TICA Europe North Regional

Jeg har netop set på Facebook, at de til brug for Award showet efterlyser billeder af en hel del af vinderne, herunder flere danske :slight_smile:

Det er ikke alle huskattenavnene, jeg kan genkende, men i hvert fald Pil, Vivian og AnnK skal lige tjekke listen på FB-gruppen “Northern Europe Regional Awards Show”.

Jeg har skrevet til Jan og Charly, som også er på listen :slight_smile:

Der mangler billeder af følgende katte (alle bør have fået mails om det også):
BRETTONPARK ON TARGET
TARTATIN OF PHOENIX/ID
SUNNANORDICA PEPPER
DREAMCOON FIDELIO
HERO IN VER NESS/WC
MAHADEVISHAKTI APHRODISIAC
ULTRA CALL ME ANGEL
BELLAPALAZZO LEKKER DING
FORESTHUNTER RAYNE STORM
SKEEMEN SILVER ZEFIR
PAJOCOONS DYNAMITE
KIYARAS MILKA
COON CASA WISHBONE OF MACCONNER
CALAQUENDI DOLLS SUSANNA BRISELLI
*BEARCLOUD MIDNIGHT MADNESS
BATIFOLEURS JAMILA
WYNTERWYND MARUSSIA OF SUNNA/CF
LOOKMAEWDAO GHAZA
MYKRO’S ALEXANDRO OF MAGICSTAR/CF
GRINGO DU DOMAINE DU MAGNOLIA
CHARMING MODUS VIVENDI
BATIFOLEURS JAMILA
RUMFOLD NADYA SAYS WOW HONEY OWL/ID
NEW EXOTICAT’S H’ALIZEE/LO
CAPRIMOON EXTRAVAGANZA OF MARANELLO
SWALDIPHARY KAMIKO
INVERNESS LANCELOT
D’EDEN LOVER HANAE STAR/CF
RICHIBELL JOKER
BATIFOLEURS TANZANIA
32FLAVORS ELEANOR ROOSEVELT
SMITTENKITTEN GOOD AS GOLD
AMBERBERRY EGOIST
NEWTAJMAHAL B KAMANI
LASJOYASTHAI XANA
KISKE
IVI
SOFOCHKA
BUDULAICH
*FJUMMER
HANSEN
VARVARA
BELYASH
BISMARK
JUULIA
*SLYNGLEN
H OF LOOKMAEWDAO
BC CRAZY CURL OF RUSSICURL
SINT AGATHA’S SORAYA/ID
TARTATIN OF PHOENIX/ID
NEW EXOTICAT’S H’ALIZEE/LO
IROKEZ
FREEHUNTER BOSPORUS
SMERALDAS BC JULUKA
DREAMCOON FIDELIO
*LANCARROW SCALA
*LANCARROW CASSANDRA
FORESTHUNTER RAYNE STORM
CATSHEAVENS MAIKEL
SAY YES TO LOVE IDEAL CAT
BRETTONPARK ON TARGET
SUNNANORDICA PEPPER
MITTELMEIJER ROSKOSHNIY KOT MUR
ULTRA CALL ME ANGEL
KOOSJE VAN TUTTE’S SOMETHING TO/ID
SKEEMEN SILVER ZEFIR
MAHADEVISHAKTI APHRODISIAC
PIENPETO MOMOTARO OF LASJOYASTHAI
INVERNESS LANCELOT
BATIFOLEURS JAMILA
HORUS DU ROYAUME DES MUSES/LO
SMITTENKITTEN GOOD AS GOLD
MISS BLINI OF PHOENIX/ID
BURMAU APHRODITE OF BEAUTYBURM/ID
NEVER ENOUGH MR SNOWMAN
NEW EXOTICAT’S H’ALIZEE/LO
SONGGWANGSA KINUKO/CF
SMERALDAS BC LIA LEVANA SPEEDY
32FLAVORS ELEANOR ROOSEVELT
FORESTHUNTER RAYNE MAN
ZABOKOU GIZMAELLE
CAPRIMOON EXTRAVAGANZA OF MARANELLO
SWALDIPHARY KAMIKO
*DUSHARA RIGHTOFWAY
PURRINGPOEMS JOSEPHINE
KIREMBO KISIMA OF KIWANGA
VANDVIS WINTER BERRY
PIENPETO OUTO TULIKKO
AMBERBERRY EGOIST
LAGANJALINA AZARRO
VIBRATIONS ASHOKA
BATIFOLEURS CHICO
SIMPSON VON DER LOBURG
SMITTENKITTEN GOOD AS GOLD
GUCCI OJOS DEL SALADO/WC
SMERALDAS BC WALDEMAR
FTRES ANOYA TIGRE
*PERLI-GEMS RED DELONG/FI
RAGMAGIC DR SHELDON COOPER MSC PHD
ALF NEVSKOE TSARSTVO/ID
MACRORY EREBOS
GUN’S ROSES DE LA SYMPHORIANE/LO
FLODOCATS ALEJANDRO
IPEKKEDININ BIRINCI BEBEK

Ha… jeg sendte i forgårs :slight_smile:

https://plus.google.com/photos/104379669508273332038/albums/5722082519382398177/5722301001136324098?pid=5722301001136324098&oid=104379669508273332038
prøvede at sende det her så håber jeg opløsning er høj nok på det. Min Hd har jeg nemlig ikke kontakt til pt. Har også hørt om det gamle RW billede kunne findes.Håber det lykkes eller det der kan bruges

nå katten skal være alene på billedet hmm må se om jeg kan finde den dvd jeg engang lavede med en masse billeder

Lidt har også ret…

Har lige modtaget brev med Rags’ certifikat som årets tredje bedste Somali kastrat i regionen… :slight_smile:

Jeg har også modtaget mine kattes Regional Awards med posten idag - god service, når nu jeg ikke er i Rusland til fejringen af disse awards:ok:

Først finder jeg to awards - Best BLUE Korat of the Year og Second Best BLUE Korat of the year:juhu:
(Naturligvis er jeg stolt af disse awards, men jeg kan ikke lade være at fnise lidt af, at der faktisk gives colour awards in en race, der kun er godkendt i en eneste farve - nemlig BLÅ:tihi:)

Samme to katte er også blevet hhv Best Korat of the Year og Second Best Korat of the Year:juhu:

Mine to Supreme Grand Champion Alters er blevet hhv Best Korat Alter of the Year og Second Best Korat Alter fo the Year:juhu:

Det er nemt at opnå disse awards, når man er alene om at udstille racen i regionen:) Men jeg er pavestolt af, at mine katte får opmærksomheden og anerkendelsen, når jeg udstiller dem i regionen:thumbup: - ingen af disse katte har opnået deres awards uden adskillige finals i bagagen:ok:

[QUOTE=dkkorat;1113019]
Det er nemt at opnå disse awards, når man er alene om at udstille racen i regionen:) Men jeg er pavestolt af, at mine katte får opmærksomheden og anerkendelsen, når jeg udstiller dem i regionen:thumbup: - ingen af disse katte har opnået deres awards uden adskillige finals i bagagen:ok:[/QUOTE]

Ja, vel er det let for dem at blive bedste KORAT… men at opnå titlen Supreme Grand Champion /Alter er ikke noget man sådan bare lige gør! De har på deres vej mod de titler slået nogle endda rigtig fine katte fra flere forskellige racer… Og det kan du som ejer/opdrætter sagtens tillade dig at være rævestolt af! :slight_smile:

Så var der sørme også brev i min postkasse fra Ralph :ok:

Banshee er blevet 2013 Third Best Burmese Kitten (Europe North) - og jeg ved, bror Milo fik brev tidligere idag om, at han var blevet 2013 Second Best Burmese Kitten (Europe North). Han endte samtidig som 12. bedste ud af 36 burmeserkillinger internationalt - på én udstilling :slight_smile:

Den killing, der slog dem, var en russer, som lige nåede i hvert fald 3 udstillinger inden sæsonens slutning :slight_smile:

Så vi er glade her i byen :smiley:

Theo er tredje bedste NFO kastrat i regionen, ifølge sit fine certifikat, som kom med posten :slight_smile: