Theo og Milou får en ny seng!

[QUOTE=MichellaOliver;904632]Dejlige billeder!! :slight_smile:

Synes altid nullerput-sengene er et stort hit. Måske man snart selv skulle overveje at købe en :gruble:[/QUOTE]

Det skulle du tage at gøre :slight_smile: Din kat vil elske dig:hjerte: Og så støtter man samtidig Hittekat:ok:

Nullerputsenge er altid gode.

Hilsen misserockerne.

WOW nogle flotte drenge du har! :smiley:

Det er en pige og en dreng. Den spottede er en pige.
Men 1000 tak, jeg synes også at de er lækre:hjerte:

Det er nemlig rigtigt. Hver gang man køber 1 seng støtter man samtidig fremtidens hittemisser med 50 kr, for jeg lægger 50 kr oveni materialernes pris. P.t. har jeg SÅ mange flotte stoffer.
Lys jaquard med blomstermønster og ditto med rudemønster
Sort Jaquard
Hør med brune og kakifarvede små striber, flot bomuld med de sødeste høns på, mintgrønt fleece, orange fleece, lilla-chancerende satin og en masse flere min trætte hjerne ikke kan huske lige nu.

Sådan en i hør med små striber kunne da godt være den næste jeg kunne ønske mig :slight_smile:

Super hyggelige og sjove billeder :D:D

• ku da godt være man skulle overveje en nullerputseng :thumbup:

:smelter: way to cute!!!

Hvor er de søde. Og hvor er det et typisk syn når der kommer pakker fra Brita!

Der er altså ikke noget der slår en Nullerput!

Hvor er både katte og seng fine :wink:

Tak for jeres søde kommentarer.:slight_smile:

Sidder og overvejer om der også skal tages betaling for selve pakken for det er tydeligt (set så mange gange) misserne syntes den er SÅ spændende (det hele ment som en joke…blot så ingen tror jeg kan finde på at tage penge for indpakningen)
M.h.t. hørstoffet…så skal der nok ikke ventes længe…der er kun det ene stykke brun/kakistribet tilbage.
det blå/kakifarvede skal der ligge 2 kornfede NFO-mislinger i inden længe.

Har du evt. et link til stoffet så man kan se det?

Ih ja tag billeder af stoffet Brita :smiley:

Jeg vil hellere lave en tråd med de færdigsyede senge, men sidder og syr den sidste bestilling (6 senge) til en KG-bruger og når de er syet, har jeg ikke mere pladevat. Henter mere imorgen efter arbejde.

Jeg kan da lige hjæpe med et billede af ét af stofferne:

Det er noget utroligt flot stof og sengene er blevet forrygende smukke.
Sender en kæmpepakke til Jer imorgen og så håber jeg dine mis vil få en masse gode puttelure i dem

[QUOTE=HeroldDesign;906580]Jeg kan da lige hjæpe med et billede af ét af stofferne:
[/QUOTE]

ORV! Dét stof ville godt nok passe supergodt ind herhjemme - er det noget, Kamikaze har ‘på lager’ eller hvad…? :slight_smile:

Efter at have syet Elisabeths senge var der en smule stof tilbage. Enten til 3 senge og så skan sengebunden syes i andet stof ELLER 2 senge hvor sengen består af udelukkende dette blå fornemme nærmest royale stof.
Jeg vil tro sengene kan syes så de kan rumme 6 kilo mis…og en seng udelukkende bestående af det flotte blå royale stof koster 150 kr…en seng med matchende cremefarvet bund koster 125 kr.
Plus porto

[QUOTE=kamikaze;906750]Efter at have syet Elisabeths senge var der en smule stof tilbage. Enten til 3 senge og så skan sengebunden syes i andet stof ELLER 2 senge hvor sengen består af udelukkende dette blå fornemme nærmest royale stof.
Jeg vil tro sengene kan syes så de kan rumme 6 kilo mis…og en seng udelukkende bestående af det flotte blå royale stof koster 150 kr…en seng med matchende cremefarvet bund koster 125 kr.
Plus porto[/QUOTE]

Ihh altså, jeg kunne RIGTIG godt tænke mig en seng i dette stof - jeg sender dig lige en PB…:slight_smile: