The Dresden Files - 8 uger gamle

Ja, så fik vi igen taget billeder igår… Jeg var dog til min brors fødselsdag, så fik først lagt dem på her til aften :slight_smile:
Her er et udvalg af resultatet…

McCoy

Så Bob og McCoy sammen

Bob alene

Her er der så et af Bob og Lasciel

Lasciel kunne sidde pænt stille

Dog ikke hele tiden :tihi:

Ivy kunne også et kort øjeblik det med at sidde stille :høhø:

Og denne her gang lykkedes det faktisk med et bare nogenlunde fællesbillede af dem alle fire - øvelse må gøre mester :smiley:

Og så en anden slags fællesbillede :slight_smile:

De bliver sååå store - og McCoy :wehuu:
Super fint fællesbillede - jeg frygter allerede når det bliver min tur :tihi:

åhhhh ihhhh (nej Bente de har snuder)…men åhhhh ihhhh … suk de er dejlige

Egeberg - Ja, det kræver lidt held, lige at få knipset på det rigtige tidspunkt :tihi:

Bente - Altså, jeg kan jo kun give dig ret, de ér dejlige, og ja, de hár snuder! :stuck_out_tongue:

Ih hvor er de nuttede! Og Bob har STADIGVÆK det der… fantastiske!

Når man ser ham ved siden af McCoy kan jeg osse godt se hvad det er. Det er hans lille fine ansigt. Det er sådan en mikrolillebittesmule mere orientaleragtigt end de andres… og det er nok det der trigger et eller andet i mig.

Vidunderlige mønstre…og ham Mc Coy er godt nok en super lækker steg.

De bliver da bare skønnere og skønnere. :hjerte: Og så fik du et rigtigt godt gruppebillede af dem. :ok:

Jeg siger det igen – ham Bob altså :hjerte:

Nåh, hvor Athea nyder at være mor stadigvæk :hjerte:

Jeg tror, at jeg synes, det bedste billede er det af Lasciel, hvor hun står og hopper op ad sofaen. Også selv om man kun ser hende bagfra. Hvor er hun altså fin :blegne: :besvimer: :hjerte:

De er bare såååå dejlige :wehuu:
Og så har de de smukkeste mønstre :thumbup:

De er såååååååååååå smukke. Hvilke fine striber og farver!! Mums fillibabba!!!:wehuu:

Herligt billede af Athea og alle 4 mislinger. Ja og af de 4 banditter sammen… Og…Og,… Og… Af dem alle hver især… Og i par… Og…:inlove::inlove:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: De er en dejlig flok! McCoy :hjerte:

McCoy :lovelove:

Ja jeg har så også fundet ud af hvorfor det er McCoy der trigger noget ved mig, han har lige netop det lidt mere bryske udtryk, og jeg er jo coonfan såååå. :smiley:
Han er forhåbentlig solgt? Han er også utrolig flot i farverne.

Det er også et mega godt billede af Lasciel med ryggen til hvor man kan se hendes flotte mønster, og så det sidste hvor man bare kan se hvor meget Athea nyder det :hjerte::hjerte::hjerte:

På det sidste billede er det da Lasciel med de røde øre? Hun er mindre end Ivy så? eller er det billedet der snyder?

[QUOTE=TrekkieGrrrl;732140]Ih hvor er de nuttede! Og Bob har STADIGVÆK det der… fantastiske!

Når man ser ham ved siden af McCoy kan jeg osse godt se hvad det er. Det er hans lille fine ansigt. Det er sådan en mikrolillebittesmule mere orientaleragtigt end de andres… og det er nok det der trigger et eller andet i mig.[/QUOTE]

Ja, han er lidt mere small i boxen end de andre :slight_smile: og tak ellers

Tak :smiley:

Rigtig godt er vi vist ikke helt nået til endnu :tihi: Men det er da værd at vise frem…

Hehe, Casper er helt enig med dig :tihi:

[QUOTE=galath;732257]Nåh, hvor Athea nyder at være mor stadigvæk :hjerte:

Jeg tror, at jeg synes, det bedste billede er det af Lasciel, hvor hun står og hopper op ad sofaen. Også selv om man kun ser hende bagfra. Hvor er hun altså fin :blegne: :besvimer: :hjerte:[/QUOTE]

Ja, jeg er bare rigtig spændt på hvordan hun bliver som voksen… Det ser jo umiddelbart meget lovende ud :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;732261]De er bare såååå dejlige :wehuu:
Og så har de de smukkeste mønstre :thumbup:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

[QUOTE=Marianne;732367]De er såååååååååååå smukke. Hvilke fine striber og farver!! Mums fillibabba!!!:wehuu:

Herligt billede af Athea og alle 4 mislinger. Ja og af de 4 banditter sammen… Og…Og,… Og… Af dem alle hver især… Og i par… Og…:inlove::inlove:[/QUOTE]

Haha, mange tak :smiley:

Mhm, jeg kan heller ikke stå for ham :tihi:

Tak :smiley:

[QUOTE=HeroldDesign;732387]Ja jeg har så også fundet ud af hvorfor det er McCoy der trigger noget ved mig, han har lige netop det lidt mere bryske udtryk, og jeg er jo coonfan såååå. :smiley:
Han er forhåbentlig solgt? Han er også utrolig flot i farverne.

Det er også et mega godt billede af Lasciel med ryggen til hvor man kan se hendes flotte mønster, og så det sidste hvor man bare kan se hvor meget Athea nyder det :hjerte::hjerte::hjerte:

På det sidste billede er det da Lasciel med de røde øre? Hun er mindre end Ivy så? eller er det billedet der snyder?[/QUOTE]

Ja, han er lige lidt kortere og bredere i boxen end de andre, og med lidt mere buet profil og stærkere hage, så det er såmænd slet ikke underligt at det lige er ham du kan lide :tihi: (eller at jeg kan).
Edit: Solgt, hmm… Måske, der er en der er interesseret i ham :slight_smile:

Ja, Lasciel er den med de røde ører, og Ivy er den største af dem alle fire :tihi: Men forskellen er ikke så stor igen, de følges pænt ad i vægt… :slight_smile:

Ihhhh der var de jo, 8 ugers billederne. Der sker altså meget med dem i øjeblikket, så det er sjovt at følge. :smiley:

Hvor er de nuttede…og flotte! Jeg ææælsker mønstret på Lasciel - på billedet hvor “han står op.”:wehuu: Jeg synes de er meget meget fine!!

Det er det, synes bare der er sket en masse på de to dage jeg nu lige har været i Flensborg :tihi:

Lasciel er nu en pige, men tak :smiley:

de er altså bare dejlige :wehuu:

man bliver da bare i godt humør af sådan nogle smukke mislinger :smiley: