The Cat House - Californien

Har I set den skønne video fra The Cat House, Californien, ellers se dette link til deres hjemmeside http://www.cathouseonthekings.com/index.php -blomst
Susanne Wehnert og Brita Rodan, Kamikaze, begge kendt af de fleste kattefolk, (Brita er på dette forum) har ”slået hovederne sammen” og er kommet på en brilliant idé. -bravo

Susanne kommer i anden anledning forbi USA, og vil aflægge kattehjemmet i Californien et besøg til september. Det er jo en glimrende anledning til dels at tage nogle penge med fra dem, der føler for at hjælpe stedet, og dels tage nogle billeder, som vi senere kan se og få førstehånds oplysninger fra stedet.
Så idéen er at samle penge ind de næste 3 måneder til Kattehjemmet. -weee

Hvis I synes Susanne skal medbringe nogle håndører fra jer til støtte for det gode arbejde der gøres, så kan I indbetale bidrag til denne konto, der administreres af Marianne Hellemose, konto nr. Danske Bank 4230 4230125252 .
Pengene går selvfølgelig ubeskåret til stedet. Og alle bidrag er velkomne små som store. Håber mange bakker op om det gode initiativ. [bigloony]

Jeg vil glæde mig til at se billeder og høre historier fra stedet. -ROCK

Sikke en dejlig idé

Det sted gad jeg godt ebsøge. Måske endda arbejde der frivilligt et års tid efter min skole, så jeg kan studere en masse adfærd. De går jo uden bure de katte ehr og sammen som en stor flok!
Jeg er dybt impressed!

Jeg kan kun være enig, jeg er også dybt imponeret.

Men hvori består forskellen på at kaste sit kontonummer ud på denne måde - og ligge sit kontonummer frit tilgængeligt på sin forenings officielle hjemmeside?

Jeg tror ikke dette forum er interesseret i at høre debatter fra andre fora. Hvori ligger det citat henne, det er da ikke i denne tråd -rulleøjne
Synes ikke der er nogen grund til at hente folks private vendetta herind og ødelægge en god tråd for kattevelfærd -rulleøjne

hvorfor tror du så andre fora er interesseret i at få citater ind herfra ?

Nå, så det er kun på KF den går, at komme anstigende udelukkende for at lave ballade.
Du må lige skrive de der hemmelige regler ned til mig, så jeg kan være med.
Jeg er jo ikke så gammel i gårde til al det intrigeri som du :wink:
Nej, citatet stammer fra et helt andet sted, men eftersom der ikke rigtigt bliver svaret på de ting der bliver spurgt om på det andet fora, tænkte jeg der måske var bedre held herinde.
Og jeg er da langt fra den første til at hive citater ind fra guderne ved hvor…Marianne gjorde det da lige mht SisseB et andet sted.

Er der særlige regler for nogle?

[/quote]

Ha ha Tanjamarie forskellen er måske at dette INTET har med Britas Hittekatte at gøre, sidst jeg checkede min navneattest hed jeg Marianne, og det tror jeg faktisk at jeg gør endnu -engel

Pointen var nu ikke hvad der står på din navneattest.
Det var DIG der pointerede at hun ikke kaster hendes kontonummer ud og sammenlignede det med tiggeri.
Dvs, hittekilling, IK, DB osv der har kontonumre liggende som en service for deres brugere, de er tiggere. Men private der samler ind på et forum, de er ikke tiggere?
Hjælp mig lige til at forstå dig ret her.

Min personlige mening - din fremtræden herinde siger mig mere om dig end om de personer og andre fora, du nævner. Og det er ikke et godt indtryk, jeg har fået af dig her, må jeg indrømme.

Det går nok, jeg imponerer sjældent folk.
Det er på den måde jeg kender mine ægte venner - det er dem der kan holde mig ud -høhø

Du er sikkert også en skøn kvinde, men jeg bryder mig ikke om den måde, du fremtræder på i dette indlæg. Hvilken positiv hensigt har du bag det? Hvis jeg ved det, så kan jeg måske forstå dig.

Ærligt svaret, så har jeg ingen positive hensigter. Jeg benytter mig blot af de spilleregler andre har sat op, for at få nogle svar :slight_smile:

yeps jeg skærer det lige ud i pap, det er IKKE, jeg gentager ikke Britas kontonummer, så skal vi lade det være og holde os til trådens emne -thumbs

Hvis der er noget du har på hjertet, så synes jeg, du selv skal oprette en tråd om det. Der vil der komme mere fokus på dig og det du vil ud med.

Du er da ikke den hurtigste knallert på havnen idag, Marianne -høhø
Jeg har på intet tidspunkt sagt at det SKAL være forskellen mellem organisationerne og Brita.
Det jeg siger er, at DU kalder hittekilling for tiggere - men du sidder selv, og samler penge ind.
Hvad gør det ok for dig og dine, men DYBT forkasteligt for vi andre?

Lige for en ordens skyld, nu du har misforstået tingenes sammenhæng. Så står der højt og tydeligt at kontoen administreres af Marianne, hun er faktisk blevet bedt om at styre det, af dem der har fået idéen. Måske du skulle læse det engang til eller skal jeg skrive lidt langsommere. -rulleøjne

Inden sindene kommer for meget i kog, så stik lige fingeren i jorden, og tænk på at vi alle er forskellige, og vi alle har hver vores måde at udtrykke os på.

En god regel herinde - hvis du har et problem med en enkeltperson, så skriv en pb og få det ud af verden, hvis du har et problem med en gruppe, så tag det i off topic… og hvis du har et problem med reglerne - så tag det med os admins.

Så derfor – husk ikke at drage forhastede konklusioner. Vær åben og hold den varme, humoristiske og gode tone.

Mange Hilsner
Admingruppen

Jeg synes da det er en fed ide…

men jeg vil nu altså “gemme” mine penge til at støtte projekter i Danmark…
Som jeg synes der er alt for lidt af… altså de gode projekter… -thumbs

Jeg synes også, at det er en rigtig godt idé og der bliver samlet ind til gode formål. Det er med at vælge, hvad man vil støtte og jeg synes som Naja, at der er så mange katte her i DK som trænger til hjælp. Og dem prioriterer jeg højst. Dejligt at nogen tager initiativer til gavn for de mange katte her i DK som i udlandet.