The Neverending Story - eller noget

[QUOTE=Ann R;861860]Ih jo…
Og mig der troede at Zutti og Dittes voksen-sammenføring tog lang tid - Ditte hvæsede jo i hele 3 uger, som jeg husker det - og jeg måtte skille dem ad et par nætter i starten… :wink:
Man bliver klogere… :doh:

Mine tre andre siamesere har først været helt “færdige” i farven som 3-4 årige. De er alle blevet ret mørke på kroppen, faktisk. Donna, der var chokolademasket som Whiskey er, blev lysebrun. Jeg forventer nok noget lignende, måske lidt lysere, fordi han generelt ser ud til at være lysere chokolade. På den anden side er hans næse meget mørkebrun - så måske ikke :gruble:
Det er mest de hvide pletter jeg er nysgerrig på - om han har dem flere steder end jeg kan se nu. Da tabbymaskede Ditte blev rigtig voksen, kunne man f.eks. se at hendes uspecificerede tabby faktisk var spotted, fordi mønsteret viste sig på kroppen. Det er lidt sjovt :slight_smile:

Astrakhan’s Fair Miss Dior AKA Ditte SIA b21
[/QUOTE]

Sjovt, Basil viste sig også at være spotted:

Til gengæld blegede han af igen - det her er vist det sidste billede der blev taget af ham, og der ser man slet ikke hans striber:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;862158]Sjovt, Basil viste sig også at være spotted:

Til gengæld blegede han af igen - det her er vist det sidste billede der blev taget af ham, og der ser man slet ikke hans striber:
[/QUOTE]

Nårh - han var fin…
Blev han varmere til sidst? Feber, ikke så meget ude, mindre fedtlag? Jeg tænker på at hvis hudtemperaturen stiger, mister de jo farverne - det er det, maskegenet gør?

Jeg tror det var en kombination. Dårlige nyrer, sandsynligvis let feber, mindre fedtlag og mindre generel aktivitet (når han ikke lige fløj i flæsket på Adelie…) - plus det var sommer. Og godt nok var sidste sommer ikke noget særligt, men alligevel :slight_smile:

Uf hvor jeg savner ham når jeg sådan ser billeder af ham igen :ked:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;862169]Jeg tror det var en kombination. Dårlige nyrer, sandsynligvis let feber, mindre fedtlag og mindre generel aktivitet (når han ikke lige fløj i flæsket på Adelie…) - plus det var sommer. Og godt nok var sidste sommer ikke noget særligt, men alligevel :slight_smile:

Uf hvor jeg savner ham når jeg sådan ser billeder af ham igen :ked:[/QUOTE]

Uhhh - kender det… :kram:

Næææh, små plettede siamis-leoparder…så fine… :slight_smile:

Ja, jeg ved jo godt, at temperatur har noget at sige mht. farveudviklingen. Men det ER nu lidt spøjst, at de sådan kan skifte farve. Forvandlingskuglemisser. :slight_smile:

Åhhhh hvor er det skønne billeder af misserne i bunke :smelter:
Det er dejligt at høre det går så godt :slight_smile:

[QUOTE=Diana F;862176]Næææh, små plettede siamis-leoparder…så fine… :slight_smile:

Ja, jeg ved jo godt, at temperatur har noget at sige mht. farveudviklingen. Men det ER nu lidt spøjst, at de sådan kan skifte farve. Forvandlingskuglemisser. :-)[/QUOTE]

Nu sidder jeg faktisk og spekulerer på om alle tabbymaskede siamesere har pletter? De burde jo kunne ha’ både blotched og makrel osse - men Stevie har også (svage) pletter på flanken, så han bli’r osse en leopard-siamis, ser det ud til :slight_smile:

Skønne billeder :wehuu:

Jeg forsætter med krydse alt hvad jeg kan herhjemme, for at sammenføringen forsat går fremad… :smiley: