TICA udstilling i Holland

Jeg var på TICA udstilling i Holland med to katte her i weekenden. Og det gik virkelig fint.

Dushara Sameth - min 15 mdr unge vildtfarvede somalihan - fik 2 x Best LH Cat (og er derfor med rimelig sikkerhed nu Supreme - jeg har ikke helt styr på hans samlede point), derudover fik han 2 x 4. Best AB Cat og 2 x 9 Best AB Cat samt 1 x 8 Best AB Cat.

Men det mest fantastiske resultat fik min skønne vildtfarvede somalihankastrat, RW, SGC Dushara The Way You Look Tonight:
4 x Best AB Alter
1 x Best LH Alter
3 x 2. best AB Alter
1 x 2. Best LH Alter
1 x 4. Best AB Alter

Der var i alt 10 ringe og det betyder at Way gik i hver eneste final begge dage - og endte som den mest vindende kastrat på udstillingen.

Det bedste var at begge katte havde det hyggeligt på udstillingen. En opdrætter kollega til mig fra Holland var på besøg med sin mand og tog et par billeder.
Desværre kan jeg ikke uploade billeder her til…

:flag: WOW! :flag:

Stort tillykke, Teresa :flag: - det var da forrydende. :slight_smile:

Jeg håber, Rags kommer op mod Way i Korsør, og måske kan snuppe et par ringe fra ham. Du har jo set de nye billeder af ham, så begynd bare at blive nervøs… :stuck_out_tongue:

Hold da op hvor er det flotte resultater :uha:
STORT tillykke :flag:

Utrolig flotte resultater må man sige :slight_smile:

Stort tillykke med de flotte resultater :weee:

Ihh havde skrevet i går men forummet slettede åbenbart alle mine indlæg i går :frowning:

Nå men vi prøver igen: kæmpe stort tillykke med de flotte resultater :smiley:

Wauw, det var godt nok flot af begge, men det lyder også som om at Way virkelig har kørt med klatten.

:flag: Stort tillykke :flag:

FLOT!!! :flag:

Tak til alle. Jeg blev smidt af Kattegale hele tiden igår udover at jeg altså ikke kan uploade billeder. Der var alt muligt galt så til sidst opgav jeg.
Men det ser ud til at virke idag.
Det var jo en forrygende udstilling for os - men det skal så også siges, at jeg med vilje tog til den udstilling fordi der var 4 ud af 5 dommere jeg vidste
kan lide mine somalier. At den 5 dommer så også kunne lide i hvert fald Way, var jo ekstra bonus ( normalt kan USA dommere ikke lide min stil af somali).

Og til Finn - bare kom an - med de dommere så har jeg ikke en anelse om hvad der kan ske. Way mangler stadig pels på halen og det er altså langt fra
alle dommere der kan lide ham. Rangsdorf f.eks. var ikke en god udstilling for ham - så vi får se i Korsør.