TICA - Regional Show 10-11. november 2012

i advare lige når pladserne begynder at forsvinde for meget ikk. Eller har i en stor sal den her gang nu det burde blive et stort arrangement ?

Vi skal nok sige til :slight_smile:

Denne gang har vi lavet lidt mere sjov ud af det hele, det er jo det 10. TICA show i Danmark, så det skal da fejres :slight_smile:

Så der er præmier til tilmeldte kat nr. 25, 50, 75, 100, 125, 150 og 175 :slight_smile:

Så kom frisk med jeres tilmeldinger så vi kan få uddelt en masse lækre præmier :slight_smile:

[QUOTE=Quivive;932621]Denne gang har vi lavet lidt mere sjov ud af det hele, det er jo det 10. TICA show i Danmark, så det skal da fejres :slight_smile:

Så der er præmier til tilmeldte kat nr. 25, 50, 75, 100, 125, 150 og 175 :slight_smile:

Så kom frisk med jeres tilmeldinger så vi kan få uddelt en masse lækre præmier :-)[/QUOTE]

Aji Malle, ikke lokke det er ikke fair :lol:

[QUOTE=Quivive;932621]Denne gang har vi lavet lidt mere sjov ud af det hele, det er jo det 10. TICA show i Danmark, så det skal da fejres :slight_smile:

Så der er præmier til tilmeldte kat nr. 25, 50, 75, 100, 125, 150 og 175 :slight_smile:

Så kom frisk med jeres tilmeldinger så vi kan få uddelt en masse lækre præmier :-)[/QUOTE]

Æv …har allerede anmeldt i lørdags…

Men i var mange der tilmeldte i lørdags, så må vi se, det bliver jo spændende :slight_smile:

Men måske der bliver rig mulighed for lidt præmier - man kan aldrig vide hvad vi finder på til udstillingen :slight_smile:

Tilmeldingen til Banquet lørdag aften er åben og kan findes her:

http://www.viking-cats.dk/Aktiviteter/tilmeld/step1.php?id=36

Sidste frist for tilmelding til middagen er 10. oktober 2012.

Jeg overvejer kraftigt at tage med. (Skal have fundet en kørelejlighed)
Er der forskel på hvad der foregår de to dage?

[QUOTE=Theomilou;933408]Jeg overvejer kraftigt at tage med. (Skal have fundet en kørelejlighed)
Er der forskel på hvad der foregår de to dage?[/QUOTE]

Der er ingen forskel på de to dage :slight_smile:

Okay. Tak skal du have :slight_smile:
Så skal jeg bare have fundet en kørelejlighed. :slight_smile:

Er der ikke forskellige congresses, som der plejer? :slight_smile:

Nu er jeg ikke en af bestyrelsesmedlemmerne, men jeg tror ikke når der er tale om Regional Winner showet at der kommer congresses for antallet af tilmeldte plejer at være langt højere end normalen for et TICA show netop fordi det er EN regionens vindere der skal fejres blandet andet og plejer at være stort og noget der tiltrækker mange :slight_smile:

Det jeg mener at der vil nok sandsynligt være langt flere katte for dommerne at dømme end normalt og dermed længere tid før de egentlige bedømmelser er over :slight_smile:

Nemlig. Desuden er der 12 ringe, så der bliver nok at se til uden congresses. :slight_smile:

Det var nu heller ikke for at “brokke” mig, det er bare fordi det plejer der at være :slight_smile:

Tror heller ikke at nogen opfattede det som brok, men vi forsøger blot at forklare at det her er ikke et almindeligt TICA show men et show hvor formatet er noget større og hvor man hylder vinderne i regionen dvs de 20 bedste killinger, de 20 bedste fertile, de 20 bedste kastrater og 20 bedste huskatte i regionen.

Og EN regionen dækker alle de her lande :
BELGIUM, BELORUSSIA, DENMARK, ESTONIA, FINLAND, GERMANY, LATVIA, LIECHTENSTEIN, LITHUANIA, LUXEMBOURG, NORWAY, POLAND, RUSSIA, SWEDEN, THE NETHERLANDS (HOLLAND), UKRAINE

Så det er lidt af en folkefest det bliver :slight_smile:

Jaaaaeh! Og husk festtøjet, allesammen. :wehu:

Uhh de lange kjoler skal luftes :høhø:

Jaaaaa havde jo lige købt kjole til min lillebrors bryllup, som var planen at jeg skulle bruge. Men ak nåede så at tabe mig så dem var for stor til brylluppet :slight_smile: Så enten skal jeg igang med chokoladen eller også har jeg en undskyldning for at købe nyt pænt tøj :slight_smile:

Uhh luksusproblem Malle, kan du ikke mixe de to muligheder :lol: