The Dresden Files - 11 uger gamle

Ja, så blev de små 11 uger i onsdag, og vi fik så først taget billeder i dag…

Her er der først lidt billeder af McCoy

Så et af McCoy og Bob sammen

Bob fik også taget billeder, her har han helt sikkert øje for drillepinden

Ivy og Bob kunne også posere sammen

Ivy havde dog faktisk tid til at sidde lidt stille et øjeblik alene

Ivy kunne også sidde sammen med Lasciel

Lasciel med fokus på drillepinden

Her lidt søsterkærlighed

Fællesbilleder blev det også til denne gang

Athea kom også og ville være med

Og lidt hygge på sofaen kunne det også blive til

Hvor Atea dog ligner mormor, både i sind og skind! Dejligt kuld på alle måder - hvem af drengene er det jeg skal have fornøjelsen at dele værelse med?
VH
Susanne

Skønne skønne mislinger!!

Dejlige billeder - glæder mig til at se med fingrene i Brædstrup! :slight_smile:

/Mette

[QUOTE=Susanne W;748055]Hvor Atea dog ligner mormor, både i sind og skind! Dejligt kuld på alle måder - hvem af drengene er det jeg skal have fornøjelsen at dele værelse med?
VH
Susanne[/QUOTE]

Tak, og ja… Familieligheden er ikke til at tage fejl af, men det var jo også det jeg ville have, så det må man sige at jeg har fået :smiley:
Det er McCoy, du får fornøjelsen af :tihi:

[QUOTE=Mette Mejdahl;748061]Skønne skønne mislinger!!

Dejlige billeder - glæder mig til at se med fingrene i Brædstrup! :slight_smile:

/Mette[/QUOTE]

Tak :slight_smile: Jeg er også rigtig spændt på at skulle have dem med…

åååh McCoy :hjerte:
Og hvilket vidunderligt hyggebillede med mor til sidst! :smelter:

Hold nu OP hvor er de søde. Og STORE! Og Bob er stadigvæk totalt uimodståelig altså!!!

De skønne stribemisssere… :hjerte: Det bliver da helt ubærligt ikke at skulle følge dem som kuld mere. Kan du ikke beholde dem alle sammen? :smiley:

[QUOTE=Osquary;748089]åååh McCoy :hjerte:
Og hvilket vidunderligt hyggebillede med mor til sidst! :smelter:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Tak… Det er vist meget heldigt at han er reserveret? :tihi:

Aaarh, det duer altså ikke… :tihi: Men jeg beholder da en, og en anden flytter hjem til en anden bruger herinde… Så helt skidt er det vel ikke :høhø:

Det er da simpelthen de smukkeste stribemissere!

Athea er bare såååååååååå smuk altså…nåja, og killingerne også, men dét har jeg vist sagt så mange gange :slight_smile:

Det er da godt at de alle har fået nye slaver :slight_smile:

Det er HELT fantastisk at følge deres udvikling… De er stadig så killinge-nusse-musse-agtige i hovederne og så har de “pludselig” fået voksen-katte-kroppe…:tihi::inlove:

Eva, alle 5 er simpelthen super lækre…:hjerte: Athea er en skøn mor til de lækre banditter:smelter:

kæft de er blevet store nu !!!

Lenes julegaver :høhø: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2:

Uha, hvor er de dejlige. Glæder mig til at de dem i Brædstrup, kommer du begge dage?
Vores lille røde dreng rejste til sin nye familie i dag, det var lidt hårdt. Men den tur kommer jo også til dig.

Ihhh hvor er de dygtige til at sidde stille, eller er sofaen betrukket med gaffatape? :smiley:

striber og kat - mit hjerte smelter

De er ikke blevet mindre nuser siden sidste billeder jeg så af dem! :wehuu:

Mange tak :slight_smile:

Hehe, ja, men det er slet ikke noget problem at høre det gentaget :tihi: Så tak for det :slight_smile:

Det har de så ikke helt alligevel :tihi: En enkelt mangler…

[QUOTE=Marianne;748353]Det er HELT fantastisk at følge deres udvikling… De er stadig så killinge-nusse-musse-agtige i hovederne og så har de “pludselig” fået voksen-katte-kroppe…:tihi::inlove:

Eva, alle 5 er simpelthen super lækre…:hjerte: Athea er en skøn mor til de lækre banditter:smelter:[/QUOTE]

Ja, det er ret spændende sådan at kunne følge deres udvikling, synes jeg :slight_smile: Og mange tak for de søde ord :slight_smile:

Tiden flyver :høhø:

[QUOTE=Kattetøsen-too;748367]

Lenes julegaver :høhø: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2: :love2:[/QUOTE]

Så skulle du altså have været lidt tidligere ude :smiley:

[QUOTE=irene;748384]Uha, hvor er de dejlige. Glæder mig til at de dem i Brædstrup, kommer du begge dage?
Vores lille røde dreng rejste til sin nye familie i dag, det var lidt hårdt. Men den tur kommer jo også til dig.[/QUOTE]

Tak :slight_smile: Ja, jeg regner med at komme med dem begge dage.
Glæder mig heller ikke til det bliver min tur, til at de skal flytte… Men mon ikke det går…

Tak :slight_smile:

Mange tak :slight_smile: