The Basterds i fri dressur

Vejret er skønt og det må absolut nydes udenfor :slight_smile:

Først Sugieh… der er nyrullet :slight_smile:

Tante bider aka opdrager ynglet :smiley:

Du er ikke noget ved at lege med…

Lucky holder vagt (pelsen er fra Sugieh, hun blev furminated)

Hey… Hvad er det for en???

Hmmm ikke noget for drenge…

Lille hidsigprop af en tøs :smiley:

Akrobater… (ryglænet på en solseng)

Smukke Dione :hjerte:

Det er virkelig nogle smukke katte du har. Og hvor må det være skønt at give dem mulighed for at komme ud og nyde det dejlige vejr :slight_smile:

Igen…du tager eminente billeder af dine smukke katte Låwise…jeg har sagt det før, men det er en gentagelse værdig…du er en god fotograf og du har et rigtig godt kamera !!

Tag endelig flere billeder og lav 100 tråde med dem…:thumbup:…jeg bliver aldrig træt af at se på dem. :slight_smile:

Ååårh… suuuk… mig ha’! :hjertehop:

Nej, jeg er vaccineret efter Whiskey :regler:

Men iiihh… :lovelove: :lovelove: :lovelove:

[QUOTE=Ann R;1075888]Ååårh… suuuk… mig ha’! :hjertehop:

Nej, jeg er vaccineret efter Whiskey :regler:

Men iiihh… :lovelove: :lovelove: :lovelove:[/QUOTE]

Ja, og så klassisk et -meserbillede :smiley:

Banshee var på vej til at lave næsten samme nummer her til morgen - hun havde bare planer om at gøre det på brusestangen!

Skønne billeder, Luise :hjerte::hjerte: Jeg kan forestille mig, du har en fest for øjeblikket :smiley:

De er dejlige, hver & en! :smelter:

:hjerte:

skønne billeder af dine katte…

:slight_smile: Tak for ros af både billeder og kat :slight_smile:

Mit kamera er håbløst forældet, men jeg kan håndtere det til husbehov :wink: Jeg kører stadig på “auto”, og det bliver jeg nok ved med :slight_smile:

Ann… Jeg vil lige minde om at de er opvokset med Whiskeys Farmand, så jeg er egentligt godt tilfreds med de nye ejere har haft siam før :høhø:

Fest??? Hver eneste dag :smiley: I morges kl 4 fik jeg to af dem i hovedet… 4.30 stod jeg op, og kl 5.30 gik vi alle i seng og sov videre :smiley:

Tak for nogle dejlige billeder. Det er ved at være nogle store og yderst aktive katteunger. :hjerte:

Ja… jeg har lige prøvet at vise ham et billede af farmand… Whiskey smed sig, så man ikke kunne se skærmen og forlangte nus. Så - skide være med far, se MIG! :rulleøjne:
Men det ku’ jeg jo ha’ sagt mig selv… :høhø: