TICA og FIFe fælles udstilling

Guide…

http://viking-cats.dk/katteudstillinger/udstillingsguide/tilmelding/

I TICA kalder de en tortie tabby for torbie, så når du opretter hende, så skal du vælgende følgende (se billedet) fire muligheder, for at få hendes farve

Det kan være, vi skal gøre opmærksom på i udstillingsguiden, at det IKKE er specielt relevant eller nødvendigt at skrive, hvilken by man bor i :slight_smile: Jeg er kun registreret i systemet med navn, email, telefon, land og stamnavn og det har fungeret i flere år :slight_smile:

Tak for alle de gode råd, pga familiemæssige årsager har vi meldt fra til katteklubbens udstilling.
håber I får et godt show :slight_smile:

Vi har her til aften nået målet med 50 siatalere og 40 øvrige kategori 4 katte så vi går vores siataler breed bis. Det bliver så fedt :breakdance:

Det er SÅ vildt og fedt, at det store arbejde med at lokke har båret frugt :flag::flag::flag:

Så nåede vi over 100 entries om lørdagen! Vi skal bruge mindst 20 i hver congress, for at de bliver til noget, of mindst 25 for at kunne lave en top 10 i final. Indtil videre har vi:

Slinky (sia/ori/ba): 15
Forest cat (nf/mc/si/kb): 5
Female: 28
Male: 8

Det er kun fertile, der tæller med her da TICA ikke mikser mellem klasserne. :slight_smile:

Vi har IKKE lukket for tilmeldinger før vi rammer 250 katte, eller lørdag/søndag morgen. :slight_smile: SÅ tilmeld jer endelig! Jeg ved, der er flere tilmeldinger på vej, og det bliver simpelthen så sjovt :smiley:

Vi udstiller i begge klubber søndag :slight_smile:
2 katte i KK og 1 i TICA, vi har ikke udstillet i TICA i 5 år så tør ikke binde an med mere end en.

OT - men håber det er ok :slight_smile:

Hvor finder man TICA’s stamtavle statestik? Altså årlige oversigter over udstedte stamtavler fordelt på race?

Det er jeg ikke sikker på eksisterer, men man kan altid skrive til TICA’s Executive Office og høre dem ad :slight_smile: Skriv til mailadressen [email protected].

Kan man se resultaterne fra weekendens TICA udstilling nogle steder?

Ikke endnu, men der vil komme en showrapport med alle finals inden for de næste par dage og så vil enten jeg eller Jenny (alt efter hvem der kommer først :wink: ) lægge et link til den i denne tråd :slight_smile:

Jeg ved ikke, om masterkataloget bliver sendt ud til udstillerne for deres kommentarer. Det er det eneste sted, man også kan se best of color og best of division :slight_smile:

Ok, tak.
Så finder jeg nok aldrig ud af om Chance optjente nogle points :slight_smile:

Havde han/hun (det har jeg ikke lige styr på :wink: ) nogen konkurrence i racen?

Ja, der var en anden NFO hankat i samme farvegruppe.

Så er der ingen tvivl om, at han har optjent point - spørgsmålet er kun hvor mange og det afhænger af, hvem der blev nr. 1 og 2. Hvis ikke masterkataloget bliver udsendt, så skal vi nok finde ud af det på anden vis :slight_smile:

Han blev 2’er til den hver gang, men jeg er i tvivl om det med colourdivision.
Jeg tror han fik blå og lilla hver gang.

Chance elskede virkelig TICA-formatet, så jeg kunne nok godt tænke mig at prøve igen en anden gang, så han skal vel registreres på en eller anden måde, tænker jeg?

Hvis han blev 2’er hver gang, så har han fået 2 x 20 point for hver ring, dvs. 200 point i alt. Hvis han næste gang får bare én final, uanset placering, bliver han champion og pointmæssigt er han allerede godt på vej til Grand Champion (det kræver dog 3 finals) :slight_smile:

For at kunne gøre brug af titlen skal han registreres i TICA og det kan Viking Cats sagtens hjælpe jer med :slight_smile:

TAK Mette!

Btw, www.viking-cats.dk virker ikke :confused: