TICA - Holland d 28 - 29 april

Jeg skal definitivt på End of Season-show med lille Mads. Men jeg ved endnu ikke, om det skal være Holland, den lidt skørere løsning England, den endnu skørere løsning Rusland eller den allerskøreste løsning USA. Venter bl.a på besked fra Skattefar om de penge, jeg har til gode. :kryds:

[QUOTE=Jenny;821945]
Tror, det kommer an på, hvordan sommerhuset er opbygget :slight_smile: Hvis kattene skal til at gå sammen med nogen, de ikke kender, så duer det ikke.[/QUOTE]

Arhhh - Pjat… Brian ville da synes det var en heeerlig adspredelse efter en hel lang dag i et udstillingsbur :høhø:

Og så lidt alvorligt…
Jo, jeg ville da synes det var en fin ide med at dele et sommerhus - men som alle andre også siger, så kræver det seperate rum… og også gerne at det ikke ligger alt for langt fra showhallen og nogle anstændige restauranter, hvor maden både er til at spise og betale :slight_smile:

Camilla og jeg bruger ofte at booke os på diverse B&B rundt omkring… der er servicen som regel god, det er forholdsvis billig overnatning og vores katte kan skiftes til at sidde i en sturdie og kede sig :wink: Eller blive lukket af vejen på et badeværelse e.lign…

Nu har jeg set igen kan se man kan få huse 8-10 personer der ligner alm huse som her hjemme eks i Holland som i nu skriver om det kan lejes for mellem 2800 og 4200 og hvis man så er flere så er det jo ikke meget.

Men ja man skal selv lave lidt morgen mad og gøre lidt rent det ville jeg intet havde mod hvis jeg kunne spare mange penge og måske få en udstilling på længer sigt mere:)

da jeg var i frankfurt sidst år til Regional Show kostede det 3500 pr person med 3 i bilen, så nej prisen er ikke helt skæv. Det er dyrere end du tro, der er 3 * mad ude /om dagen, vejafgifter, p afgifter osv, så jo vi havner der oppe omkring.

Man kan spare mange penge ved at fylde bilerne og bo billigt. Jeg har fx selv været en trofast kunde hos Etap-hotelkæden, hvor man som regel kan få en overnatning for mindre end EUR 40.

Men det kan også blive for surt, hvis man slet ikke har råd til en middag eller et glas vin, og hvis man har muligheden, er det som regel sjovest at bo på showhotellet. Det her i Holland ser endda ud til at være hal og hotel under samme tag, og det vil jeg som regel gerne betale lidt ekstra for. Det er skønt at slippe for at fumle med at pakke bil og indstille GPS kl. brun om morgenen. :wink:

Jeg plejer nok at bruge ml 2500 og 4000 på en udstillingsweekend, alt efter hvor det er, hvordan jeg bor, hvor mange katte jeg har med, hvordan jeg rejser og hvordan jeg spiser. :slight_smile:

Nemlig… og man skal bla tænke på at rigtig mange steder, så tager man faktisk ekstra for leje af bur…
Os, der kommer langvejs fra, og med mange i en bil, kan faktisk sjldent have plads til fem, seks surdies oveni alt det andet… så burleje er en ekstraudgift, som man egentlig aldrig tænker over…

Et lille smilebånd her fra (set i sjov) Kattegale skulle havde en bil som man kunne leje til alle de udstilinger hist og pist …En bil med pote tryk og kattegal på griner ja det kunne se sjov ud

og benzin priserne er jo i kraftig stigning. Der er absolut fordel ved at køre flere i en bil - men omvendt bliver km prisen højere jo tungere bilen bliver.
Men at regne med ca. 1000-1500 per person for benzin er ikke helt hen i vejret.

Når det gælder at bo - så KAN man nogen gange finde udlejningsmuligheder - men som regel er det faktisk dyrere end at bo på de billige hoteller jeg
ofte er god til at finde.

HVIS jeg kan få fri fredagen - så vil jeg måske også gerne med…

Jamen vi har da en bil med poter :slight_smile:

Nu regner jeg med at få fri både fredag og mandag omkring den weekend - så hvis nogen planlægger den tur vil jeg MEGET gerne med - lad mig høre - gerne per privat mail/besked -
så vi kan planlægge.

Det ser sørme ud til at Camilla og jeg tager afsted :slight_smile:
Nogen som vil med???
Camilla har lige købt en enorm bil, så der er plads til i hvert fald 5- 6 personer og rigtig mange katte :smiley:

Er der jyder som gerne vil med, KAN der muligvis aftales opsamling i fx Kolding…

lyder god, hvad med overnatning? har i kig på nogle steder?

Jeg overveje om jeg skal tage 3 katte med :slight_smile:

Dieselpenge er mere kurante :wink:

[QUOTE=cæsar;832317]lyder god, hvad med overnatning? har i kig på nogle steder?

Jeg overveje om jeg skal tage 3 katte med :-)[/QUOTE]

Så organiserede er vi slet ikke endnu:tihi:

[QUOTE=Jenny;831269]Mine katte vil gerne :smiley:

Jamen I tager da bare alle 3 med så :smiley: Skal nok hjælpe med benzinpenge :p[/QUOTE]

Du må da være rablende!!! :smiley:
I forvejen skal vi organisere os med Brian the RedNeck og et endnu ukendt antal korater…
Om vi kan få plads til Bite, ved jeg ikke endnu…

(Damn… ikke bare medbringe sin egen kat som konkurrent… men nu også konkurrentens katte :dokdok:
Hvad man dog ikke gør for et højere kastratcount :klapper: )

Vi har helt frem till på mandag at beslutte os… så der er nok lige noget der skal snakkes om ved påskebanko på lørdag :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;832336]Du må da være rablende!!! :smiley:
I forvejen skal vi organisere os med Brian the RedNeck og et endnu ukendt antal korater…
Om vi kan få plads til Bite, ved jeg ikke endnu…

(Damn… ikke bare medbringe sin egen kat som konkurrent… men nu også konkurrentens katte :dokdok:
Hvad man dog ikke gør for et højere kastratcount :klapper: )

Vi har helt frem till på mandag at beslutte os… så der er nok lige noget der skal snakkes om ved påskebanko på lørdag :)[/QUOTE]

Det bliver kun en lille Korat pige, da hun er den eneste med en gyldig rabiesvaccine:)

Du skal vidst havde lavet nogen kattepoter på den bil …

et hurtigt søg på nette viser at meget er optage allerede

Skal vi samles efter banko på lørdag til strategimøde:?

det lyder som en god ide

Nogen der ved om Teresa kommer til Banko?
Hun ville vist også gerne med…