The Dresden files-kuldet, 5 uger

For sørensen, hvor er de bare skøøøøøhnne. Du kan aaaltid sende et par stykker af dem med posten til mig, hvis du bliver træt af dem :smelter:

Nøiiii jeg glæder mig til at nusse små trolde om en ugestid, det bliver bare sååååå hyggeligt. De bliver totalt pelsløse inden vi tager hjem.

Hvor er de bare smukke alle fire :smelter:
Især tøserne er jeg vilde med :inlove:

Det første af alle 4 er da super sødt - En anden gang skal det i driller med lidt ned omkring den, der tager billedet, så kommer mislingerne automatisk til at kigge hen imod kameraet :wink:
Den teknik bruger jeg selv :wink:

Rikke - Det har vi også op til flere hvor vi forsøger på :tihi: De er bare blevet alt for uskarpe… (Den startede først ovre ved dem, så de fik øje på den, og så bevægede jeg den over og bagom Kirsten)

Ja det kan være super svært at få gode billeder af de små pus, for de sidder jo ikke stille ret længe af gangen :wink:

Tak :slight_smile: Ja, det er blevet rigtig tydeligt hvordan deres personlighed er forskellige her i løbet af den sidste uge. Man har kunnet se det tidligere også, men nu er det bare meget tydeligt :slight_smile:

Taak, og det tror jeg ikke lige at jeg gør :tihi: Men godt at vide hvis det nu er :stuck_out_tongue:

Haha, det håber jeg da ikke at I gør :smiley:

Nej, det gør de virkelig ikke… Især ikke Ivy :høhø:

åh hvor er de bare super søde :hjerte: :wehuu:

jag har også været på besøg i galleri og se de dejlige fotos

Hvor er de bare smukke alle sammen :slight_smile:

Musashi - Mange tak :slight_smile: Ja, jeg har fået lavet individuelle albums, og også sat dem på hjemmesiden nu her :slight_smile:

Henriette - Tak! :slight_smile:

Hooooold nu op, hvor er de søøøøøøøde :slight_smile: Bob har stjålet mit hjerte fuldstændig :slight_smile:

Hov, jeg har jo slet ikke fået svaret her - tro mig jeg HAR set billederne… flere gange endda :wink:

De er rædselsfuldt nuttede - små fede, runde, stribedyr!! :wehuu:

Jeg har siddet og gloet og gloet på de to sølv-dyr - ud fra billederne ser de begge ud til at være sort sølv IMO!

Skønne dét er de i al fald! :inlove:

/Mette

Ja her er Bob også favoritten, den yngste er HELT væk i ham!

jegskalikkehaflerekatte-jegskalikkehaflerekatte-jegskalikkehaflerekatte…:bebe:

Tak, han er også bare så sød og blid en lille fyr… :slight_smile:

[QUOTE=Mette Mejdahl;718061]Hov, jeg har jo slet ikke fået svaret her - tro mig jeg HAR set billederne… flere gange endda :wink:

De er rædselsfuldt nuttede - små fede, runde, stribedyr!! :wehuu:

Jeg har siddet og gloet og gloet på de to sølv-dyr - ud fra billederne ser de begge ud til at være sort sølv IMO!

Skønne dét er de i al fald! :inlove:

/Mette[/QUOTE]

Ja, jeg er vist også kommet frem til at de altså må være samme farve begge to, og at det er sort sølv :høhø:

Men du må komme og besøge os på et tidspunkt? Vil voldsomt gerne vise dem frem til dig og Susanne :tihi:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;718081]Ja her er Bob også favoritten, den yngste er HELT væk i ham!

jegskalikkehaflerekatte-jegskalikkehaflerekatte-jegskalikkehaflerekatte…:bebe:[/QUOTE]

:tihi: Altså, hvis nu dit mantra viser sig ikke at virke, så kan det måske trøste dig, at du i Bob ville få en endnu lille gentleman som Ozzy :engel2:

[QUOTE=Eife;718401]
:tihi: Altså, hvis nu dit mantra viser sig ikke at virke, så kan det måske trøste dig, at du i Bob ville få en endnu lille gentleman som Ozzy :engel2:[/QUOTE]

Ih altså… og her tro’de jeg du var så flink… og så er du rigtig OND! Det er ikke pænt at lokke sådan!!!

Trekkie - Smiley, der gnækker ondt og gnider sig i hænderne

:tihi:

:skadefryd:

Værsågod Eva :høhø:

Nøj hvor er de dejlige :smelter: Der er rigtig liv i huset kan jeg se :høhø:

De er da bare for total LÆKKER de to !!!