The Dresden files-kuldet, 5 uger

Jaah, så blev de små slyngler sørme 5 uger igår, og Kirsten var lige forbi idag for at tage lidt billeder…

Først er der Ivy, som baare var i hopla :tihi:

Her et af hendes 127 hoppe billeder… Den lille pige har altså travlt og er fuldstændig frygtløs!

Så McCoy, som er sluppet af med Fedeberg-navnet :tihi:

Så Lasciel, min søde lille pige, der nok bliver herhjemme :hjerte:

Og så til sidst Bob

Vi forsøgte os igen med lidt fælles billeder, jeg er altså sååå misundelig på Annie’s flotte resultater! Hun må have et magisk touch ang. det!
Her et nogelunde af dem alle fire

Men de fleste så altså sådan her ud :tihi:

Og så de to drenge sammen (McCoy til venstre, og Bob til højre)

Hmm, mit album på hjemmesiden driller. Kan I se billederne? :slight_smile:

Jep - jeg kan…og nøj hvor er de lækre alle fire.

Udfra dine beskrivelser gætter jeg på at det er Ivy der leger bjergbestiger på det næstsidste billede :wink:

Tina - Super at du kan det :slight_smile:
Og yup, det er lige præcis hende… Jeg har en hel stribe billeder af hende hvor hun er et blur i forskellige hoppende positioner :tihi:

Jamen altså, de er da nogte af det skønneste :wehuu:
Det er godt nok gået hurtigt… allerede 5 uger :uha:

Uh altså Bob… er bare så dejlig. Ja altså det er de allesammen, men Bob… :smelter:

Og hvor er det herligt det der “mislykkede gruppebillede” :smiley:

Fine billeder af de smukke, små europæere - ja, små er de jo ikke engang mere.:hjerte:
Lasciel bliver rigtig sjov at følge. :slight_smile:

Åh, at have en Bob…

Vi går i forvejen og synger “Siiid han graver/spiser/sover/ski*er(find selv på flere)”, tænk hvis man rent faktisk havde en ægte Bob at synge til… :inlove:

Det her indlæg er nok ret underligt hvis man ikke kender Byggemand Bob…

De er godt nok skønne! :hjerte:

Selv om han muligvis ikke er fed længere, så ser lille McCoy nu stadig ret solid ud. Især på det sidste billede af ham, men hvor er han dejlig :hjerte:

Lasciel ser ud til at være en rigtig lille kæleælling :love2:

Mccoy er min favorit! Hvor er han kær! Og Ivy er altså sød, den lille hoptimist. De er alle skønne. Mums.

:wehuu::wehuu:

JAMEN, altså så dejlige! :hjerte::hjerte::hjerte:

:smelter::smelter::smelter:

sikke dejlige filer du har rendende hos dig pt :inlove:

[QUOTE=Egeberg;716653]Jamen altså, de er da nogte af det skønneste :wehuu:
Det er godt nok gået hurtigt… allerede 5 uger :uha:[/QUOTE]

Jah, tiden går bare hurtigt lige i øjeblikket! :slight_smile: og deres udvikling, hehe…

[QUOTE=TrekkieGrrrl;716664]Uh altså Bob… er bare så dejlig. Ja altså det er de allesammen, men Bob… :smelter:

Og hvor er det herligt det der “mislykkede gruppebillede” :D[/QUOTE]

Tak, han er også bare en sød og blid lille lømmel :slight_smile:
Ja, jeg grinte også lidt da jeg så det, må jeg indrømme… :tihi:

[QUOTE=FinnFrode;716676]Fine billeder af de smukke, små europæere - ja, små er de jo ikke engang mere.:hjerte:
Lasciel bliver rigtig sjov at følge. :)[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ivy får I nok også lov at følge :slight_smile:

[QUOTE=Highfield;716681]Åh, at have en Bob…

Vi går i forvejen og synger “Siiid han graver/spiser/sover/ski*er(find selv på flere)”, tænk hvis man rent faktisk havde en ægte Bob at synge til… :inlove:

Det her indlæg er nok ret underligt hvis man ikke kender Byggemand Bob…[/QUOTE]

Hehe, det hjælper lidt at du fortæller referencen :tihi: Ellers skulle jeg nok forsøge at sidde og synge det, for at fatte den… Og det tror jeg Casper ville være ked af at skulle høre på :ups:

Tak :slight_smile:

[QUOTE=galath;716731]Selv om han muligvis ikke er fed længere, så ser lille McCoy nu stadig ret solid ud. Især på det sidste billede af ham, men hvor er han dejlig :hjerte:

Lasciel ser ud til at være en rigtig lille kæleælling :love2:[/QUOTE]

Jo jo, han er stadig også langt den bredest af statur, og med de kraftigste ben :slight_smile: Han er bare ikke heeelt så fed længere :tihi;

Tak, det er hun også :slight_smile:

Tak :slight_smile:

Haha, en hoptimist! Det var da lige den rigtige betegnelse for hende :smiley:

Tak :slight_smile:

McCoy er stadig favoritten :lovelove:

[QUOTE=Eife;716637]

Vi forsøgte os igen med lidt fælles billeder, jeg er altså sååå misundelig på Annie’s flotte resultater! Hun må have et magisk touch ang. det![/QUOTE]

Hvis det er magisk at stå og svinge med en drillepind som en sindssyg så ja, så har jeg et magic touch :tihi:

Jeg har faktisk forsøgt mig med gruppebilleder et par gange af syvlingerne, men har af gode grunde ikke postet resultaterne :høhø:

Hvor er de bare blevet store og søde :hjerte::hjerte::hjerte:

[QUOTE=DK Thomani;716831]McCoy er stadig favoritten :lovelove:

Hvis det er magisk at stå og svinge med en drillepind som en sindssyg så ja, så har jeg et magic touch :tihi:

Jeg har faktisk forsøgt mig med gruppebilleder et par gange af syvlingerne, men har af gode grunde ikke postet resultaterne :høhø:[/QUOTE]

:tihi: Det var da også det jeg forsøgte! Og må indrømme at jeg synes at dine billeder bliver noooooget bedre :smiley:

Tak :slight_smile:

Er du sikker på du ikke har talt et par uger forkert ? Utroligt så hurtigt sådan europe vokser og bliver til frække smukke unger.

Camilla - Helt sikker :tihi: Men Susanne siger jo også at de ca. er en uge foran bimserne i udvikling nu her :smiley:

De blir da bare mere og mere lækre… Skønne skønne billeder! Syntes da gruppebilledet siger en hel del om deres killingepersonligheder - på den gode måde:smelter::smelter::smelter: