Thaikat forsvundet /nakskov

Min dejlige Thaikat (gl.dags siam) Diablo,er desværre forsvundet Lørdag d.12/6-10.
vi har ikke set ham komme ud,men han var væk da vi kom hjem,og vi har ikke set ham siden.
han er 2 år ,stor muskuløs,og brunmasket.

han er meget social og kontaktsøgende,men er ikke vant til at færdes ude,han er meget savnet.
han forsvandt fra vores hjem i vestenskov /nær nakskov på Lolland.

hvis der skulle være nogle der har set ham,eller har oplysninger om ham ville jeg blive utroligt glad :tak:

hvor er han smuk - håber han hurtigt kommer sikkert hjem igen

ja jeg håber også,at se ham igen :slight_smile:

Har du set efter på www.dyrenesbeskyttelse.dk under Dyr fremlyses, om nogen har fundet ham? Du kan også selv efterlyse ham der med billede.
Prøv også www.dyrenettet.dk.

Strø noget brugt kassegrus ved jeres indgang og lad døren/vinduet stå åben det sted, han forsvandt fra.

Stem dørkokker i området, sæt opslag i nærbutikkerne og kontakt jeres dyrlæger.
Bed folk se efter i garager, udhuse og kældre.

Held og lykke!

Hvor i Nakskov er han forsvundet?

Jeg bor i Nakskov selv.
Hilsen Lisbeth

han er efterlyst ,både hos dyrenes beskyttelse og politi ,og nærbutik og området her,og supermarkeder i nakskov.

ingen heromkring har set ham,desværre ,han forsvandt i vestenskov,ca 5 km udenfor nakskov.

vi har desværre ikke set ham løbe ud,han var væk da vi kom hjem,efter at have været i byen og handle :o(

håber jo stadig ,at han kommer hjem ,men det er jo snart 3 uger siden nu så …:ked:

Du skal ikke give op - min mors ene kat kom hjem efter 2 år! Og en herinde fra fik sin kat retur efter… var det 10 måneder? så det kan sagtens ske, at han kommer fint hjem igen. Det er varmt uden for, og heldigvis ikke vinter.

Bed naboer osv kigge i skure efter ham.

Han ligner ikk en huskat, så det gør det lettere. Jeg havde sådan en gående for nogle uger siden ved mit hus. Han kom også hjem igen (jeg bor ved Hobro) fordi han var så speciel, at hele landsbyen reagerede

KH

Er han dukket op?

Nej desværre Pia ,ingen har åbenbart set noget til ham ,så jeg tror desværre ikke på,at vi ser ham mere,han var slet ikke vant til at færdes alene ude,og ikke vant til biler eller noget .
og stadig underligt at han kunne forsvinde sådan ,mens vi var i byen …

hilsen fra Berit

Er du 100% sikker på, at han ikke stadig er i hjemmet?
Nu ved jeg ikke, hvordan I bor, og hvordan hjemmet er indrettet, men hvad med et hul på loftet, hvorfra han være faldet ned i skunken. Det skete for min yngste datters ene kat (de brød en væg ned for at få den ud). Har I en afgangskanal, han kan været kommet ind i? En krybekælder?

Normalt vil en kat, der kommer ud ved en fejltagelse, holde til ved det sted, den kom ud, med mindre den er jaget væk af en anden kat eller hund.

[quote=birkes;455231]Nej desværre Pia ,ingen har åbenbart set noget til ham ,så jeg tror desværre ikke på,at vi ser ham mere,han var slet ikke vant til at færdes alene ude,og ikke vant til biler eller noget .
og stadig underligt at han kunne forsvinde sådan ,mens vi var i byen …

hilsen fra Berit [/quote]

Åhhhhh det er jeg ked af at høre, jeg :kryds: for han dukker op trods alt.

mange tak,Pia ja vil også ønske at han dukker op igen …

nej loftet er helt lukket til ,så desværre ,og alt er set efter ,dog havde vi på det tidspunkt en stor sort hankat,som havde slået sig ned ved vores stald,den kunne måske have jaget Diablo væk?

men det er jo efterhånden 3 1/2 måned siden nu ,at han forsvandt …
hilsen Berit…

Ja det håber jeg han gør.

Ja det håber jeg han gør.

Er han kastrat?

Fertile hanner kan gå langt… Min mors, der var væk i to år, var fertil

ja han var fertil ,men tror nu nok,at han var vendt hjem ,hvis han havde kunnet,han og min Fiona var uadskillelige,og hun gik lang tid efter og kaldte på ham…

2 år lyder godt nok længe,og tror da også det er sjældent at de kommer igen efter så lang tid…og Diablo var ikke en udekat …

hilsen Berit…

Smukke Diablo :hjerte:

Håber I på en eller anden måde får vished over han skæbne, hvis ikke han vender hjem igen :kram: