slight_smile:

Synes egentlig det er lidt mærkeligt, at det kun er øjnene og ikke hele ansigtet. Jeg kan ikke se nogen grund til at det ikke skulle være hele ansigtet. :?

Det tænkte jeg faktisk også - hvorfor det kun var øjnene? Det er vel normalt hele ansigtet man ‘lægger sammen’ for at finde ud af hvordan personen har det? På den anden side er der mange der siger at det er øjnene man ser på først?

Resultat af Eyes testen.
Du fik 31 ud af 36 mulige korrekte.

Jeg syntes også der var en del gættere.

27 her fra… underligt, synes ellers de alle var rigtige :slight_smile:

Jeg fik 28 rigtige :uha:

Jeg synes det var meget svært at tyde øjnene, da man jo ser på hele personens ansigt og kropssprog og ikke kun øjnene når man har en samtale kørende. Så jeg synes faktisk at denne test er ganske (ubrugelig :sshh: ) intetsigende i forhold til hvordan mennesker ser på hinanden generelt.
Mange af billederne kunne ses på to måder, hvilket bestemt ikke er godt for resultatet.
Nå ja det var bare lige mit ikke så hyggelige opstød :tihi:

Også 27 herfra :slight_smile:

Syntes dog der var flere billeder hvor flere af beskrivelserne var passende, så der var det mest gætteri

27 rent gæt det meste af vejen :høhø:

32…men jeg gi’r ikke rigtig noget for den test.

Jeg gættede næsten hele vejen igennem…:rock:

Gad vide om man får 29-29 rigtige uanset hvad man krydser af ?? :tihi:

Jeg kan slet ikke få linket til at virke, den kommer med en masse linier ala

Undefined variable: spg in C:\www\hosted\Arc\Aspergers\public\ressourcer\systtest\eyes\dan\eyes.php on line 68

Og nedenunder er der så et billede, hvor jeg kan trykke start test. Det gør jeg så, og så kommer den og siger at jeg skal vælge et ord, før jeg skifter side, Jeg fatter nada :S

[quote=Denise;352777]Jeg kan slet ikke få linket til at virke, den kommer med en masse linier ala

Undefined variable: spg in C:\www\hosted\Arc\Aspergers\public\ressourcer\systtest\eyes\dan\eyes.php on line 68

Og nedenunder er der så et billede, hvor jeg kan trykke start test. Det gør jeg så, og så kommer den og siger at jeg skal vælge et ord, før jeg skifter side, Jeg fatter nada :S[/quote]

Du skal bare trykke i en af de tomme bokse, og så på “start test”, så kommer den :slight_smile:

Ikke så gennemskueligt, men hvis man har trang til at sætte flueben i bokse på nettet, så opdager man det :tihi:

Tak, det virkede hehe. 28 ud af 36 men jeg tænkte sikkert ikke længe nok, for jeg skal spise :høhø:

Resultat af Eyes testen.
Du fik 30 ud af 36 mulige korrekte.

/Mette

Du fik 28 ud af 36 mulige korrekte.

Jeg sys det var ok :slight_smile: Ikke så svært som det kunne have været. Men rigtigt nok at det ville have været nemmere med hele ansigtet :stuck_out_tongue:

Jeg fik 27 rigtige men synes der var mange billeder hvor jeg blev i tvivl.

Her er en anden

[quote=lenschow;353013]Her er en anden

Den var skæg. Men hold da op, det går stærkt :stuck_out_tongue:

Hvis man synes det er spændende, så er serien “Lie To Me” lige noget for en. Spændende serie om et firma der kan aflæse mikroudtryk og se om folk lyver/er vrede/bange/kede af det osv.:slight_smile:

[quote=lenschow;353013]Her er en anden

den synes jeg på ingen måde passer … de udtryk der vises stemmer meget dårligt med de ord der matcher…

men det er måske bare mig