Tica show papirer

[quote=Eva K;175807]http://tica.org/members/announcements.php

Randers studiekreds havde jo lige besøg fra TICA igår og de fortalte mig om den her side hvor man kunne se hvor langt de var med at gennemgå registreringer o.a.
http://tica.org/members/announcements.php

Så kan se at mht reg. er de kun nået til d. 7.4. og jeg sendte f.eks. først mit d. 14.4., så der er lidt tid før de når til det :)[/quote]

Den side er så fed at kunne følge med på, for så bliver man ikke for utålmodig og hiver i dem unødvendigt …selv om det smuttede for mig en enkelt gang :ups:

Camilla - Ja, det er vildt praktisk. For jeg var f.eks. lidt bekymret for om de nu havde fået det osv siden der gik så lang tid :slight_smile:

[QUOTE=Gizzemissen;169945]Nogen der gider regne Gizmos point fra Strib efter for mig og fortælle mig hvad det egentlig er for en titel jeg skal søge om.

Best of color: 25
Best of division: 25
i hver ring - 200 points

Finaler(?):

  1. SP - 150
  2. AB - 180
  3. SP - 140
  4. AB - 180

I alt: 850???

EDIT: Hmmmm…på resultatlisten fra Strib ser det ud som om han har fået 351 point sammenlagt - I’m confused…

P.S. Tror for resten det er lykkedes mig at registrere ham online via deres hjemmeside - og betale via Paypal for det. Har i hvert fald fået mail om at jeg har søgt registrering og fra Paypal om at jeg har overført penge.

Så håber jeg bare min barnelærdom er korrekt og en hankastrat er en neutered cat :ups:[/QUOTE]

Tina de point du ser på resultatlisten er nogle andre - de bruges til TICAs topkatteliste - og kaldes standings - det er det antal katte han har slået sammenlagt på points fra den finale han har fået :slight_smile:

[quote=Eva K;175807]

Så kan se at mht reg. er de kun nået til d. 7.4. og jeg sendte f.eks. først mit d. 14.4., så der er lidt tid før de når til det :)[/quote]

Og nu er de nået til 20.4 derover med registeringerne :smiley:

Sabrecats - :slight_smile: Det var da dejligt. Så hører jeg forhåbentligt snart fra dem.

Ja, det fandt jeg ud af :tihi:

Men det skal nu nok blive sjovt/forvirrende alligevel når jeg kommer til at skulle registrere hans points/titel…indtil videre venter jeg trofast på besked om at han selv er blevet registreret :ok:

[quote=Gizzemissen;176590]Ja, det fandt jeg ud af :tihi:

Men det skal nu nok blive sjovt/forvirrende alligevel når jeg kommer til at skulle registrere hans points/titel…indtil videre venter jeg trofast på besked om at han selv er blevet registreret :ok:[/quote]

Vi hjælper dig da bare :ok:

Det er jeg glad for at høre, pudsigt nok har både Pil, Christina og Mette sagt nogenlunde det samme :tihi: Det føles meget trygt at omgive sig med så hjælpsomme mennesker :ok:

Har for resten gennemskuet hvorfor der er så stor forskel på de titelpoint jeg har talt sammen og dem til RW/IW, for det kunne jo ikke bare være fordi Best of Color og Best of Division ikke talte med.

Da jeg satte mig ned og kiggede rigtigt på det, kunne jeg se at de point han havde tjent til RW/IW er optalt med de lavest mulige placeringer i en final, altså fik han for eksempel point svarende til en 10th place da han blev nummer tre af tre huskatte i en AB ring og det er da egentlig fuldstændigt indlysende, for sikke en skævvridning det kunne give i pointfordelingen mellem de små områder og de større med mange huskatte repræsenteret.

Så blev jeg dét klogere -høhø

[quote=Justice;168791]Du vil gerne registrere kattene og en evt. titel? Det er nemlig kun det sidste du skal bruge resultaterne til :ok:

Fik din kat en finaleplads? og havde den nogle direkte konkurrenter? Måske vi kan regne os frem til det. Jeg ved desværre ikke om der denne gang er en show-rapport, hvor man kan læse resultaterne ud af … men skal spørge :ok:[/quote]
Mette altså, nu må du ikke forvirre folk så meget :stuck_out_tongue: Man skal ikke bruge sine points til noget (altså holde styr på dem selv). Når man har udstillet sin kat i TICA, så modtager man et brev (coutesy letter). Hvis man ønsker at registrere sin kat og eventueller titler, så registrerer man katten (returnerer brevet med info) og betaler for dette. Når det er sket, modtager man reg. slip på katten og efterfølgende modtager man et brev med info om hvilken titel katten har opnået points til. Hvis man ønsker at registrere denne/disse titler, så returnerer man dette brev og betaler som man nu ønsker det. Man behøver altså ikke vide hvor mange points katten har optjent. Det sørger TICA heldigvis for, man skal bare væbne sig med lidt tålmodighed :wink:

[quote=Eva K;169384]Justice - Hvordan får man titlen når man har reg. sin kat hos TICA? Jeg har sendt skemaet ang. reg. ind til TICA i USA. (Venter på svar pt.)

Jeg ved Diego fik point nok til den første titel, da vi var afsted der om søndagen. (Og han blev 2. best i en all breed ring)[/quote]
Nu afventer du besked fra TICA :wink: De sender et brev til dig med info om titler.

Du behøver som sagt ikke sende noget skema til dem. Det var i “gamle dage”

Christina - Tak for det :slight_smile: Det fortalte de også på det viking-cats fordrag vi var til. Super dejligt at få tingene lidt på plads :slight_smile:

Ja, det var nemlig mig der udgjorde halvdelen af “os” fra Viking Cats :smiley:

[QUOTE=Christina B;177445]Mette altså, nu må du ikke forvirre folk så meget :stuck_out_tongue: Man skal ikke bruge sine points til noget (altså holde styr på dem selv). Når man har udstillet sin kat i TICA, så modtager man et brev (coutesy letter). Hvis man ønsker at registrere sin kat og eventueller titler, så registrerer man katten (returnerer brevet med info) og betaler for dette. Når det er sket, modtager man reg. slip på katten og efterfølgende modtager man et brev med info om hvilken titel katten har opnået points til. Hvis man ønsker at registrere denne/disse titler, så returnerer man dette brev og betaler som man nu ønsker det. Man behøver altså ikke vide hvor mange points katten har optjent. Det sørger TICA heldigvis for, man skal bare væbne sig med lidt tålmodighed :wink:

Nu afventer du besked fra TICA :wink: De sender et brev til dig med info om titler.

Du behøver som sagt ikke sende noget skema til dem. Det var i “gamle dage”[/QUOTE]

Det er jeg så ikke enig med dig i :stuck_out_tongue: Altså det var i gamle dage… hvis man skal bruge titlen inden næste show har man nemlig ikke tid til at vente på titel-brevet :muhaha: Desuden er det jo knap så svært at regne points og titler ud selv, hvis man gerne vil gøre det med det samme og ikke vil vente at TICA skriver… Jeg har feks ikke fået courtesy letter på mine fra Holzminden og Solrød og endte derfor med at søge selv (fordi jeg ikke kunne vente da Jerry skulle være registreret med en titel inden Frankfurt) :slight_smile:

Så man kan vente - men man kan altså også gøre det selv - og eftersom Tina taler om udstilling tilbage fra Strib så burde hun jo have fået det brev for længe siden :stuck_out_tongue:

Aah. jeg sad godt lidt og spekulerede på det. Men det var jo kun “Cherry” der meldte sig på banen til at være herinde til mødet -høhø

Ja hvis man skal bruge det videre, så kan man blive nødt til det, men eftersom vi kun afholder to shows herhjemme om året, så har man jo lidt tid :wink: Og dem der render på shows i udlandet i tide og utide (ja, du må gerne føle dig ramt :tihi:) de har som regel så meget styr på det, at de selv kan regne sammen eller gøre det med meget lidt hjælp :wink: Og som regel er det jo slet ikke et problem, det er bare fordi Jerry allerede er så højt præmieret, at du fik travlt:thumbup:
Hvad Tina angår, så har hun ikke fået brevet, fordi hun jo først lige har registreret katten i TIA - og ja, så kan man godt være lidt sent ude, men der er stadig laaaang tid til næste danske TICA show. Desværre.

Men i det store hele er det ikke et problem. Hvis man bare sørger for at registrere katten, når man har fået brevet, så kommer resten af oplysningerne af sig selv :thumbup:

Men jeg fik også først meldt mig ind igår :wink: Derfor jeg bad Kira give dig besked om info på TICAs side :wink:

[quote=Gizzemissen;169945]
Så håber jeg bare min barnelærdom er korrekt og en hankastrat er en neutered cat :ups:[/quote]
Jep. En neutraliseret hunkat hedder spayed :wink: