TICA og FIFe fælles udstilling

Det er jeg ikke sikker på eksisterer, men man kan altid skrive til TICA’s Executive Office og høre dem ad :slight_smile: Skriv til mailadressen [email protected].

Kan man se resultaterne fra weekendens TICA udstilling nogle steder?

Ikke endnu, men der vil komme en showrapport med alle finals inden for de næste par dage og så vil enten jeg eller Jenny (alt efter hvem der kommer først :wink: ) lægge et link til den i denne tråd :slight_smile:

Jeg ved ikke, om masterkataloget bliver sendt ud til udstillerne for deres kommentarer. Det er det eneste sted, man også kan se best of color og best of division :slight_smile:

Ok, tak.
Så finder jeg nok aldrig ud af om Chance optjente nogle points :slight_smile:

Havde han/hun (det har jeg ikke lige styr på :wink: ) nogen konkurrence i racen?

Ja, der var en anden NFO hankat i samme farvegruppe.

Så er der ingen tvivl om, at han har optjent point - spørgsmålet er kun hvor mange og det afhænger af, hvem der blev nr. 1 og 2. Hvis ikke masterkataloget bliver udsendt, så skal vi nok finde ud af det på anden vis :slight_smile:

Han blev 2’er til den hver gang, men jeg er i tvivl om det med colourdivision.
Jeg tror han fik blå og lilla hver gang.

Chance elskede virkelig TICA-formatet, så jeg kunne nok godt tænke mig at prøve igen en anden gang, så han skal vel registreres på en eller anden måde, tænker jeg?

Hvis han blev 2’er hver gang, så har han fået 2 x 20 point for hver ring, dvs. 200 point i alt. Hvis han næste gang får bare én final, uanset placering, bliver han champion og pointmæssigt er han allerede godt på vej til Grand Champion (det kræver dog 3 finals) :slight_smile:

For at kunne gøre brug af titlen skal han registreres i TICA og det kan Viking Cats sagtens hjælpe jer med :slight_smile:

1 Synes om

TAK Mette!

1 Synes om

Btw, www.viking-cats.dk virker ikke :confused:

Tak for info - det vil jeg give videre :slight_smile: Der må være en teknisk fejl et sted.

1 Synes om

Fantastisk skøn weekend omend den var lidt hektisk til tider, især på starten af dagen. På et tidspunkt skulle Juliet være 3 steder på en gang :sweat_smile: Men TICA-dommerne er jo vandt til den slags, og FIFE-dommeren var meget fleksibel, så det gik :slight_smile:

Juliet blev sgi nomineret i FIFE, det havde jeg virkelig ikke set komme, fordi dommeren påpegede at der jo nok kun var “et strejf af grønt i hendes øjne”. Det er jo ganske korrekt, de er ikke ret grønne medmindre lyset falder meget rigtigt. Så jeg havde faktisk ikke regnet med at hun gik videre. Men det gjorde hun :slight_smile: Meget glad især fordi der var så mange siam ori i lørdags. På scenen så jeg desværre ikke hvordan det gik, da Mira var i slinky final inde hos TICA, så der var andre der holdt øje med hende. Hun tabte, det var forventet, også har jeg ladet mig fortælle at den hun tabte til blev BOB2 :slight_smile:

Mira klarede det rigtig fint på temperament siden, meget bedre end forventet. Hun fik et par finals. Jeg havde lidt tabt overblikket, men tror nok at hun fik noget der ligner 6 el. 7 pladser i disse (på tværs af racerne). Hun fik også en 2-3 stykker enten 1. bedst af racen og 3. bedst af racen i de indledende runder.

Hvis jeg husker rigtigt var de “slinky” kongressen hun blev 10 best i. Jeg er så stolt :smiley: Fantastisk når der var så mange siatalere. Skøn weekend

Derudover havde DSO-formanden stablet en masse på benene for at fejre DSO’s 25 års jubilæum.

Jeg synes personligt at det var fedt med både FIFE og TICA under samme tag. HÅber de to forbund synes det samme så det bliver gentaget. :grin:

6 Synes om

Tak :slight_smile: