The girl with the golden eyes

Udover hendes fuldstændigt suveræne temperament og sjove påfund er det vist ingen hemmelighed, at jeg er helt vild med Banshees øjne :hjerte::hjerte::hjerte:

Hva’ skete der lige dér?

Alt, hvad der kan vifte, er miiiiit!

Hvor er hun fin! :wehuu: Det sidste billede er genialt :rock:

Hvor er hun smuk :hjerte: Ikke kun øjnene, men pelsen ser da også ret fantastisk ud :hjertehop:

Den seneste dommerbedømmelse fra i søndags har to streger under “Ex” for både øjenfarve og pelskvalitet, så jo - det er helt klart blandt hendes største kvaliteter :slight_smile:

WOW, hvor er hun fin!!! :hjerte::hjerte:

Hun er bare SÅ smuk, og ja hun har en flot øjenfarve :wink:

Hvor er hun bare smuk :hjerte:

Lækker! :hjerte:

En lækkermis, det er hun. :hjerte:

Hun er da billedskøn!!!

Jeg gentager - al magt til de brune damer! :smiley:
Hun er smuk!
Det sidste billede er fantastisk fanget :ok:

Det første billede er helt fantastisk :besvimer::besvimer::besvimer:

Jeg beklager, hvis jeg støder nogen, men det billede er simpelthen helt uden sidestykke det bedste af dem, der ligger inde på den Royal Canin-konkurrence. Det er lige før, at jeg synes, hun er smukkere, end Galliano er på det der absolutte gudebillede :hjerte:

Når nu engang jeg skal have en burmeser, hvis du så ikke har en choko, så kunne jeg måske også bruge en brun :smiley:

[QUOTE=galath;1066036]

Når nu engang jeg skal have en burmeser, hvis du så ikke har en choko, så kunne jeg måske også bruge en brun :D[/QUOTE]

Alle kan bruge en brun burmeser … bortset fra mig, jeg vil ha’ en stribet :rock:
Banshee er ikke kun smuk, hun er også sådan en cute lille tingest :inlove:

Smukke smukke missepige :hjerte:

Smuk smuk smuk!:inlove:

det er en virkelig virkelig smuk gylden farve… jeg kan kun være enig i at øjnene er meget smukke !