TICA udstilling i nærheden af Wien oktober - 18 ringe

hejsa,

Jeg overvejer stærkt at tage til denne udstilling med et par katte. Men det ville jo være dejligt hvis vi var et par stykker der kunne dele udgifterne.
Nogen der er interesserede ?
Det er 19.,20, og 21, oktober tror jeg ( i.e. 3 dage) plus kørsel - jeg formoder vi kører ned torsdag og hjem søndag nat - eller delvist søndag nat og resten mandag.

Lyder spændende med 18 ringe og dommerne er ganske interessante.

Jeg ville ønske at det ikke kostede så meget at have besøg af en blikkenslager i knap 15 minutter!!!
Det lænsede lige kontoen for de penge, som skulle have været brugt til at komme med på det show… og dermed er alle tanker og ønsker om at forsøge at skrabe en RW Kitten titel hjem til Emil også skrinlagte :frowning:
Ærgerligt!

Lad os nu tage en udstilling ad gangen. Det kan jo være at tingene ændrer sig - måske bliver vi nok til at det kan gøres til en fornuftig pris ?

For mig vil det også afhænge af hvordan det går med et par af de “ambitions” katte jeg har med her i weekenden. For hvis de ikke gider så gider jeg heller ikke.

Jeg er lige kommet hjem fra Wien, så næste tur til Østrig bliver først i det nye år. :slight_smile: