TICA udstilling i Danmark?

Jeg vil da bare lige høre om nogen ved hvornår den næste TICA udstilling i Danmark er og hvornår man kan melde til ?

Teresa

D. 12. og 13. marts, og man kan tilmelde nu :slight_smile:

http://www.viking-cats.dk/Udstilling/udstillinger/06kuffert/show_info.php

der er vist allerede åbent for tilmelding på viking cats hjemmeside og mener det er i marts.

Hvad med at kigge på deres hjemmeside? :slight_smile:

Viking Cats

Men i Albertslund d. 12.-13. marts :slight_smile:

hehe og Pia var lige noget hurtigere.

Det er 12.-13. marts 2011 i Albertslund-hallerne og tilmeldingen åbnede igår :slight_smile:

Det direkte tilmeldingslink på hjemmesiden er der desværre fejl på, men dette link går til den rigtige tilmelding: http://www.viking-cats.dk/Udstilling/tilmeld/step1.php?id=10

Hehe, tre indlæg postet 14.59, det spørgsmål var der flere der kunne svaret på :høhø:

Jeps, gamle koner rykker hurtigt :lol:

Det er bare helt herligt -tak til jer alle sammen. Så er det jo bare om at melde til. Det herlige er, at man kan tilmelde katte uden at nævne specifikke navne eller racer m.m. og det betyder at man kan reservere plads til et antal katte mens man ser på hvem man endeligt vil tage med. Det synes jeg er skønt. Bla har jeg et par killinger jeg går og overvejer om jeg skal have med - svært at sige på dette tidspunkt så.
Og jeg har to fertile hankatte jeg kunne overveje at tage med - men hvilken en af dem afhænger bla af konditionen når vi nærmer os mere.

Men jeg glæder mig allerede. Faktisk har jeg TICA udstilllings abstinenser for tiden og ved slet ikke hvordan jeg skal få tiden til at gå til marts måned :tihi:

Teresa

jeg har tilmeldt flg:

Cæsar i HHP
Marsini’s Yaba-Daba-Doo i Alter

Så er blot at vente :slight_smile:

Jeg savner også en TICA udstilling, sad lige og overvejede om jeg skulle krydse broen, men naah… (for dyrt, for langt, forkert race, suk)

Herfra bliver der tilmeldt i hvert fald to katte… om den tredje også bliver hevet med eller om hendes karriere er endegyldigt slut, tja - jeg tænker så det knager. Leo er så smuk lige nu, at det er en synd og skam ikke at vise hende frem for alverden…

Ellers kommer jeg med:

Mysterycoons Monty, MC n, alter,

DGCA Perli-Gems Red DeLong, Per d22, alter

Og afventer altså med:

CH Hass Leonore Christine, NFO n, alter

Kom nu Eva, så langt og dyrt er det altså heller ikke :stuck_out_tongue: Sidst vi var af sted lejede vi et fint værelse på et Bed and Breakfest - kig evt her http://www.bedandbreakfastoverblik.dk/ - og det kostede ikke ret meget og det var bare så hyggeligt. Find et sted med flere værelser (en kat i hver rum) og del transporten med andre. Så kan det gøres ret billigt.

Vi kommer naturligvis :thumbup:

Ja, jeg dukker også op - men jeg har jo ikke ret meget at udstille.
Afventer lige udstillingen i Køge, så jeg kan se, hvordan min killing tager at blive udstillet - herefter afgør jeg, hvor mange katte jeg skal have med.

Cherry - Tjaeh pt. er bare udstillingsgebyret for dyrt :høhø: Og især så gider jeg ikke når jeg ikke kan udstille Athea :slight_smile:

Den første forstår jeg ikke, det er en halvtredser mere end FIFe udstillinger og du får fem bedømmelser. Det synes jeg er billigt.

Jeg forstår så godt at det er surt ikke at kunne udstille din kommende avlskat.

[QUOTE=En forhenværende bruger;527712]Den første forstår jeg ikke, det er en halvtredser mere end FIFe udstillinger og du får fem bedømmelser. Det synes jeg er billigt.

Jeg forstår så godt at det er surt ikke at kunne udstille din kommende avlskat.[/quote]

Nu var det så egentlig FIFes udstillingsgebyr jeg havde i tankerne, ikke TICAs, vidste ikke der var foreskel :slight_smile: Men jeg har arbejdet som steward en del gange ved FIFe udstillinger, så der kører jeg primært på gavekort, og har da lige undladt at tage min mco dreng med til Brædstrup bla. fordi jeg ikke synes jeg havde de ekstra penge der lige op til jul :slight_smile:

Du skal da bare lære at clerke i TICA - så er udstillingsgebyret tjent hjem igen. Og du får selv en ordentlig en på opleveren. :thumbup:

øv igen en gang på Sjælland…
Nå så må jeg vel glæde mig til efteråret eller sådan noget, hvor den kommer på den anden side af broen forhåbentligt? :?

[quote=PiaB;528021]øv igen en gang på Sjælland…
Nå så må jeg vel glæde mig til efteråret eller sådan noget, hvor den kommer på den anden side af broen forhåbentligt? :?[/quote]

Du kan bare tage med mig over broen:thumbup: