Theo og Milou får en ny seng!

…og jeg sender dig en seng så snart jeg får hentet pladevat i stof og stil.
Har intet at sy af så aftenen er istedet gået med at klippe bunde og kanter til nye senge.
Et godt forarbejde er det halve arbejde…eller næsten
Har klippet de mest nuttede senge med høns på og en masse mere
Katten gik jeg kold i…orkede ikke at tegne mønstret af …det må blive en anden dag

Tager du med til Vamdrup, Brita? Kunne godt tænke mig et par af dine smukke nullerputter til mine skovbanditter :smiley:

Jeg glæder mig til tråden så ! :slight_smile: jeg har jo brug for en nullerput til en Maine Coon der ser ud til at blive ret så stor :smiley:

[QUOTE=Pernille DL;906989]Tager du med til Vamdrup, Brita? Kunne godt tænke mig et par af dine smukke nullerputter til mine skovbanditter :D[/QUOTE].
Det KAN du tro og jeg har MINDST 50 senge med samt en masse hængekøjer og putteposer og 23836453 trillioner andre ting og sager.
Kom endelig og kig

Maine Coon-nullerpusenge er mit speciale.
Jeg har jo selv de store bassemisser…lige fra den største (Findus) til de mindste (mislingerne på 3 uger)…en størrelsesforskel på over 9 kilo

Sengen i det blå royale stof er lavet. Der mangler bare en adresse, at sende den hen

Jeps - den er fikset på PB nu - vi glææææder os til at modtage den fine seng! :slight_smile:

Nu har jeg også bestilt et par nullerput-senge. Håber de bliver lige så godt modtaget, som Theo og Milou har taget imod sine :slight_smile:

[QUOTE=kamikaze;907726]Maine Coon-nullerpusenge er mit speciale.
Jeg har jo selv de store bassemisser…lige fra den største (Findus) til de mindste (mislingerne på 3 uger)…en størrelsesforskel på over 9 kilo[/QUOTE]
Jeg tror han bliver rigtig stor hehe :slight_smile: han var den største i sit kuld og nu er han 6 måneder og vejer nok ca 5 kg så jeg ved ikke helt hvor stor sengen skal være :slight_smile:

Jeg syr Jeres lilla sartinseng og sengen i hønsestoffet iaften…så jeg vil tro du har den torsdag

Sådan nogle størrelser har jeg også prøvet. Kan huske jeg udstillede Beloki (idag går han i sit 11. år) da han var 6 måneder minus 4 dage. Jeg kan huske datoen for det var min søns fødselsdag og Morten bliver 34 her d. 31. august og Beloki blev 6 måneder d. 4. sep. da han e født 04.03.02. Da vejede Beloki 4.8 kilo og det var herresjovt at stå i killingegruppen med en killing på knap 5 kilo og så stod andre med deres bittesmå overnuttede Bimser. Ydermere ser Beloki fra naturens side ret rå ud både typemæssigt OG ikke mindst da han er sort, så det er en af mange udstillingsoplevelser jeg har gemt på hjernebarken.

Jeg vil foreslå en nullerputseng til ca. 7-8 kilo mis og godt med pladevat i bunden og en ret fast kant og i enten hør (det stykke jeg har tilbage er i smalle striber i kaki og brun) som er et godt naturligt stykke stof og som kan holde til slitage…eller en seng i enten brun eller sort jaquardstof.

[QUOTE=kamikaze;908012]Sådan nogle størrelser har jeg også prøvet. Kan huske jeg udstillede Beloki (idag går han i sit 11. år) da han var 6 måneder minus 4 dage. Jeg kan huske datoen for det var min søns fødselsdag og Morten bliver 34 her d. 31. august og Beloki blev 6 måneder d. 4. sep. da han e født 04.03.02. Da vejede Beloki 4.8 kilo og det var herresjovt at stå i killingegruppen med en killing på knap 5 kilo og så stod andre med deres bittesmå overnuttede Bimser. Ydermere ser Beloki fra naturens side ret rå ud både typemæssigt OG ikke mindst da han er sort, så det er en af mange udstillingsoplevelser jeg har gemt på hjernebarken.

Jeg vil foreslå en nullerputseng til ca. 7-8 kilo mis og godt med pladevat i bunden og en ret fast kant og i enten hør (det stykke jeg har tilbage er i smalle striber i kaki og brun) som er et godt naturligt stykke stof og som kan holde til slitage…eller en seng i enten brun eller sort jaquardstof.[/QUOTE]

Umiddelbart lyder hørstoffet bedst, men jeg vil gerne se billeder af de 3 når du får tid :slight_smile:

Meget sød historie! Jeg kan lige se det for mig haha :smiley: Conrad som er bimse og snart 10 måneder er mindre end Randolf på 6 :smiley:

Nullerputterne er de bedste i verden. Vi har 3 styk! :hjerte::hjerte::hjerte: