Thomanis Tupac

Tupac og jeg har haft en lille fotosession i haven i dag :slight_smile:

Se lige den profil!! :hjerte:

Bemærk i øvrigt hvor lange hans hår ud af ørerne er :smiley:

[QUOTE=DK Thomani;705179]
Bemærk i øvrigt hvor lange hans hår ud af ørerne er :D[/QUOTE]
Som om man kunne overse dem - der er næsten nok til en fletning :slight_smile: Men hvor er det gode billeder! Fint motiv, og herligt med lidt solskinsdage til den slags billeder! Må vist se, om jeg kan komme i haven imorgen, nåede kun at tænke lidt på det idag.
VH
Susanne

Hold da op, hvor er han bare smuk og sikke en lækker profil, om jeg begriber der ikke er meldt sig en familie til ham endnu. Han er da for lækker

MVH
Gitte

Sikke en flot dreng, man forstår jo ikke hvorfor han ikke er blevet hapset allerede. Lækker profil og lækkert hvidt bryst :slight_smile:

Hvor er han altså smuk, og sikke en imponerende profil han har :love2:

Hvor er han smuk :slight_smile:

Det er meget svært ikke at blive forelsket i smukke Tupac :hjerte::hjerte:

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Knus Gitte

Tupack er blevet så flot - også selv om han har lidt hår i ørerne. :smiley:

Sikken en profil og sikken et udtryk.:ok:

Åh, en gang skønne og dejlige billeder… Du formår virkelig at få taget nogle lækre og flotte billeder gang på gang :thumbup:

Og Tupac er da også bare for nuser og fræk :hjerte:

Det er nogle virkelig flotte billeder, Annie - men jeg synes altså også, du har nogle usædvanligt samarbejdsvillige motiver. Ikke bare Tupac, også alle de andre. De ved lige, hvordan de skal stille sig an (ser det i hvert fald ud til) :slight_smile:

Ihhh altså jeg mangler min tak knap :smiley: Tusind tak for alle de søde ord :slight_smile:

Jeg knipser altså RIGTIG mange billeder når vi har en session, og så sorterer jeg i dem bagefter Ingrid, for der skal mange forsøg til :slight_smile: Sidst jeg tog billeder af de små killinger tog jeg 197 billeder og jeg smed kun 21 af dem herind :høhø:

Det bliver selvfølgelig nemmere at fange deres opmærksomhed med en drillepind når de bliver det ældre som Tupac er :slight_smile:

Kæft, hvor er han bare smuk. :lovelove: (Undskyld mit franske.)
Fantastiske billeder af en fantastisk flot kat…

Hvor ser han bare dejlig ud…
Er han den sidste af kuldet, som mangler nyt hjem??

Ja, Tupac er den eneste der ikke er blevet solgt endnu fra det kuld :slight_smile:

Tusind tak for alle jeres søde ord :slight_smile:

Er det ikke skønt med digitalkameraer :høhø: Tænk, hvis vi stadig arbejde med film i kameraet :uha:

Men så er det jo fotografens fortjeneste, at det ser så elegant og ubesværet ud :ok:

[QUOTE=galath;705534]Er det ikke skønt med digitalkameraer :høhø: Tænk, hvis vi stadig arbejde med film i kameraet :uha:

Men så er det jo fotografens fortjeneste, at det ser så elegant og ubesværet ud :ok:[/QUOTE]

Jeg har været til foredrag om Skovkatten hvor Birgit Larsen fortalte om da de startede ud. De måtte jo tage billeder, få dem fremkaldt og sendt med snail-mail til Sverige og Norge og så var det snail-mail retur om der var nogle interesserede :høhø:

Vi er virkelige heldige at vi har vores digi-kameraer, nettet og e-mail :ok:

Ca. 10% af billederne der virker… Den kender jeg godt… Sådan er det også herhjemme, og også når der tages billeder af hesten :tihi: Men nogle får altså bare bedre slut resultater end andre (hint, hint)