TICA show åbner for tilmelding den 25/8

Det er ok - tak

Jubiiiiiiiiiiiii så har vi booket hotel fra fredag til søndag nu kan du godt åbne for tilmeldingerne Pil -høhø -høhø

Hvis der er nogen som skal, der over som alligevel kommer tåt på Hvalsø, her fra sjælland og har plads til mig og en transportkasse… så lad mig lige vide det… For jeg ville da også gerne med…

ØVVVVVVVV jeg ville SÅ gerne med, men skal til 70 års føsda’ om lørdagen…

Jeg skal helt sikkert med… og nok også begge dage -thumbs

Håber jeg kan finde ud af det med alle de det ringe -høhø -høhø -høhø

Vi kommer helt sikkert også -thumbs … dog bare med en enkelt kat - så der måske er tid til at hjælpe, hvis nogle skulle få brug for det -thumbs

… og Pil det dommerpanel er simpelthen bare for blæret [bigloony]

Det kan du helt sikkert Helen -thumbs Når du når middag lørdag har du fattet det grundlæggende, især hvis du nøjes med at tage en kat med, så I begge kan følge med -høhø

I det store hele drejer det sig om at få sat katten i bur, når dens nummer står op ovenpå buret - og tage den ned, når dens nummer bliver lagt ned -høhø

Det kan du helt sikkert Helen -thumbs Når du når middag lørdag har du fattet det grundlæggende, især hvis du nøjes med at tage en kat med, så I begge kan følge med -høhø

I det store hele drejer det sig om at få sat katten i bur, når dens nummer står op ovenpå buret - og tage den ned, når dens nummer bliver lagt ned -høhø [/quote]

Okay… det lyder jo meget simpelt -høhø

Jeg tager nok Elektra med… hun er så lille endnu og nem at få ud og ind af burerne… -tihi

Kom til at se på tilmeldingssiden at der står følgende: “Huskatte over 8 måneder skal fremvise kastrationsattest.”

Nu var Gizmo kastreret forlængst da jeg fik ham, så sådan en har jeg ikke. Hvad og hvordan og hvorledes så? :slight_smile:

Jeg regner med at komme om søndagen :slight_smile: Melder mig til på mandag. Hmm. Ved dog ikke hvem jeg skal tilmelde.

Klokken er over 24.00 og det er den 25 så Pil få så åbnet, man er jo nervøs for ikke at komme med :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Karen, din natteravn! :slight_smile: Der står “i løbet af mandagen”, og det bliver først, når vores webmaster er stået op (jeg tror han sover nu). :smiley:

Karen, din natteravn! :slight_smile: Der står “i løbet af mandagen”, og det bliver først, når vores webmaster er stået op (jeg tror han sover nu). :D[/quote]

Nu har jeg ventet på dette show så længe, jeg glæder mig som et lille barn :smiley: :smiley: Og jeg er så nervøs for at jeg ikke når at tilmelde mig så jeg havde skam planlagt at være oppe :smiley:

Karen - Hehe, lidt ligesom juleaften? :stuck_out_tongue:
Men jeg er også spændt på det. Tror det ender med at jeg tager Diego med. :slight_smile:
Ville bare ønske at I ikke åbnede for tilmelding så TIDLIGT!! Kunne vi ikke have ventet til Oktober eller sådan noget. Jeg vil gerne liiiiige se lidt mere hvordan mine to tager det på udstilling. Jako har jo endnu ikke været med til en, og er allerede tilmeldt TO! (Fordi tilmelding er så tidligt)

Jamen søde Eva har du ikke set at man kan tilmelde og først senere sætte katten på. :?

Så du kan allerede nu tilmelde en kat, og så indenfor tidsfristen skal du så fortælle hvilken kat du tager med. :smiley: :smiley:

Karen - DOH, det læste jeg da godt. Og glemte alt om igen -toshy -tihi
Men ja, så tilmelder jeg bare en nu, og så må vi se hvordan det går. Men det bliver nu nok Diego, kunne være sjovt at få lidt tica certifikater, og det er Jako jo vist stadig ikke gammel nok til der. (Han er lige knap 6 mdr der, så stadig killing)

Jubiii… har så har tilmeldt Elektra -hop

[smilie=hate-tunz.gif] så har vi også tilmeldt og det gik bare nemt -thumbs Er meget spændt på hvor hurtigt, der bliver fyldt op -høhø

Har også tilmeldt gammelmissen Gizmo til om søndagen, det gik jo flyvende -thumbs

-høhø -høhø Har også tilmeldt, men som sædvanlig været for hurtig ude, så måtte jo lige gøre det engang mere, Hvad siger i Fjols neeeeeeeeeeeej bare en klovn :smiley: :smiley: