Thomanis Tiësto / Rikkes Mika

Efter min mening er denne lækre dreng den flotteste i kuldet! :slight_smile:

En rigtig rå lækker dreng:hjerte: :rock::hjerte:
Man kunne jo snart blive lidt misundeligt på Rikke :tihi:

Han er så lækker - lige fra sin lyserøde snude til den hvide halespids. :smiley:

:wehuu:Jøsses han er smuk:wehuu:

Heldige Rikke :smiley:

Han er virkelig dejlig :wehuu:

Enig Annie! Han er ikke bare flot, han er usædvanlig flot! Jeg kan godt forstå Rikke glæder sig heldt vildt til han komme.

Han er godt nok smuk! :wehuu:
Og sidder så flot der som en konge!
Charmerende haletip. :love2:

smukke smukke dreng:love2::love2:

Han er MEGET lækker Annie :love2: og så kan han helt sikkert vinde i DM i knurhår :tihi:

Han et fantastik smuk den store fys, er helt betaget af hans store poter - :tihi:

Kan du SÅ stoppe med at lægge billeder ind af lækre missere:muhaha::tihi::tihi::inlove:

Han er så fantastisk flot :inlove:
Og vi kan næsten ikke vente med at få ham hjem :hjertehop:
Sidst jeg krammede ham, var han jo kun en lillebitte killing… Så det bliver rigtig dejligt snart at krammekysse ham igen :inlove:

[QUOTE=Rikke Lillevang;707286]Han er så fantastisk flot :inlove:
Og vi kan næsten ikke vente med at få ham hjem :hjertehop:
Sidst jeg krammede ham, var han jo kun en lillebitte killing… Så det bliver rigtig dejligt snart at krammekysse ham igen :inlove:[/QUOTE]

Og nu varer det forhåbentlig ikke længe før du kan kramme ham igen Rikke :slight_smile:

Nej, det er så dejligt at tænke på :slight_smile:

Endnu en skønhed og så i “hankatte farve” sådan kalder gemalen det her hjemme. Han er da bare for dejlig

MVH
Gitte

Han er godt nok smuk - hold da op. Og hvor er det bare nogle fantastiske billeder, du har taget af ham :wehuu: