Thomanis 5 kuld

Tillykke , sikke et skønt kuld :hjerte:

Stort tillykke med de smukke killinger :wehuu:

Åhh … de er fiiiiine :love2:

Hvor er de fine Annie :hjerte: (nr. 4 kunne godt ligne en ‘Bettina-tortie’ :tihi:)

Stort tillykke med den dejlige flok :slight_smile:

Tillykke med dem endnu engang. :flag: Hvor er de små og fine. Er den sidste (tortie bicolour) ikke også tabby? Hvis jeg kigger på det sorte omkring øjet synes jeg da at hun har en “brille”? :slight_smile:

Hvor ser de bare dejlige ud!

Sikke nogle bedårende små skovbasser :love2:

Tillykke med det lækre kuld !

oh dear !!! de er vildt dejlige!!!

jeg glæder mig ENORMT til at se den lille tricolour - hendes farvefordeling er da helt fantastisk !!

Tusind tak allesammen, jeg regner stærkt med at holde killingenus i løbet af sommeren, så kan i komme og hilse på dem og deres halvsøskende Phineas & Ferb :slight_smile:

Til dem der er i tvivl, så er de 2 tortier piger og resten er drenge :slight_smile:

Æv troede lige den blotched var en lille pige :wink:

Desværre Rikke, men hvorfor skal det være en pige? Har du tanker om opdræt? :slight_smile:

Tillykke Annie.

Sikke et smukt kuld med forskellige farver, mønstre og fordeling af hvidt.
En sand fryd for øjet :inlove:

PS. bliver total killinge-skruk nu :tihi:

Jaaa måske :wink:

Ja tak. Jeg tager gerne den lille nuttede tortie med hvid. Kommer og henter hende om en 12-13-14 ugers tid…

Nuiii !! Hvor er de skønne! Stort tillykke med alle 5 skønheder :-). Jeg glæder mig rigtig meget til at følge dem :slight_smile:

Knus Gitte

[QUOTE=DK Thomani;586131]Tusind tak allesammen, jeg regner stærkt med at holde killingenus i løbet af sommeren, så kan i komme og hilse på dem og deres halvsøskende Phineas & Ferb :slight_smile:

Til dem der er i tvivl, så er de 2 tortier piger og resten er drenge :)[/QUOTE]

Killingenus lyder FANTASTISK! Jeg vil da meget gerne nusse nogle nfo’er selvom det er en fladsnude der er planen her i hjemmet. :slight_smile:

Du skal være velkommen :slight_smile:

Jeg holdt også nus sidste år, der var dog kun 3 killinger og denne gang vil der være 7 :smiley:

[QUOTE=DK Thomani;586503]
denne gang vil der være 7 :D[/QUOTE]

Nøøøj, det vil jeg gerne være med til! :hjerte::besvimer::hjerte:

Tillykke med alle fem smuklinger :hjerte: men tortie klatterne mums dem har jeg jo en svaghed for :inlove: