Tica og burgardiner

Nu nærmer min første TICA udstilling sig jo:blegne:

Og pludselig bliver jeg i tvivl om jeg overhovedet kan bruge mine burgardiner:yikes:

Jeg går udfra at målene er de samme,men såvidt jeg kan se,skal der være åbent,altså uden bagbeklædning:gruble:

Og hvordan er det med det hersens tema,er de fleste bure pyntet eller er det bare nogle enkelte,der går op i det:?

En bette gris,kan der jo nok blive plads til:tihi:

Tine

Burene har samme str som på FIFe shows. Burene står i ringe, så det er bedst kun at have gardiner på de to korte sider (ikke på den lange side), sà publikum kan se katten. Mht pynt i tema - der gives vist en lille ting til bedst pyntede temabur, men det er ikke obligatorisk at pynte buret - sturdies kan ikke rigtig dekoreres IMHO :wink:

Du får kun “udfordringer” rent burgardinmæssigt, hvis sider og bagside er ud i et. Det kan nemlig være en fordel for ikke-ringudstillingsvante katte, at der er en vis afdækning ind mod ringen (hvor du også tager dem ind og ud af buret), så de føler sig beskyttet på 3 sider og det er lidt møgbesværligt, hvis alt er i et stykke :slight_smile:

Jeg tænkte det nok:S

Mine gardiner er jo nærmest kun indergardiner,også med et stort stykke stof som tag og bagstykke:ups:

Så enten skal jeg lige kreere et nyt sæt:blegne:

Eller bruge min nye Sturdi,må man det,når man nu kun har en lillebitte kat og kan man ændre på sin tilmelding:gruble:

Tine

Skoglunde - Du kan jo bare lægge top+bagstykke dobbelt? :slight_smile: Så kan det jo sagtens bruges, hvis det er?

[QUOTE=skoglund;794260]Jeg tænkte det nok:S

Mine gardiner er jo nærmest kun indergardiner,også med et stort stykke stof som tag og bagstykke:ups:

Så enten skal jeg lige kreere et nyt sæt:blegne:

Eller bruge min nye Sturdi,må man det,når man nu kun har en lillebitte kat og kan man ændre på sin tilmelding:gruble:

Tine[/QUOTE]

Du kan da sætte indergardinerne op og folde bagstykke/tag sammen som et dobbeltlagt tag:)

Du må gerne komme med Sturdi, men det koster lidt ekstra, fordi du så optager plads for et dobbeltbur :slight_smile: Jeg mener det er 75 kroner, du betaler for den ekstra plads og det er i hvert fald billigere end stoffet til et nyt sæt burgardiner :wink:

Her er bur med en kat - og i øvrigt burgardiner til et dobbeltbur, så både bund og top ligger dobbelt :slight_smile:

(Ps. Sig til hvis I ikke kan se de, URL’en er taget fra FB)

Samme bursæt… brugt på to forskellige måder:

Som dobbeltsæt med baggardin

Og som enkeltsæt i en ringopstilling…

Nej, jeg aner ikke, hvorfor billederne blev så små…
Edit; nå, det rettede sig automatisk :smiley:

Ihhhh altså!!! Mit sæt er syet således at side og bagstykker hænger sammen (fordi jeg netop syntes det var så smart)… Nå så må jeg jo hive symaskinen frem igen igen. Og Tine hvis det er et stort problem med sidestykker kan jeg da bare lave nogle ekstra til dig.

Men så vidt jeg husker vil dit lyseblå sæt da være fint? Det skal vel bare hænges op som du plejer men du skal bare udelade bagstykket?