The Office: Andre end mig, der er Michael?

Jeg er jo lidt fan af den der serie, The Office. Og jeg fik lige tilsendt en lille sjov test, hvor man kunne se hvilken af karaktererne fra serien man “er”. (Åh mand, han sniger sig ind på mig allerede). Jeg kunne have svoret at jeg ville være een af de to romantiske hovedpersoner, som ikke kan finde ud af at få hinanden - men nej! Jeg er Michael, den kiksede, slibrige og selvfede bos!

Anyways prøv lige at se hvem I er, hvis I har lyst: http://www.brainfall.com/quizzes/which-office-character-are-you/

Nu ser jeg ikke the Office, og ved ikke hvem der er hvem, men jeg tog testen og resultatet blev, at jeg var Pam.
Hmm, hvad kan jeg mon udlede af det? -felixsylvester

Så vidt jeg huske er Pam den ene af de to romantiske hovedpersoner, men hvad stod der i beskrivelsen?

Testens beskrivelse af Michael var jeg faktisk lidt overrasket over. Noget med at “han egentlig var en rar gut, men at han bare prøver lidt for hårdt og derfor bliver kikset”, jeg ville have beskrevet ham på en anden måde. Men den beskrivelse kan jeg faktisk bedre sluge, rollen vokser i min præstigebog, faktisk. Men det er jo rigtigt nok er jeg er lidt selvglad, også.

jeg anede slet ikke der var en serie der hed sådan, men for lirens skyld tog jeg testen og jeg er et gadekryds imellem pam og ryan

er det mon skidt el godt -høhø

Hmm næ det ved jeg heller ikke. Ryan er en studerende på en business-school, som ville ønske han aldrig havde været på det “Office”.

Serien bliver gen-sendt sent om aftenen i hverdagene. Omkring midnat.

Beskrivelsen af Pam er: You are Pam. You are sweet and likable, but your shyness makes it hard for you to express yourself sometimes. Regardless, you are always there for your friends and will usually come out of your shell to help anyone.

Hmm, det passer nu meget godt på mig…

Hmm næ det ved jeg heller ikke. Ryan er en studerende på en business-school, som ville ønske han aldrig havde været på det “Office”.

Serien bliver gen-sendt sent om aftenen i hverdagene. Omkring midnat.[/quote]

puha det er jo langt over min sengetid -høhø

.
Det er heller ikke en serie jeg ser, men tog også testen for sjov skyld og:

You are Pam. You are sweet and likable, but your shyness makes it hard for you to express yourself sometimes. Regardless, you are always there for your friends and will usually come out of your shell to help anyone.

Det der står passer også meget godt til mig :smiley:

jeg ser heller ikke serien, men har taget testen for sjov, det endte således

You are Jim. You are personable, easy-going, and always socially aware. Your great sense of humor and impishness soften the blow of what might otherwise be a dark, cutting cynicism.

og det er så godt eller skidt??

Fandt lige en liste med billeder og beskrivelser: http://en.wikipedia.org/wiki/Characters_from_The_Office_(US)

Jeg er Ryan…men nu ser jeg kun den originale version af the office, så jeg ved ikke hven ryan er…

Jeg har set The Office rigtig meget og har da også en DVD med dem ^^

Jeg er Pam, og det har jeg det egentligt godt med gg