Tica Regional Winners

Har I set at der er kommet en liste ud på alle RW i vores region ?

Desværre er jeg elendig til at huske og kunne navne - så jeg har ingen
anelse om hvis katte der er blevet hvad.
Blot personligt overrasket over at Craic er blevet 13. Bedste Langhår -
og lidt i tvivl om det betyder en RW ?

For hvis det gør - så har han nu 1/3 af det han skal bruge til den helt nye titel hvor man skal have 1 IW og 2 RW - i to forskellige klasser ( f.eks. voksen hvor han nu har IW og RW i to forskellige sæsoner - og så må jeg jo arbejde på at han får mindst en RW som kastrat :p)

Jeg kan sende jer listen over vores region hvis I skriver til mig privat på
[email protected]

Hej Teresa, nej jeg mener ikke at placeringen som henholdsvis langhår eller korthår er en placering til RW titel.

Det er kun dem som får placering som 1 - 20. Best Cat, 1- 20. Best Alter, 1. - 20. HHP og 1 -20. Kitten der giver titler. Tror at det med placering langhår og korthår blot er for at vise hvordan kattene i de to kataogorier har klaret sig undervejs :slight_smile:

Hvis du går ind på Official Standings for showåret 2011 - 2012, så står han som nr 22 på listen over Cats i region north… så du har lige misset RW titlen med knap 718 point op til nr 20 :frowning:
(Brian står som nr 23 på Alter listen, 371 point fra nr 20… )

OK - så forstår jeg det bedre. Selv om jeg har været med en del år så er der godt nok mange ting man ikke forstår.:gruble:
Da jeg jo slet ikke havde forventet noget så er det helt OK med mig. Vi tager dem som kastrat :høhø:

Det er åbenbart som IW at man tæller i LH og KH - og ikke i RW.

Så slap jeg for at tage noget med til udstillingen :tihi:

[QUOTE=Teresa Guldager;917232]
Så slap jeg for at tage noget med til udstillingen :tihi:[/QUOTE]

Nuuul Teresa den slipper du ikke for, du har da noget at tage med til RW showet i November :smiley: - nemlig pææææne somalier :tihi:

Nu har jeg så været inde og kigge på den liste som er sendt ud fra EN region TICA - og her står:

Hello everyone,
Please find the list of the 2011/2012 Regional Award Winners at the
following addresses:
http://www.tica-en.org/media/awards/2012/EN_reg_award_List.xlsx
http://www.tica-en.org/media/awards/2012/EN_reg_award_List.pdf
Congratulations to the cats, their owners and their breeders!
Best regards,
Ralph

Og Craic figurerer altså på den liste - som 13. bedste LH…

Så jeg ved såmen ikke. Men lige meget - jeg kommer jo til udstillingen og skal nok medbringe et par katte - måske endda et par pæne somalier :tihi:

Jeg tænkte mere på, at jeg ikke behøvede at have GAVER med til festen som det jo ellers er kotume at man har når man har en IW/RW kat :stuck_out_tongue:

Jo, på Cats uddeles også RW til top 20 SH og LH. Så frem med gaverne!

Mads er 13th Kitten, så vi skal også have gaver med. :ok:

Vi har ikke mindre end 6 danske household pets på listen i år :slight_smile:
og alle er brugere herinde :slight_smile:

Hmm… det ved jeg ikke Teresa… Det er jo to vidt forskellige opysninger…
Nå - men du får da et brev om det, så ved du det til den tid :slight_smile:

Brian er for øvrigt blevet 15 bedste perser alter i hele TICA… jo, vi er lidt stolte af ham herhjemme :slight_smile: også selv om RWtitlen glippede…

Jeg VIDSTE at der var masser af RW i Danmark denne gang - men da der ikke står ejers navn og jeg aldrig kan huske kattenes navne :ups:
så havde jeg meget lidt ide om hvem der havde vundet hvad.

Men stort tillykke til alle. Det er jo herligt med mange RW når det nu skal
fejres i Danmark.

Og Pil, ja, jeg mener nemlig også at kunne huske fra de forrige RW fester at man med de fertile har RW i både KH og LH. Der er simpelthen så mange katte. Jeg havde bare ikke regnet med at Craic kom med - han har jo kun været på hvad 3 udstillinger :gruble: i sæsonen ?

Men så må jeg jo gå igang med at købe gaver ind :tihi:

[QUOTE=Ann K;917270]

Brian er for øvrigt blevet 15 bedste perser alter i hele TICA… jo, vi er lidt stolte af ham herhjemme :)[/QUOTE]

Superflot klaret med den store konkurrence. Så får man rigtig “blod på tanden” til denne sæson.

Så blev jeg da lige lidt klogere her, jeg troede at det kun var når man figurede på listen som Best Cat at der var RW og at Longhair og Shorthair kun var “for sjov” placeringer :slight_smile:

Hvordan hænger det lige sammen at man har denne to-deling hos Cats?
Hvis altså det kan forklares :tihi:

Jeg har 2 RW:
Ivan the Vikings Valkyrie er nr 9 og Fjummer er nr 13 :smiley: Er jeg ret stolt af på kun 2 udstillinger især Fjummer er jeg stolt af men hun er jo også min lille pige :slight_smile: Hmm må hellere snart få betalt de der sgm titler til de 2.

Er det kun top 1 huskatte killing :open_mouth:

Ronja blev btw bedste Selkirk rex, langhårs creme…ud af 2 :tihi:

[QUOTE=tzari;917377]
Ronja blev btw bedste Selkirk rex, langhårs creme…ud af 2 :tihi:[/QUOTE]

Sejt!!! :thumbup:
Du skal bare gøre som min fætter gør, når folk spørger hvilken bil han har… Svaret er en BWV - hvilket jo lyder fantastisk imponerende… hvad fætter aldrig tilføjer er at det er en oldgammel 3 serie :klapper:

Jeg mener at der er omkring 60 - 70 perser alters på listen… og nogle af stamnavnene kan jeg genkende - det er steder, hvor man laver virkelig fine katte, så Brian er i godt selskab… (Og opdrætter er ved at revne af stolthed - hendes lille dreng :hjerte: )

Pelle blev slået på målstregen, så han er nr 21 på listen :frowning:

Ud af Hellig Birma kastrat i verden er Jesper nr 13 ud af 42. hvilket er ganske godt gået med kun 2 udstiilinger. Men jeg er altså blevet snydt med ham, hans opdrætter sagde at han ikke kunne udstilles :-), (hun er forøvrigt pavestolt af ham)

Hvor er det nu i finder listen over de specifikke racer :?

[QUOTE=MoMo;917321]Så blev jeg da lige lidt klogere her, jeg troede at det kun var når man figurede på listen som Best Cat at der var RW og at Longhair og Shorthair kun var “for sjov” placeringer :slight_smile:

Hvordan hænger det lige sammen at man har denne to-deling hos Cats?
Hvis altså det kan forklares :tihi:[/QUOTE]

Det er vel fordi konkurrencen på Cats er langt den hårdeste ift Kitten, Alter og HHP.

TILLYKKE til jer alle :flag::flag::flag:

Jeg skal sandsynligvis ikke selv have kat med til november, men jeg glæder mig til festen :wehu::wehu::wehu::wehu:

her

du finder den sæson du er interseret i og i bunden står “Breed (noget)”

Det lyder i hvert fald sandsynligt .)